Recenze: Cat Cafe Manager (Nintendo Switch)

catcafemanager-splash-jpg

Cat Cafe Manager je simulátor obchodu, kde nejen spravujete kavárnu, ale také se staráte o kočky. Vaše postava (podle vašeho návrhu) se přestěhuje do velmi malého města daleko od města a začne podnikat. To je k příběhu asi vše (až na menší záhadu kočičí svatyně), ale hra je zábavná a zajímavá.

I když se provozování kavárny v reálném životě zdá obtížné (dokonce nudné), Cat Cafe Manager to dělá jednoduchým a zábavným. Mnoho zákazníků (pankáči, umělci, čarodějnice, rybáři atd.) přichází do vaší kavárny a objednává mnoho různých položek.

Každý zákazník vám dá různé materiály jako platbu, což vám pomůže koupit různé věci. Pankáči vám dají například dřevěné materiály, které můžete využít buď k doplnění prostoru vaší kavárny, nebo k nákupu nábytku. Spolu se všemi materiály, které získáte, si můžete zakoupit také nové receptury, ingredience, potřeby pro kočky, kuchyňské spotřebiče a další.

Chcete-li získat všechny tyto materiály, musíte sloužit svým zákazníkům. Budou sedět na libovolném volném místě, což vám umožní přijít a přijmout jejich objednávku. Každý zákazník musí splnit několik požadavků, aby byl spokojený.

I když jsou vaše židle nekvalitní, zůstanou nešťastné, proto je důležité je neustále vylepšovat. Jakmile přijmete jejich objednávky, pokud máte správné ingredience, můžete je začít vyrábět ve své kuchyni. Následně jim to nahlásíte. Některé dovednosti mohou pomoci urychlit tento proces, když je budete zvyšovat. Můžete si také najmout pomoc a zlepšit jejich dovednosti.

Hlavní postava představuje každý typ zákazníka a je známá jako vaši „štamgasti“. Jsou také majiteli obchodů, ve kterých své produkty evidentně nakupujete. Každý nový den vaší hry můžete pozvat štamgasty a budovat si s nimi vztah. Jakmile získáte nová srdce, začnete mít smysluplnější rozhovory. Řeknou vám o korporaci, která se snaží převzít město, a o jejich myšlenkách na něj, stejně jako o své minulosti a plánech do budoucna. Každá postava je jiná a je zábavné ji poznávat.

Ve službách vašich zákazníků máte i další povinnosti. Jedním z nich je vyčistit vaši kavárnu a udržet ji reprezentativní. Je to také dovednost, kterou můžete zlepšit a najmout si pomoc. Uklízíte odpadky a také kočičí moč, což vás přivádí k další zodpovědnosti: vítání toulavých koček a péči o ně.

Chcete-li adoptovat toulavé kočky, budete muset dát krmivo pro kočky mimo vaši kavárnu a počkat, až kočky přijdou a sežerou ho. Poté dostanete malé upozornění, že jsou ve vaší kavárně, a můžete jít ven a pohladit toho, koho chcete adoptovat. Kočce trvá asi tři dny hlazení, než se zahřeje natolik, že vás bude následovat dovnitř a umožní vám se o ni starat. Jakmile si kočku adoptujete, můžete přejít k dalším, které jste ještě nemazlili.

Chcete-li se o kočky starat, budete je muset krmit a kupovat jim bedýnky a udržovat je v čistotě. Můžete si pohladit i kočky, ale vaši zákazníci se jim neustále věnují, takže to není zásadní. Můžete také vylepšit své kočky. To je velmi užitečné, protože jakmile dosáhnou určitých úrovní, obdrží speciální vlastnosti. Tyto vlastnosti mohou vaší kočce zabránit v častém močení nebo jídle, učinit ji přátelštější k zákazníkům nebo zvýšit její spokojenost.

Jakmile naplníte svou kavárnu co největším počtem koček, můžete je rozdat do věčných domovů. Na stejné desce, kterou používáte k najímání pomoci, jsou také lidé, kteří žádají o adopci koček. Pokud jste dali kočce punkovou vlastnost, můžete ji dát punkerovi, který hledá kočku. Čím vyšší je úroveň vaší kočky a pokud se její vlastnosti shodují, tím více srdcí získáte za to, že ji dáte k adopci.

Srdíčka, která získáte, také pocházejí od spokojených zákazníků vašeho obchodu. Tato srdce vám umožní vylepšit určité obchody a vaši kavárnu v Cat Sanctuary.

Cat Sanctuary má mnoho kočičích soch, z nichž každá slouží specifickému účelu. Jeden vám pomůže zlepšit vaše recepty a umožní obchodu s potravinami prodat vám více receptů. Další je, že můžete adoptovat více koček najednou a obchod pro kočky prodává více kočičího žrádla a nábytku. Další umožňuje upgradovat nábytek, který si můžete koupit do svého obchodu.

Ovládání v této hře je velmi jednoduché, ale jejich provedení bylo matoucí; Bylo pro mě trochu obtížné přijímat objednávky a poskytovat jídlo. Chcete-li to provést, přistoupíte k zákazníkovi a stisknete Y na ovladači. Problém je v tom, že k tomu musíte být na velmi specifickém místě, což může někdy trvat o několik sekund déle, než byste chtěli, zvláště pokud je vaše kavárna rušná. Také jsem zjistil, že když jsem dal tapetu na stěny v mé kavárně, některá místa byla tmavší než jiná a vypadala trochu divně. Není to velký problém, ale kazí to estetiku hry, pokud je to něco, na čem vám záleží.

Kreslený styl Cat Cafe Manager je velmi roztomilý. Protože existuje tolik různých typů klientů, je skvělé, jak jsou všichni navrženi jinak.

Existuje také mnoho druhů koček. Je zábavné vybrat si, kterou z nich chcete adoptovat, protože si můžete vybrat tu, o které si myslíte, že je nejlepší nebo nejroztomilejší.

Cat Cafe Manager je jednoduchá hra, díky které je zábavnou volbou, když si chcete jen odpočinout. To znamená, že jakmile se tam dostanete, můžete skončit relaxací na hodiny.