Recenze: Like a Dragon: Ishin! Pěstujte svůj zájem

jako drak ishin recenze

Jako drak: Ishin! je nejnovější simulace zemědělství od vývojáře kompilace retro her Ryu Ga Gotoku Studio. V něm se ujmete role Ryomy, přebudujete farmu a stanete se otcem sirotka Haruky. Předpokládáme, že existují i ​​další věci, jako jsou boje a příběhy? Přečtěte si náš úplný rozpis.

být rušen tím ishin? To je celkem pochopitelné. Jak Sega pokračuje ve svém nezáviděníhodném úsilí pokusit se přejmenovat Yakuza franšízy na Západě k jejímu původnímu japonskému jménu, stane se to, a když to uděláte s hrou v jiném čase a nastavení, problém se ještě zhorší. (Koneckonců, Historie ročních období tým se stále potýká s přetrvávajícími problémy sklizňový měsíc zmatek!) Co potřebujete vědět? Ano, je to stejná franšíza a návrat k původnímu názvu dává mnohem větší smysl, když se mnoho her mnohem méně zaměřuje na organizovaný zločin.

ishin je i přes svůj západní debut remakem hry z roku 2014 se stejným obecným předpokladem a hratelností. Stejně jako Kiwami Tato verze se dočkala aktualizací spolu s remasterem, včetně přechodu na Unreal Engine 4. To má řadu vlivů na zážitek hráče! Rozhodně to vypadá pěkně. Trpí však některými stejnými problémy jako filmy s rychlostí 60 snímků za sekundu. Je tu spousta detailů a skvělé osvětlení, ale s prostředími, která nejsou tak přeplněná jako moderní tituly, věci nakonec vypadají spíše jako filmové kulisy nebo zábavní park než skutečné místo, protože jejich rafinovanost je znatelnější ve vysokém rozlišení.

ishin také trpí řadou technických problémů. Taktické znovupoužití zaniklých technologií franšízy vedlo v minulosti k některým vlastním problémům, ale zde jsme viděli různé problémy. Někdy se výběr nabídky prostě nenačetl a stále jste mohli slepě zvolit pokračování, ale to nebylo ideální. Dlouhé hraní (což si, překvapivě, myslíme, že lidé musí dělat hodně), vedlo k vážnému zpoždění při načítání skriptované sekvence nebo chatování s prodejcem. Je to tolerovatelné a vsadíme se, že RGG Studio dokáže vyřešit mnoho z těchto problémů! Ale měli byste vědět, že přicházejí.

Vždy to chce trochu na jednoho Ryu ga gotoku hra otevřít se a stát se dobrým a ishin není výjimkou. Prvních pár hodin je dřina, která se vás snaží přimět investovat do příběhu, a podle nás je to mnohem méně efektivní než části s otevřeným koncem, které vám umožní pustit se do hlavního vyprávění, kdykoli se vám zachce. A hej, prováděním některých vedlejších činností, jako je stát se samurajským policistou a odhalením vraha svého mentora, můžete odemknout několik skvělých vylepšení pro svou farmu!

Možná budete muset projevit trpělivost nebo toleranci k nudě, abyste se s některými z nich vypořádali Jako drak: Ishindílčí příběhy. Jedním z nich je, že posloucháte velmi dlouhé příběhy od drbné dámy a odpovídáte na otázky, abyste se ujistili, že dáváte pozor. Jedním z nich je, že sekáte hromadu polen znovu a znovu.

yakuza ryu ga gotoku studio sega recenze

Možná nejkřiklavější? Ty, které vás udrží v provádění stejných aportovacích questů znovu a znovu. Je tu dítě, které miluje zeleninu a je roztomilé! Ale kolikrát musíte opakovat stejné výzvy, abyste mu dali zeleninu? Příliš vysoká. To samé platí o otlučeném obránci, kterému stačí, abyste mu asi 50x nacpali hrdlo léky. Přesto v některých z těchto dílčích příběhů spočívá skutečné kouzlo franšízy. ishin dokonce obsahuje příběh vysvětlující, proč můžete najít předměty ve sklenicích a proč je zcela v pořádku je vzít.

