Nejoblíbenější hry, Disney Dreamlight Valley, Novinky / Hry

Recenze: Disney Dreamlight Valley je plné magie Disney

recenze: Disney Dreamlight Valley je plné magie Disney

Před více než rokem jsem si zakoupil Founders Pass pro Disney Dreamlight Valley a ponořil jsem se do toho, v co jsem doufal, že bude zábavná a příjemná hra typu simulace života. To, co mě přivítalo, byla hra plná magie Disney, která znovu zažehla mou vášeň pro průzkum a objevování a rychle se stala jednou z mých nejoblíbenějších her v letech 2022 a 2023.

Disney Dreamlight Valley vyšel z beta verze a vstoupil do plného vydání 5. prosince 2023 spolu se svým prvním placeným rozšířením A Rift in Time. Hra začíná tím, že hráč usne a probudí se v podivném světě pokrytém temnotou a podivnými fialovými trny, které se nazývají Night Thorns. V tomto světě zvaném Dreamlight Valley se hráč setkává s Merlinem, čarodějem, který zapomněl mnoho věcí kvůli něčemu, čemu se říká „The Oblivion“ a žádá o pomoc při zapamatování toho, co bylo zapomenuto.

Hráč má tajemnou moc vytáhnout Dreamlight z Nočních trnů a využít tuto sílu k obnovení Dreamlight Valley do stavu, v jakém kdysi bylo, a probudit ztracené vzpomínky každé Disney postavy, která žije v údolí. Jak hráč prozkoumává herní svět, objevují se nové a známé Disney postavy, včetně Mickey Mouse, Kačer Donald, Goofy, Ariel, Moana, Mother Gothel a další.

Snímek obrazovky od Siliconera

Hráčovou povinností je zjistit, co způsobilo Oblivion, kdo je Zapomenutý a jak osvobodit Údolí z temnoty, která ho hrozí roztrhat. Aby toho dosáhli, musí hráči porazit Night Thorns, sklízet ovoce, pěstovat zeleninu, těžit nerosty, stavět nábytek a pomáhat postavičkám Disney na výpravách, které znovu postaví údolí a odkryjí více z příběhu.

Díky všem těmto úkolům má hra co dělat a hráčům může trvat měsíce, než dokončí hlavní příběh. Pro mě to trvalo téměř rok, než jsem dokončil celý příběh, protože jsem se snažil soustředit na všechno dostupné, jako většina přátelství.

Hra našla způsob, jak se dotknout mého srdce svým drásavým příběhem o dospívání, přátelství, učení se sladit odpovědnost a zábavu a jak se smířit s tím, že nejsem v pořádku. To jsem nečekal, když jsem hru poprvé začal hrát, ale zahrnutí těchto témat mě opravdu přimělo ocenit, čeho se hra snažila dosáhnout. Dává také smysl představit tato témata dospívání prostřednictvím hry s Disney postavičkami, s čím by vyrostlo i mnoho dospělých v mém věku.

Snímek obrazovky od Siliconera

I když mě hraní bavilo, neznamená to, že jsem nespadl do poněkud nevýrazné rutiny Disney Dreamlight Valley. Po dokončení všech dostupných hlavních, vedlejších a přátelských questů pár měsíců před úplným maloobchodním vydáním jsem opravdu neměl chuť se do hry pouštět, a to ani s probíhajícími sezónními událostmi.

Spustil bych hru, chytil jsem jednu z postav, kterým jsem dal výhodu Farming, sklidil a znovu zasadil svou úrodu okra, prodal je Goofymu, koupil bych, co bylo toho dne v obchodě Scrooge McDuck's-tam a našel jsem všechny denní poklady. truhly. Rozhodl jsem se počkat Disney Dreamlight Valley opustil beta verzi a vrátil se k ní, kdykoli by do hry bylo přidáno podstatné množství nového obsahu. Naštěstí ten okamžik konečně přišel s A Rift in Time a věděl jsem, že plán Gameloftu slibuje ještě více vzrušujícího obsahu v roce 2024, věděl jsem to by bylo přesně to, co jsem potřeboval, abych se vrátil do hry.

Quand Disney Dreamlight Valley Bylo vydáno rozšiřující předplatné Rift in Time DLC a já jsem se znovu přistihl, že jsem ze hry nadšený. Jsou tu nové biomy k prozkoumání, nový příběhový obsah zaměřený na Jafar a spousta nových věcí k objevování na Eternity Isle, díky čemuž je toto DLC skvělé. způsob, jak pobavit fanoušky, kteří již dokončili vše, co základní hra nabízí, a ohromit nové hráče. kteří si nechtějí nechat ujít náplň Disney Dreamlight Valley Zkušenosti.

Snímek obrazovky od Siliconera

Trhlina v čase přidává Eternity Isle, zcela nové místo se třemi novými biomy, které mohou hráči prozkoumat: Ancients Landing, Wild Tangle a Glittering Dunes. V každém novém světě lze odemknout více míst pomocí nové herní měny zvané Mist. Mist lze získat splněním úkolů Mist Duties a Eternity Isle, dokončením úkolů Eternity Isle a použitím nového nástroje, Royal Hourglass, který umožňuje hráčům najít skryté předměty v Valley a Eternity Isle a odstranit plovoucí kameny. Odstraněním Splinters of Fate, které jsou podobné Night Thorns, se také objeví Mist, Coins a Seeds.

Obsah nového příběhu se zaměřuje na Jafara a jeho žádost, aby mu hráč pomohl obnovit královské přesýpací hodiny, které hráč před mnoha lety rozbil a připravil o moc. Bez Královských přesýpacích hodin nelze cesty přes Isle of Eternity opravit a Jafar, který o sobě prohlašuje, že je hráčův starý přítel, nemůže opustit palác, kde sídlí. Připravením Královských přesýpacích hodin mohou hráči osvobodit Jafara, aby mohl „pomoci“ hráči ovládnout ostrov. Aktuálně dostupnou dějovou linku jsem dokázal dokončit za týden a půl, i když mám pocit, že jsem s jejím dokončením spěchal, takže jsem si jistý, že ostatním to bude trvat déle.

