Recenze: Alphadia Genesis (Nintendo Switch)

Útok klonů

KEMCO pravidelně vydává RPG různé kvality, ale Alphadia Genesis je bezpochyby jedním z nejlepších, které jsem hrál. Exe Create obsahuje v tomto titulu příznivé množství zábavného a vysoce kvalitního obsahu.

Někteří hráči Nintendo mohou tuto hru poznat z e -shopu Wii U nebo sada na 3DS. Jiní možná hráli některé z titulů pouze pro mobily. Přicházím v této zcela čerstvé sérii.

Příběh zde - lepší než mnoho her KEMCO - mi v něčem připomíná Hledej srdce, také od Exe Create. Ale místo mechanoidů se tentokrát zabýváme klony. Nevadí mi nějaká známost a mohu kritizovat jen tolik, že si vývojář půjčuje nápady od svých vlastní Hry. Alphadia Genesis je podmanivá především díky tajemnému původu vraždy. Existuje důvod, proč jsou tyto grafiky tak běžné v jiných médiích: Jsou žádané. V tomto RPG může mít vražda spáchaná klonem dalekosáhlé účinky. Někteří je budou chtít využít a použít je jako válečné zbraně, zatímco jiní je budou chtít umístit všechny do Cryostasis.

Vyšetřovací tým, jehož úkolem je vyřešit tuto záhadu, může dosáhnout až šesti postav. Přímo však můžete ovládat pouze čtyři z nich. Snaží se tuto hranici ospravedlnit dialogem („Myslím, že pro nás všechny bude těžké současně bojovat v boji“), ale není to pravda. Úspěšnější je způsob, jakým mohou neaktivní postavy pomoci kvartetu pomocí asistencí, přičemž neaktivní dva zasáhnou do příležitostného komba.

Pokud jde o postavy, první Fray je velmi sympatický, s jeho přátelským a pozitivním přístupem. Jeho společníci se liší svou povahou. Její mladší sestra Aurra je odvážná laborantka. Enah je nedávno reaktivovaný klon, a proto trochu nudný. Walter je bezchybný rytíř. A existuje několik dalších, které spojí různé schopnosti. Jejich dialog je dobře rozvinutý a vyvolává reakci. Je snazší snášet malé lidi s vědomím, že pracujete na společném řešení, a zároveň očekávat jejich nevyhnutelný růst na obzoru. Psaní není vždy tak originální, ale je obecně silné.

Každá postava přináší do boje své výhody i nevýhody. Kromě výše uvedených pomůcek mají boje určitou hloubku. Zlomové dovednosti - až 10 - se může naučit kdokoli, všichni na bázi zbraní. Mezitím Energi umožňuje více než dvě desítky útoků, přičemž nejsilnější vysává spoustu EP. Energi je spravováno pomocí prstenového příslušenství, které můžete upgradovat v závislosti na živlech ohně, vody a světla pocházejících ze životní síly planety. Formace mají menší dopad, protože jsem nakonec upřednostňoval všechny v popředí pro maximální procenta útoku. Bitevní arény se odemykají na konci hry.

Příšery Giga mě rozdělily. Ty se objevují každou chvíli a jejich porážka může být skvělý způsob, jak se posunout o úroveň výš. Ale v závislosti na tom, kde se v příběhu nacházíte, vás také mohou během několika sekund vymazat. Naštěstí můžete ušetřit kdekoli a já jsem měl 100% úspěšnost prchající bitvy, takže jsem se mohl rozhodnout tyto výzvy splnit podle potřeby.

Všechny bitvy jsou ve 3D, díky čemuž se tato odlišuje od mnoha dalších titulů vydaných společností KEMCO. Přesto jsou vizuály jako celek známé 2D odrůdy. Ten druhý ukazuje koktavý pohyb, kterého jsem si všiml v jiných RPG od vydavatele, takže jsem toužil po větší plynulosti. Naštěstí jsem se během minut upravil, takže to moc nerušilo. Ilustrace postav jsou ostré a zasněžené okolí mě upoutalo. Po zvukové stránce je k dispozici možnost poslouchat mluvení postav na konkrétních místech, ale toto je pouze japonština. Hudba je dost, s několika pozoruhodnými kousky na konci hry.

Alphadia Genesis je RPG, které se obecně přesouvá do dobrého klipu, aniž by bylo nutné méně broušení. Chytré používání předmětů proti nárazům může dále snížit mletí. Dokonce i možnosti, jako jsou skryté cesty a vedlejší úkoly, nevymaže díla. Poslední třetina hry však trochu zpomaluje. Jednak jsem nemohl najít způsob, jak zobrazit mapu kromě toho, že půjdu do svého inventáře a kliknu na položku warpu. Chybí mi druhá obrazovka 3DS. Toto omezení však přináší trochu výzvy a naštěstí můžete mapu oddálit. V tomto okamžiku budete mít také přístup ke vzducholodi, takže se můžete vrátit bez obav z náhodných setkání. Vzducholoď je „technologickým zázrakem“ i ve společnosti, kde je klonování normou. Byl jsem příliš investován do příběhu, abych se staral o nesrovnalosti nebo problémy s stimulací na poslední chvíli.

Pokud jste hráli několik dalších REM KEMCO, mohou se začít rvát. Mezi 3DS a Switch je mnoho. Pokud ale nejste vyčerpaní, Alphadia Genesis nabízí staromódní pohodlí, připomínající dny před tím, než se žánr stal v USA hlavním proudem. Zapojuje se do svých myšlenek a dosahuje jich z velké části zábavnou formou. Jako někdo, kdo hraje RPG, ale ne intenzivně, je to víc než solidní ztráta času, škrábání mého RPG svědění asi 25 hodin plus obsah po hře.

Sem tam se objeví pár klopýtnutí, ale Alphadia Genesis odráží mnoho chytrých možností. Příběh je silný, postavy zanechávají dojem a boj má hloubku. Pokud jste fanouškem žánru a hledáte trochu nostalgie RPG, tato hra má kvantitu i kvalitu.