Pro případ, že byste si chtěli odpočinout od základní hry, kterou je zde farmaření kousek za městem se svou nejlepší kamarádkou Harukou – a nejsme si jisti, proč byste to dělali – je dobré se u nás zastavit. Seznamte se s bojovým systémem! Mezi čtyřmi styly můžete přepínat téměř kdykoli. Brawlerův boj z ruky do ruky nebyl náš vkus, ale nakonec ho použijete, když vás chytí bez zbraní po ruce. Styl šermíře je pravděpodobně to, co byste nejvíce očekávali ve zpětném kontextu a zjistili jsme, že je nejužitečnější pro zápasy jeden na jednoho. Gunman vám umožňuje střílet s bezohlednou obezřetností a my jsme ho často používali v bojích na nízké úrovni, abychom je dokončili ještě předtím, než se nepřátelé přiblížili.

Využijme ale luxusu a prestiže odstavcové přestávky a promluvme si trochu o Divokém tanečníkovi. Čtvrtý bojový styl je náš oblíbený a funguje v mnoha nastaveních. Jasně, používat zbraň a meč zároveň je cool, ale to, co dělá Wild Dancera tak dobrým, je jeho uhýbání. Ryoma se točí a uhýbá téměř každému útoku, dokonce i na blízko, pokud jste opatrní. Rozhodně je to ten, který se dá použít proti smečce bojovníků, ale my – nepochybně nadšenci do akčních her – jsme prošli bitvami s bossy nedotčenými způsoby, které jsme v jiných prostě nezvládli. Divoká tanečnice? Získává náš souhlas.

jako kritický ishinský drak

Všechny tyto styly doprovází nový systém Trooper Card. Můžete vybavit další efekty, jako jsou speciální útoky a léčení, a tyto karty vylepšit podobně jako mobilní hru gacha. Zjistili jsme, že efekty jsou dostatečně užitečné bez příliš velkého mikromanagementu a během období kontroly před vydáním jsme nebyli schopni určit, jak vážně mohou být tyto DLC mapy poškozeny. Pokud vás tedy systém odrazuje, je asi dobré se s nimi moc nemazlit a užít si menší regeneraci zdraví nebo cokoli, co se objeví ve výchozím nastavení.

Jako drak: Ishin! používá podobu a způsoby fiktivního protagonisty Kiryu Kazuma, aby hrál skutečnou historickou postavu Sakamoto Ryoma, když předstírá, že je muž jménem Saito Hajime. Je to přesně tak matoucí, jak to zní pro nováčky a vracející se fanoušky. Je zábavné vidět známé tváře, jak se ujmou rolí postav v dobrodružství, ale možná si budete muset dělat poznámky nebo často kontrolovat tabulku vztahů v nabídce. Pro hlavního hrdinu je k dispozici dokonce skin „Dragon of Dojima“ a jeho vybavením je vše ještě více matoucí.

Existuje mnoho odkazů na skutečný příběh ishin který západnímu publiku rozhodně nepřistane, ale jsme rádi, že je tu pro zvědavce. Ryu Ga Gotoku Studio a Sega dokonce daly dohromady užitečný kontextový glosář definující pojmy specifické pro region a éru. Je to naprosto nenápadné, ale když chcete přehlednost, můžete stisknout tlačítko uprostřed dialogu.

jako kritický ishinský drak

Se starými tvářemi, které hrají tyto role, jeho příběh působí jako hra než kdy jindy. A nejsme žádní odborníci, ale cítíme, že hra přistupuje k nákupu příběhu stejným způsobem. Mnoho postav má jména skutečných lidí a tato jména mají obvykle něco společného s tím, jak jsou zobrazeny. Ale a jsme si jisti, že jsi nepotřeboval, abychom ti to říkali, prosím nepoužívejte jej jako seriózní vzdělávací nástroj. Lokalizace přidává trochu smíchu, zejména při použití moderního frázování v tomto starověkém kontextu. Ale funguje to dobře se zbytkem podivných souřadnic hry.

Nejlépe, když je jeho čočka rozdělená, Jako drak: Ishin! je zábavné pískoviště Bakumatsu. Nemá tak poutavou minihru jako kabaret nebo obchodní manažerské výzvy v předchozích titulech a díky své době nenabízí ani arkádovou zábavu. Ale jeho praktický přístup stále rezonuje.

Jako drak: Ishin! spuštění 21. února 2023 na PlayStation 5, PlayStation 4, PC a Xbox. Je vyvinut společností Ryu Ga Gotoku Studio a publikován společností Sega. Předobjednávky Deluxe zahrnují předběžný přístup pro hráče, který jim umožní začít hrát 17. února 2023.