Recenze: Card Shark (Nintendo Switch)

card-shark-nintendo-switch-eshop-hrdina-jpg

Card Shark je opravdu zajímavá hra. Odehrává se ve Francii XNUMX. století a hrajete roli němého barmana, který se pod rouškou jednoduché karetní hry zaplete do zážitku na život a na smrt.

Cílem Card Shark je prorazit si cestu napříč zemí a vybrat peníze pro skupinu nezbedníků, kteří touží pomáhat těm, kteří to potřebují – podobně jako Robin Hood bez luků a šípů. Vaše cesta od sluhy ke učenci je plná intrik, když potkáváte významné postavy a odhalujete tajemství bohatých a mocných.

Card Shark – Nintendo Switch – Obrazovka 1

Praktický přehled vysvětluje pravidla, pokud neznáte srdce, piky, palice, diamanty nebo co je eso a proč na něm záleží. To znamená, že musíte znát základy, protože ve skutečnosti nejste hrací karty, jednoduše pomocí různých technik podvádět až na vrchol. A takových cheatů máte k dispozici spoustu, což je jeden z důvodů, proč je Card Shark tak zábavný.

Jako server můžete být například požádáni, abyste svým „hostům“ podávali víno. Během této doby se podíváte na karty soupeře. Poté můžete tyto karty nahlásit svému mistrovi – který hraje proti stejným hostům – pomocí jednoduchého přetažení stolu, přičemž každý směr představuje například barvu. Skutečným trikem je nerozlít víno – máte drahocenné vteřiny na to, abyste sebrali, co má váš soupeř v ruce!

Card Shark – Nintendo Switch – Obrazovka 2

Jak postupujete, cheat je stále složitější. Brzy budete sbírat karty v určitém pořadí nebo je speciálním způsobem míchat. Card Shark dokonce přesahuje pokerové hry. Po cestě se naučíte hrát (a podvádět) společenské triky, jako je míchání tří karet a házení mincí. Ve skutečnosti existuje více než 20 triků, které se musíte naučit. Objevování každého z nich je zábavné, i když může být obtížné zapamatovat si, co dělat za každé situace. Nástroj pro připomenutí vám poskytuje jednoduchý popis, ale měl jsem problém hru znovu navštívit po několika dnech, kdy jsem zapomněl, jak některé cheaty fungovaly.

Grafika je vyleštěná, s estetikou, která vypadá, jako by byla vyzdvižena z 18. století a upravena jako karikatura. Postavy jsou dobře animované, přizpůsobené francouzskému prostředí pastelovými barvami a zajímavými tahy štětce. Vyniká tím, že se stává jednou z nejlepších vlastností titulu. Není tam žádný voiceover, ale je tam docela dost dialogů, což znamená, že tam je nějaké čtení. Ne moc, ale dost na to, abyste se cítili jako ve vizuálním románu s interaktivními prvky – jmenovitě karetní hry.

Card Shark – Nintendo Switch – Obrazovka 4

Dalším zajímavým prvkem je to, co se stane, když prohrajete. Byl jsem uvržen do vězení a dokonce jsem byl v jednu chvíli zabit – ale hra neskončila! Zdá se, že z téměř každé situace, včetně smrti, existuje podvodná cesta, aniž by se věci kazily. Je to vzrušující příběh, u kterého jsem se při hraní usmíval.

Oceňuji také zařazení dotykového ovládání v handheld režimu. Dokonale se hodí ke hře a vytváří ještě poutavější zážitek. Vizuálnímu neotřelému stylu dodává pocit typu point-and-click. Podobně jako různé triky s kartami, které se ve hře naučíte, je i toto titul s mnoha talenty.

Card Shark – Nintendo Switch – Obrazovka 3

Celkově je Card Shark jedinečným titulem se zajímavým stylem animací a neméně zajímavým konceptem cheatů, to vše je na hony vzdálené dnešnímu modernímu světu. Tyto prvky se spojí a vytvoří zábavnou a poutavou hru, která zanechá trvalý dojem.