Recenze: Lost Dream Darkness (Nintendo Switch)

Lost Dream Darkness je adventura vyvinutá společností Morning Shift Studios a vydaná společností Ultimate Games. Bohužel v této hře toho moc není, takže se připoutejte na krátkou recenzi.

Lost Dream Darkness Recenze hry Nintendo Switch | PureNintendo.com

Chtěl jsem si tuto hru užít, protože kdo by nechtěl být rozkošnou liškou? Ale bohužel je tato hra prázdná. Hrajete za bezejmennou lišku, která se snaží najít světlo bez velkého příběhu, který by vás řídil. Nemusí mi to vadit, protože popis hry zní: "Ztracený sen Darkness vypráví tichý příběh o světě pohlceném náhlou temnotou." Myslím, že můžete zapojit svou fantazii a vyplnit prázdná místa o světě, ve kterém se nacházíme, co je temnota, odkud pochází a proč.

Spolu s nedostatkem příběhu však chyběla i režie. Hra začíná upuštěním postavy lišky do temné oblasti. Nevysvětluje vám příkazy (pokud neotevřete nabídku) a neřekne vám, jaký je váš cíl. Jsou zde dvě tlačítka, ale používají se pouze tři: pohyb lišky, pohyb kamery, skok a útok. Nejsou tu žádní nepřátelé, takže nikdy nemusíte na nic útočit. Ve skutečnosti potřebujete skákat jen zřídka.

Například jsem zemřel v první oblasti, protože jsem si neuvědomil, že jsem překročil římsu ve vodě. Lost Dream Darkness nemá žádné životy ani životy, takže jsem se respawnoval hned na začátku. Pak jsem se však dozvěděl, že do vody nemůžu. Na konci první oblasti musíte skočit do kaluže vody, která vás vyplodí uprostřed jezera v oblasti dvě. Nedávalo smysl, že jsem mohl jít do vody, jen když to hra potřebovala, ale nic tomu nenasvědčovalo.

V každém případě, to je vše, co je ve hře: Pohybujete se svou liškou pěti různými oblastmi, přičemž každá z nich bude jasnější než ta předchozí. Není toho moc k vidění ani prozkoumávání. Prostě přejdete z bodu A do bodu B. Grafika nebyla ničím zvláštní. Soundtrack však obsahoval okolní déšť a zvuky přírody. Mám ty zvuky rád, takže ode mě hudba dostává A+.

Myslel jsem, že konec mi poskytne rychlou bitvu s bossem, protože jsem nikdy neměl šanci na nic zaútočit. Když však vaše liška dorazí na konec, hra jednoduše končí. Žádné kredity; vrátí vás zpět do hlavní nabídky. Tady to máte, hru jste dokončili za dvacet minut.

Budu někdy znovu aktivovat Lost Dream Darkness? Ne. Vidím potenciál, když vývojáři někdy přihodí pár nepřátel nebo nebezpečí? Ano. Tato hra mi bohužel nestačí na to, abych se staral o její tichý příběh nebo o hlavního hrdinu.