Recenze: Animal Crossing: New Horizons (Nintendo Switch)

Jako někdo, kdo tak dlouho čekal na nový díl Křížení zvířat, zažít Animal Crossing: New Horizons minutu po jeho vydání bylo vše, na co jsem celé měsíce myslel.

Křižování zvířat: Nové obzory

Přistál jsem na jasném a lesklém ostrově, kde Tom Nook očekával můj příjezd. Jedno z dvojčat Nookových mu dokonce říkalo „náš nebojácný vůdce“ – kývnutí všem totalitním memům, které komunita sdílela o mývalovi štípajícím groše. Bylo by snadné napsat hráčskou příručku pro prvních pár dní na ostrově. Ale jsem tu, abych ti řekl, jak jsem se cítil, ne co jsem udělal.

Vítejte na vašem ostrově útěk

Vždy jsem si užíval vtip své postavy, když jsem skončil ve zvířecí vesnici bez jakéhokoli vysvětlení, ale toto nové nastavení bylo organicky mou součástí při obnově a zkrášlení ostrova. Byl jsem jedním z prvních, kdo pravděpodobně prozkoumal ostrov s posádkou. Bylo to mnohem lepší než unavený postoj mých starých měst: "Nevím, dejme tomu hlavu pantu." Ale toto nastavení více než jen upevňuje místo vaší postavy na ostrově, dává vám důvod, proč máte větší sílu ostrov vytvořit. váš ráj – příslib od prvního dne.

Křižování zvířat: Nové obzory

Vylepšené přizpůsobení

Pokud jste jako já, první věc, kterou jste se nemohli dočkat, až vyzkoušíte, byl tvůrce postavy. Toto bylo adaptováno Happy Home Designer a Pocket Camp a mnoho hráčů bylo nadšených, když to vidělo v konzolové epizodě. Obrazovka vytváření postavy měla několik možností. Byl to dobrý odrazový můstek do toho, co mohl být komplikovaný proces během jedné z vašich prvních akcí ve hře. Zpočátku jsem byl trochu zklamaný nedostatkem volby barvy vlasů, ale jak vidíte. Podívejte se později, New Horizons je především o potěšení z odemykání funkcí a získání více práce. Po pouhém dni jsem si už vypadal podobnější, takže kdo si vlastně stěžuje?

Křižování zvířat: Nové obzory

Mnoho lidí se obávalo, že tato hra byla klonem konzole Pocket Camp. Nintendo však dokázalo, že jsou intuitivnější. Pocket Camp fungoval tak, jak fungoval, protože se řídil podobným vzorem jako všechny mobilní hry: režimy zpomalení, které vás přinutí čekat na dokončení projektů a poskytují vám přestávky na obrazovce, možnost platit v již bezplatné mobilní hře, abyste získali více výhod. Ať už si o tomto formátu myslíte cokoliv, Nintendo tohoto konceptu na Switchi zatím nezneužilo a doufejme, že zneužije. Ve hře Animal Crossing: New Horizons stále musíte den čekat, než se zrealizuje spousta velkých projektů – stejně jako předtím – ale všechny základní craftingy jsou okamžité, pokud máte shromážděné materiály.

Křižování zvířat: Nové obzory

Design interiéru a exteriéru je něco, co se mi na hrách líbilo nejvíce. New Horizons přidal rychlý přístup k úložnému prostoru a kapsám při zdobení a režimy fotoaparátu pro úpravu nábytku na stěnách a na podlaze. Když vám řeknu, že to dělalo ozdobu domu tak zábavné, Myslím to vážně. Doufám, že nakonec dostaneme podobný upgrade pro vnější výzdobu.

Animal Crossing: New Horizons je zatím nejlépe přizpůsobitelný AC titul! Máte spoustu možností pro přizpůsobení a správu aplikace Island Designer, vnější vzhled vaší postavy a výzdobu vašeho domova.

Pohlcující ostrovní zážitek

Věděl jsem, že to bude skvělá hra, ale prozkoumat ji na vlastní pěst byla nakonec nová zkušenost. Nintendo vložilo spoustu energie do toho, aby každý pramen vlasů, každý list, každá vlnka ve vodě reagovala na povětrnostní podmínky a denní dobu. Hudba byla relaxační a jemná. Je to svět navržený tak, abyste se cítili pohodlně. Ocenil jsem také mnoho různých úhlů pohledu, od pohledu shora dolů až po bližší nebo ještě bližší pohled třetí osoby. (Když byly sklípkany venku, pomohlo to zejména shora dolů.)

Křižování zvířat: Nové obzory

Zahrnutí smartphonu – také upraveného z Pocket Camp – značně usnadnilo přístup k informacím. Když jsem poprvé viděl aplikace ve streamech Nintendo Direct, obával jsem se, že procházení obsahu bude únavné. Naštěstí tomu tak není. Bylo by hezké, kdyby statistiky pro Nook Miles (systém odměn za splnění úkolů) nebyly rozházené po velké prázdné stránce, ale citlivost posouvání umožňuje snadný přístup ke spodní části stránky. Byl to odpustitelný design, i když nebyl můj oblíbený.

