Recenze: Company of Heroes Collection (Nintendo Switch)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaašně, červi, poslouchej pozorně! Tréninkový den je u konce, teď je čas jít ven a udělat svou maminku hrdou! Vím, že to bylo hodně "a", ale věřte mi, hra bude používat mnohem drsnější jazyk. Navíc se nejedná o procházku po Seině, ale o real-time strategickou hru o druhé světové válce, založenou na skutečných lokacích a bitvách. Je čas znovu zachránit svět; uvidíme, jak se ti daří.

První Company of Heroes byla vydána v roce 2006 pro Windows a OS X a stále je považována za jednu z nejlepších real-time strategií (RTS). Tento nový port pro Switch demonstruje dlouhou životnost hry.

Jak jste již možná očekávali, používání obrovského množství ovládacích prvků klávesnice a myši s omezenějšími vstupy Nintendo Switch představuje trochu logistickou výzvu, ale hra má několik vestavěných způsobů, jak pomoci; Zkratky a výchozí hodnoty pro určité funkce pomáhají zajistit hladký chod. Pokud s tímto titulem nebo se složitějšími RTS hrami začínáte, všechny ovládací prvky jsou skutečně nezbytné. Tato hra je komplexní a hráč je na palubě, aby řídil a vykonával téměř vše, co se děje na vaší straně.

Zde vývojářům dám nějaké rekvizity za dobré výukové materiály. Navrhuji, abyste to použili, protože se toho děje hodně a existuje mnoho možností. Vědět, co můžete udělat a jak to udělat rychle, je klíčem k vítězství v bitvách. Jakmile dokončíte tutoriály, můžete pokračovat v kampani nebo se zúčastnit šarvátky, abyste se zahřáli. Hra není vůči hráči přehnaně krutá; ví, že je toho hodně, takže je tu možnost hru pozastavit, zatímco si naskládáte sadu příkazů, které pak mohou vaši vojáci vykonávat, zatímco vy sledujete vývoj akce.

Stejně jako u většiny her tohoto typu musíte udělat věci správně, abyste získali zdroje, vylepšili své muže a vybavení a porazili větší a horší nepřátele. Pro mnoho her je to prostě způsob, jak urychlit váš pokrok. V této hře je za tím vším určitá logika. Nejlepší jsou vojáci, kteří mají určité zkušenosti. Jak váš tým přežije více střetnutí, zlepší se ve své práci. Máte také přístup k určitým typům vybavení a vozidel z dané éry.

Vzhledem k tomu, že se jedná o válečnou hru, je zde nějaký grafický obsah. Když střílíte na nepřítele, jsou tu kusy rudé mlhy a je tam spousta sprostých slov (včetně F-bomby), takže to není pro choulostivý dav.

Když se vydáte na kampaň, mapy se příliš nerozšiřují v závislosti na velikosti území, které potřebujete bránit/obsadit. Omezený rozsah bitvy vám pomáhá udržet věci pod kontrolou a umožňuje hře zvládnout nespočet prvků ve hře.

Vizuální stránka je docela dobrá, není fotorealistická, ale docela detailní. Zvuky jsou dobře provedené a nejsou příliš opakující se nebo omezené tak, aby odváděly vaši pozornost od hry.Jediný skutečný kompromis se zdá být v některých vizuálech, zejména v cutscénách. Některé obrázky mají hranatější/fasetovanější vzhled (ne zcela kulaté kruhy přilby atd.), ale to je způsobeno potřebou vyvážit grafický výkon Switche s velikostí a složitostí hry. . Skoro se to zdá smutné říct, ale teď, když je Switch pět let starý, CPU už ve skutečnosti není hardware přední linie (i když nikdy nebyl). Nenechte se mýlit, stále funguje obdivuhodně (a toto je aktualizace na hru, která tlačí na 20), ale s některými z největších a nejsložitějších her, které existují, nemohou majitelé Switch vždy mít vše, co si představujeme.

I s drobnými omezeními zůstává tento port robustní a detailní. Je tu spousta práce a nabídky se snadno používají. Existuje několik nabídek, kde musíte stisknout a podržet tlačítko a poté pomocí JoyConu vybrat možnost z kolečka dovedností. Možná to není tak jednoduché jako klávesnice, ale není to tak vybíravé, aby to bylo nepříjemné. Company of Heroes Collection je dobrým portem pro Switch a nabízí dostatek detailů a hratelnosti (41 misí včetně rozšiřujících balíčků), aby na chvíli zabavili i ty nejzkušenější hráče a válečné stratégy.