Recenze: Bish Bash Bots (Nintendo Switch)

Bish Bash Bots je kooperativní tower defense hra pro Nintendo Switch. Ano, družstevní. Umožňuje vám pracovat až se čtyřmi hráči lokálně nebo online, abyste nejenom nastavili svou obranu, ale také procházeli terénem a útočili na protijedoucí nepřátele, když je vaše věže nedokážou odstranit samy. Tento twist na žánr obsahuje chaotický koncept v reálném čase, který funguje dobře.

Princip je jednoduchý: lidé se stali příliš závislými na robotech. Umělá inteligence se přirozeně vzbouřila proti svému tvůrci a nyní je na skupině čtyř lidí, aby zachránili situaci. To vše je vysvětleno v kresleném (a poněkud zdlouhavém) úvodu, než se pustíte do akce.

Bish Bash Bots – Nintendo Switch – obrazovka 1

Stejně jako u každého typického titulu Tower Defense se hra odehrává na hracím poli shora dolů. Nepřátelští roboti vstoupí v jednom bodě a sledují cestu, zatímco míří ke koncovému bodu. V tomto případě je koncem EMP zařízení, které se musí nabít, než budete moci zlikvidovat všechny roboty v úrovni. Takže cílem je bránit toto EMP, dokud nebude připraveno dělat svou práci.

Na rozdíl od V typických Tower Defense titulech jednoduše na cestu nerozmístíte lasery, děla a další mechanismy, abyste zastavili proud příchozích nepřátel. Myslím tebe sont při tom, ale také chodíte po zemi mezi samotnými nepřáteli. To vám dává bojový zážitek v reálném čase, protože vám umožní postupovat směrem k nepřátelům a nakonec je zasáhnout. Je to jednoduché, ale uspokojující a poskytuje vám další možnost, jak zastavit hrozbu v jejích stopách.

Bish Bash Bots – Nintendo Switch – obrazovka 2

To také zvyšuje složitost postupů. Zde vstupuje na scénu kooperativní strana. Při společné práci můžete jednomu členu týmu dát úkol mlátit roboty, zatímco jiný staví a vylepšuje zbraně. Stavba vyžaduje zdroje, které přicházejí ve formě ozubených kol, které po sobě zanechali zničení roboti. Budete muset sbírat tato kolečka, abyste je vyměnili za další zbraně, což znamená, že toho budete mít docela dost. To vytváří chaotický zážitek podobný Cooking Mama nebo Moving Out, s lehce groteskními postavami, které se pohybují a navzájem si pomáhají dosáhnout cíle. Pokud spolu dobře spolupracujete, život je mnohem jednodušší.

Mezi bitvami se váš tým může zotavit na plovoucí základně. V tomto ráji klidu si můžete procvičovat používání paličky, měnit oblečení nebo dokonce střídat zbraně a speciální útoky. Oblečení je hloupé a roztomilé; například můžete sbírat mnoho klobouků, které vašemu avatarovi dodají více osobnosti. Za rohem je dokonce malá koupelna pro, uh, rychlou toaletu. To dodává už tak zábavnému titulu trochu mladistvého humoru.

Bish Bash Bots – Nintendo Switch – obrazovka 3

Vizuální styl to doplňuje. Bish Bash Bots může obsahovat dystopický svět zaplavený roboty, ale je prezentován v poutavém, barevném, kresleném stylu. Jde jednoznačně o titul zaměřený na všechny věkové kategorie. To znamená, že úroveň obtížnosti je o něco vyšší, než jsem očekával. I přes svou hezkou přítomnost to není žádná procházka růžovým sadem; Budete muset dobře naplánovat rozvržení svých věží a hodně makat, abyste prošli každou úrovní.

Je to název, který vybízí ke spolupráci. Možná to nebude snadné, ale rychle si osvojíte různé mechaniky jednotlivých úrovní. Existují pohyblivé sekce, jámy a dokonce i mucholapky Venuše, které dodávají dějům rozmanitost a znovuhratelnost; Nepřipadá vám jako fuška opakovat úrovně, pokud je nedokončíte. Každá fáze má navíc tři mise: dokončete úroveň, dokončete ji dokonale a dokončete další náhodný úkol, když jste v ní. Například úroveň s houbami blokujícími oblasti vaší věže může vyžadovat, abyste zničili méně než tři z nich. To dodává hloubku titulu, který mohl být mnohem jednodušší.

Celkově je Bish Bash Bots zábavným kooperativním titulem, který přebírá vzorec obrany věže a staví ho na hlavu. Schopnost přímo eliminovat nepřátele na zemi v kombinaci s obvyklým rozmístěním obranných věží z něj dělá jedinečný titul, který stojí za vyzkoušení. Přidejte roztomilou kreslenou grafiku a další pobídky, jako jsou kostýmy a mise, a budete se skvěle bavit.