Recenze: Astro Aqua Kitty (Nintendo Switch)

Astro Aqua Kitty je akční střílečka pro Nintendo Switch. Zahrnuje kočky v ponorce střílející mimozemské roboty a řešení hádanek, aby se pohybovaly úrovněmi. Je to tak dobré, jak to zní? Je to vlastně ještě lepší!

Na tomto titulu se toho hodně líbí. Pro začátek je akce na místě. Nejdůležitějším aspektem každé slušné střílečky je samozřejmě hratelnost a Astro Aqua Kitty zde září. Ovládání vaší lodi je plynulé, střelba je rychlá a snadná, zaměřování dokonalé a nepřátelé vám rozbuší srdce, když se snažíte vyhnout jejich palbě a zároveň je zničit. Stručně řečeno, je legrační.

Aqua Astro Kitty – eShop Nintendo Switch – obrazovka 4

Další část kouzla této hry pochází z přidání prvků průzkumu a puzzle. Ano, je třeba sejmout spoustu nepřátel, ale jsou také chvíle, kdy vaši spojenci potřebují konkrétní předměty a je na vás, abyste je našli. Nebo možná budete muset přijít na to, jak odemknout dveře do další oblasti. Přidává rozmanitost, díky které se hra cítí svěží v přeplněném žánru.

Jsem velkým fanouškem promyšleného uživatelského rozhraní a i zde Astro Aqua Kitty září. Nejen, že je menu jednoduché a snadno pochopitelné, ale herní mapa je perfektně umístěna v pravém horním rohu. Můžete dokonce změnit velikost mapy pomocí jedné ze tří přednastavených velikostí!

Aqua Astro Kitty – eShop Nintendo Switch – obrazovka 2

Ve skutečnosti existuje spousta možností, jak si opravdu přizpůsobit svůj čas s Astro Aqua Kitty. Můžete si vybrat z pěti úrovní obtížnosti, od Relaxed až po Expert. Můžete si také vybrat mezi normálním a trvalým režimem, pokud chcete zvýšit obtížnost na další stupeň. Svého pilota a inženýra si můžete vybrat z jedné z osmi barevných postaviček se zábavnými jmény jako Scout a Gadget. Mají různé statistiky, takže výběr té, která vám nejlépe vyhovuje, má určitou výhodu, ale pokud je příliš obtížné toto rozhodnutí učinit, existuje dokonce možnost „randomizovat“. Vývojáři si dali hodně záležet na designu a uživatelském rozhraní a stojí to za to. Velmi dobře se hraje také v přenosném režimu a v dokovaném režimu.

Když už jsme u obtížnosti, s nepřáteli se toho děje opravdu hodně. Každá nová oblast přidává složitější nepřátele. Jo a bitvy s bossy! Tito houževnatí padouši jsou nezbytností pro každou slušnou střílečku, jsou odolní i v těch nejjednodušších režimech. Rozhodně je však uspokojuje dobývání.

Aqua Astro Kitty – eShop Nintendo Switch – obrazovka 3

Estetika je skvělá, s barevným podzemním světem. Má lehce retro 16bitovou atmosféru, která působí uhlazeným dojmem. Často existuje kontrast mezi některými temnějšími prvky prostředí, jako jsou kameny a trosky, a jasnými barvami používanými pro nepřátele, kulky a sběratelské předměty, což funguje dobře. Zvuk je také vynikající, s chytlavými a optimistickými melodiemi, které udržují adrenalin v chodu, ideální pro pozadí, aniž by byly příliš na očích.

Nabídka upgradu je jednoduchá a snadno použitelná. Zjistil jsem, že mnoho her tuto oblast příliš komplikuje, takže je to fuška nebo příliš obtížné zjistit. Astro Aqua Kitty je jednoduché, i když toho má tolik co nabídnout. Jak postupujete o úroveň výš, můžete přidělit dovednostní bod k odemknutí nových schopností, z nichž některé jsou automatické, zatímco jiné lze namapovat na váš ovladač, abyste získali další schopnosti. Je super zábavné zkoušet nové pohyby, zvláště proti těžkému nepříteli.

Aqua Astro Kitty – eShop Nintendo Switch – obrazovka 1

Své drahokamy – nasbírané od poražených nepřátel – můžete také utratit za zlepšení zdraví, brnění nebo energie vaší lodi. Pak jsou tu zbraně ke sbírání, také přiřazené, jak chcete. Kromě toho se zbraně o úroveň výš. Můžete recyklovat staré zbraně, abyste získali více drahokamů a pomohli zaplatit za nové. Je toho hodně, ale design je intuitivní a stává se nedílnou součástí samotné hry.

Celkově je Astro Aqua Kitty skvělá střílečka, kterou jsem nedokázal sundat. Upřímně to dostalo celou moji rodinu. Jediné, co by mohlo chybět, je režim pro dva hráče; jinak je to perfektní hra. Nabízí spoustu rozmanitosti a akce, se skvělým uživatelským rozhraním, snadno použitelnými ovládacími prvky a pěkným soundtrackem. Pokud jste fanouškem stříleček, tohle je ta, kterou byste si rozhodně měli prohlédnout.