Recenze: Big Brain Academy: Brain versus Brain

Zde je zábavný fakt: Big Brain Academy: Brain vs. Brain je první záznam v seriálu po 14 letech. Jde ve stopách Big Brain Academy z roku 2005 pro DS a Big Brain Academy z roku 2007: Wii Degree – pro Wii, samozřejmě. Jak se tedy daří novému dítěti na bloku po tak dlouhé odmlce? Docela dobré, i když nenabízí nic zvlášť převratného.

Základy hry zůstávají stejné a bude je okamžitě znát každý, kdo si pohrával s některým z předchozích titulů. Vzhledem k vysokému počtu prodejů těchto položek je velká šance, že jste alespoň jeden hráli.

Big Brain Academy – Nintendo Switch – obrazovka 2

Náš ředitel Blobby, Dr. Lobe, je zpět, aby fungoval jako váš průvodce, který vás provede zápletkami a záludnostmi hry. Nejprve se vám zobrazí krátký nástroj pro tvorbu avatarů, což je chytrý způsob, jak se cítit více začlenění, spolu s roztomilou a barevnou verzí sebe sama, která vám dokonce umožní vybrat si frázi, která nejlépe vyhovuje vaší náladě. Tato osobnost ve hře hraje hlavní roli ve faktoru znovuhratelnosti, ke kterému se za chvíli dostanu.

Základem hry je režim praxe. Je vám představeno pět kategorií mozkových funkcí: vizualizovat, vypočítat, zapamatovat si, analyzovat a identifikovat. Každá obsahuje čtyři aktivity k hraní a zvládnutí, což vám dává celkem 20 miniher.

Každá aktivita je krátká a sladká, trvá pouze 60 sekund. Jak časovač běží a vy správně odpovídáte na otázky, zvyšujete sázku a procházíte složitějšími otázkami, dokud nevyprší váš čas. Odpočítávání vytváří tlak na konci, když se pokusíte získat jednu nebo dvě další odpovědi. Buďte však opatrní; budete penalizováni za nesprávné odpovědi.

Big Brain Academy – Nintendo Switch – obrazovka 1

Cílem každé aktivity je získat v časovém limitu co nejvíce bodů. To je založeno na rychlosti a přesnosti; čím rychleji odpovíte – a čím správnější odpovědi – tím vyšší skóre. Čím vyšší je vaše skóre, tím více medailí získáte, s konečným cílem dosáhnout v každé platiny. Když máte dostatek zlatých medailí, odemkne se dokonce speciální režim Super Training.

Je zde silná motivace hrát znovu, dokud nedosáhnete tohoto vysokého skóre – nebo se ve frustraci nevzdáte. Toto jsou jednoduché, ale složité puzzle aktivity! Ať už je to pozorování stínů robotů a květin, nebo zjišťování, zda ⅗ je menší než ¾, rozproudí to duševní šťávu. Zjistil jsem, že mám „ještě jeden pokus“, dokud jsem nedosáhl alespoň zlaté úrovně; na druhou stranu, jakmile dosáhnete platinové úrovně, budete mít menší motivaci pokračovat ve cvičení. Naštěstí existuje několik dalších režimů, které vás udrží ve hře.

V režimu Ghost Clash se postavíte komukoli na světě tím, že se ujmete jeho ducha. Každá výzva vás nutí hrát v reálném čase na vaší straně proti nahrávce jiného hráče. To znamená, že není žádná čekací doba, ale srdce stále bije jako o závod. Je to příjemné rozptýlení, i když to není moje nejoblíbenější. Raději soutěžím sám se sebou.

Big Brain Academy – Nintendo Switch – obrazovka 3

Testovací režim je jako skládat závěrečnou zkoušku po celém tréninku. V tomto režimu hrajete jednu aktivitu z každé kategorie, náhodně vybranou a dokončenou za sebou, abyste získali celkové skóre. Dávám přednost bodovacímu stylu Brain Age, který doslova stárne váš mozek, díky čemuž se cítím lépe, když jsem dospělý nad 30 let, když je mému mozku zjevně 21; ale je také hezké získat A + z Big Brain Academy. Vždycky jsem byl nadaný (sněz své srdce, Liso Simpson).

Jsou nabízeny super zábavné aktivity, každá s roztomilými animacemi, aby byly poutavé. Ať už jde o hledání brouků pomocí reflektoru nebo rozbíjení balónků v číselném pořadí, kreslená estetika zachová lehkou atmosféru a zároveň podnítí vaši mysl. Koneckonců, akademie Big Brain má být spíše zábavným způsobem, jak tuto mozkovou sílu uplatnit, než dřinou.

Dalším důvodem, proč hrát dál, je obrovské množství úprav k odemknutí. Když vytvoříte svého prvního avatara, všimnete si mnoha otazníků pokrývajících další klobouky, oblečení a doplňky. Ty se odemykají, jak postupujete o úroveň výš, přičemž jich můžete nasbírat více než 300. Své malé mini me si můžete upravit dle libosti podle své osobnosti. Je to zábavný způsob, jak odměnit vaši pokračující praxi, s praktickým ukazatelem procent, který vám dá vědět, kolik jste toho odemkli; finalisté budou mít terénní den.

Big Brain Academy – Nintendo Switch – obrazovka 4

Nakonec, Big Brain Academy: Brain vs. Brain je stejně zábavný jako původní tituly. Ve skutečnosti to může být jediná nevýhoda tohoto vydání - není zde nic nového, mnoho aktivit je naprosto stejných jako v předchozích iteracích. 14letý rozdíl znamená Brain vs. Brain působí spíše jako vzkříšení než jako pokračování a přináší stávající hry nové generaci. Moje děti se obě narodily v posledních deseti letech a vůbec si neuvědomovaly předchozí tituly. A oni milovali tuto hru.Také jsem zjistil, že jsem docela závislý, i po všech těch letech.

Celkově lze říci, Big Brain Academy: Brain vs. Mozek je zábavný způsob, jak procvičit svou mysl, s krátkými aktivitami, díky kterým se budete vracet pro více. Není zde mnoho nového obsahu, ale stále je to příjemné, zejména pro nové publikum. Nebo i když jste za posledních 14 let jen těsně minuli styl tréninku mozku Dr. Lobeho.