Snímek obrazovky od Siliconera

Jak Královské přesýpací hodiny znovu získávají svou sílu a cesty do Divoké spleti a Třpytivých dun jsou opraveny, mohou hráči komunikovat se třemi novými postavami Disney představenými v A Rift in Time. EVE od Pixaru WALL-EDisneyho Rapunzel Spletenýa Gaston z Disney Krása a zvíře jsou nové postavy, se kterými se lze spřátelit, a tyto postavy jsou naprosto úžasné.

Mým oblíbencem, k mému velkému překvapení, byl nakonec Gaston, který není zlým hledačem slávy. Je to osamělý hledač slávy. Gaston, který zůstal sám, hladový a dehydrovaný v Třpytivých dunách po nespočet let, je jen muž, který touží po společnosti a dobrém jídle, pokud může říct, že to byl on, kdo vytvořil plán nebo zachránil situaci. Tohle může být moje oblíbená rehabilitace padoucha, ve kterém jsem viděl Disney Dreamlight Valley Zatím.

Disney Dreamlight ValleyDLC přidalo novou minihru nazvanou Scramblecoin, deskovou hru, ve které hráč soutěží proti různým postavičkám Disneyho pomocí figurek ke sbírání mincí na mřížce. Každá figurka má svůj vlastní pohybový vzorec a speciální schopnosti, které usnadňují získávání součástek nebo pohyb. Hráč má ve svém balíčku pět figurek a může zahrát až tři z nich na herním plánu. V každém tahu může hráč odstranit figurku, vyměnit ji na poli a provést nový tah, aby sbíral mince.

Obrázek přes Gameloft

Kdo má po pěti kolech nejvíce mincí, vyhrává hru. Výhrou hráči získají hodnost +3 a získají nové figurky s lepšími pohybovými vzory a schopnostmi. Prohrou hráči získají pouze +1 hodnost, což ztíží získávání nových figurek. Osobně jsem ještě nevyhrál hru Scramblecoin, ale hra je zábavná a je to pěkný doplněk ke hře. Myslím, že to bude pro děti trochu obtížné a nebude je to zajímat, ale pro dospívající a dospělé je tato může to být něco, co chtějí zkusit.

DLC také přidalo nové ingredience a recepty, které mohou hráči najít. I když mě baví přidávání nových potravin k pěstování a experimentování, není to pro mě velké lákadlo ve srovnání s novými kameny, květinami a minerály, které lze objevit a použít k výrobě nového nábytku. Hra také představila staré stroje, které dokážou automaticky vařit, zalévat a automaticky sbírat předměty. Pro hráče, kteří opravdu milují metahru Disney Dreamlight Valleykterá zahrnuje pěstování dýní, řepky a okry a vytváření potravin, jako jsou pufované dýně, aby se zvýšilo množství mincí, které vydělají na vylepšení svého domova, mohou tyto stroje považovat za užitečné v tomto hledání.

Myslím, že moje nejoblíbenější věc na tomto novém DLC není příběh, nové lokace nebo všechny nové prvky, ale design a architektura lokací. Velká část filmu Ancient's Landing po celém ostrově je vypůjčena z mého oblíbeného filmu od Disneyho Atlantis: The Lost Empire. Tato inspirace je přítomna v základní hře Disney Dreamlight Valley, ale v DLC mnohem převládá, když se tyčící strážci zhroutí do ruin na okraji ostrova nebo cesty září stejně modře jako energie srdce Atlantidy a vytvoří zajímavý příběh na pozadí údolí a ostrova. To může být jednoduše stylistická volba ze strany Gameloftu, jak se líbí mnoha lidem v týmu Atlantis jako já, ale také doufám, že toho, co příběh Spark of Imagination začne na jaře 2024, bude zahrnuto více.

Snímek obrazovky od Siliconera

Trhlina v čase přidává spoustu skvělých doplňků, ale také to vypadá, jako by se vrátilo mnoho věcí, které byly dříve opraveny v opravách a opravách za poslední rok. Při sklízení ingrediencí jsem se zasekl a nemohl jsem nic dělat, protože můj společník Disney mi blokoval cestu a nechtěl se pohnout. Také jsem utrpěl nespočet náhodných pádů a kdykoli jsem se pokusil teleportovat do jiných oblastí ostrova.

Moje oblíbená a neškodná závada se týká Mist Duties, která končí automaticky, i když jsem úkol nedokončil. Mnohé z těchto problémů byly věci, které jsem od spuštění hry neviděl, takže bylo trochu matoucí vidět, že se úplně stejné problémy vracely v expanzi téměř rok po opravě. Gameloft si byl vědom problémů s opravami, jakmile nastanou, takže doufejme, že se hra nakonec vrátí do stavu, ve kterém byla před vydáním nového rozšíření.

Základní hra Disney Dreamlight Valley je fantastický a srdečný, probouzí kouzlo dětského úžasu a objevování. Disney Dreamlight Valley A Rift in Time je zatím skvělé placené rozšíření, které má spoustu práce, a každý, kdo byl oddaným hráčem základní hry, si toto nové rozšíření určitě užije. Části Eternity Isle zůstávají nepřístupné, ale jakmile bude příběh aktualizován, těším se, až se dozvím více o záhadách, které je třeba ještě objevit.

Disney Dreamlight Valley je k dispozici pro PS4, PS5, Switch, Xbox One, Xbox Series X, PC a Apple Arcade.