Ale nejlepší na NookPhone bylo to, že ho měl každý na ostrově. Díky tomu bylo použití nástroje stejně běžné jako síť nebo lopata. Takové drobné doteky dělají z New Horizons titul, který chce, abyste věřili, že každé NPC je zapojeno do každodenního života stejně jako vy, na rozdíl od někdy stoického způsobu, jakým se s ním dříve procházeli. Pozorovat je, jak honí brouky nebo popíjet sodu u ohně, připomínalo spíše postavy, které mají věci, které mají dělat jako vy.

Odměňte svou hru

Křižování zvířat: Nové obzory

Animal Crossing: New Horizons je o odměňování se jen za hraní. Je to něco, co se jim v původních hrách nikdy nepovedlo (ačkoliv jsem vždy hrál posedle). Vyděláváte míle Nook za plnění základních a mimoškolních úkolů, vyděláváte Zvony (peníze) za prodej předmětů a alespoň na chvíli je k dispozici ostrov ke stavbě! Série se v průběhu let tolik rozrostla, s různými projekty a věcmi, které můžete udělat, abyste zaplnili mezeru, ale v určitém okamžiku se vše stabilizuje. Vaše město vypadá tak, jak chcete, dochází vám co dělat, chybí vám rybaření. New Horizons vás nutí každý den k něčemu pracovat. A i když se to nakonec stabilizuje, přidání Nook Miles vám poskytne neustále aktualizovaný kontrolní seznam věcí, které můžete udělat, abyste získali více v tomto bodovém systému, který vám poskytuje speciální odměny a výhody ve hře.

Křižování zvířat: Nové obzory

Nicméně také proto je těžké říci, které části hry budou mít později upgrady, které změní určité aspekty hry, které považuji za „proti“.

Příklad: Skládání položek je u tohoto titulu mnohem lepší, ale z nějakého důvodu se ne všechny položky ve skupině naskládají do 99, zatímco jiné ano. V ideálním případě by bylo hezké mít jen nekonečné stacky, nebo alespoň 99 za všechno. Kapesní prostor můžete upgradovat v pozdější fázi a získat nějaké další výhody, které usnadní přepínání mezi nástroji, ale pokud vím, skládání se zatím nemění. Proč to u všech ostatních upgradů chybělo, je mimo mě, ale opět je těžké tuto hru posoudit příliš rychle.

Integrace více zařízení

Předplatitelé Nintendo Online mohou používat aplikaci Nintendo Online na svém zařízení se systémem Android nebo iOS a získat další výhody při hraní New Horizons. Byl jsem trochu skeptický, jak to bude fungovat, ale po pár vtipech si užívám, co aplikace Nintendo Online přináší AC. Bavilo mě skenovat QR kódy osvědčených oblíbených modelů oblečení New Leaf. A stažení z aplikace do hry bylo okamžité! Ještě působivější však bylo použití chatovací aplikace ve hře.

Křižování zvířat: Nové obzory

Měl bych objasnit, že hráči, kteří jsou v oblastech se základními nebo nižšími síťovými plány, nemusí vidět stejné výsledky pro více hráčů. Ale podle mých zkušeností se multiplayer v New Horizons cítil dobře.

(Pro kohokoli s dětmi, kteří se obávají online hraní, Nintendo nadále opakovaně připomíná, že se jedná o rodinnou hru, a nyní existuje systém hlášení všech zpráv nebo chování, které se vám nelíbí!)

Klávesnici můžete vyvolat během hry stisknutím L, ale musíte psát pomocí klávesnice na obrazovce. Toto není moje oblíbená zkušenost, takže jiné možnosti byly užitečné! NookPhone má dokonce historii chatu pro případ, že by vám něco uniklo.

Zatím se stále musíte bavit s přáteli, ale nadšení z nové hry nám stačilo, když jsme spolu hráli.

Proč investovat do čističky vzduchu?

Křižování zvířat: Nové obzory

Animal Crossing: New Horizons pro mě zaškrtli všechna políčka. Sledoval jsem, jak se tato série proměňuje téměř dvě desetiletí a stala se tak intenzivní součástí mých nejlepších herních vzpomínek. Z jejich zacházení s New Horizons je jasné, že Nintendo na této sérii opravdu záleží a chápe její hodnotu. pro své publikum.

Vím, co si možná myslíte: samozřejmě jsem zaujatý. Ale pokud by pro mě tato hra byla zklamáním, řekl bych vám pravdu a byl bych z toho smutný. Je to opravdu úžasná hra. Moje hodnocení 9.5 je pouze na čekání, co by mohlo vyjít v budoucích výhodách nebo aktualizacích oprav, které opraví některé mé problémy se správou objektů a organizací – což je u takové manažerské hry, jako je tato, většinu dne. denní zážitek.

Upravit: V této recenzi je několik témat, o kterých jsem se rozhodl nediskutovat-hlavně s ohledem na jeden ostrov na konzoli a kdo se může stát rezidentním zástupcem. Část toho bylo udržovat recenzi tak snadno srozumitelnou, jak je to jen možné, další část spočívala v tom, že hranice ostrova již byly probírány mnoha dalšími. Zůstaňte však naladěni na budoucí články, které se do těchto částí hry ponoří hlouběji.