Recenze Evil West – Ďábelsky zábava

Recenze Evil West - Ďábelsky zábavná

anoV dnešní době neuvidíte tolik přímých akčních her s živými servisními hrami a masivními RPG s otevřeným světem, které zabírají stále více času hlavním vývojářům, ale Flying Wild Hog se s tímto druhem věcí už nějakou dobu drží. Vidět tento druh vysoce kvalitní, jednoduché lineární akční hry ve vesmírné kameře AAA je jako pohled pro bolavé oči. Nechápejte mě špatně, vždy si budu užívat, když mě na více než 50 hodin zcela pohltí show velkých jmen, jako jsou Zakázaný horizont západ et God of War Ragnarokale když něco jako špatný západ se stane, jsem stejně nadšený, že se mi to dostane do rukou, jako z čehokoli jiného.

Naštěstí špatný západ víc než odpovídá nadměrnému humbuku, který jsem si dal ve své hlavě. Postavy jsou zábavné, prostředí svěží a akce dostatečně objemná a zlomyslná. I když trochu monotónnosti může přicházet a odcházet od spousty nepřátel, kteří se příliš pletou, a poněkud nadbytečné bitevní arény se příliš nesnaží od sebe odlišit, stále mě přitahovaly neustále se rozšiřující možnosti boje. , ošklivá vylepšení a pulpy příběh o kovbojích, upírech a absurdně zničující rukavici, která dává Bůh války 3je Nemean Cestus běh pro své peníze.

„Ačkoli může přijít a odejít trochu monotónnosti od spousty nepřátel, kteří se příliš rozmazávají, a poněkud nadbytečné bitevní arény se příliš nesnaží od sebe odlišit, stále mě přitahuje stále se rozšiřující bojové možnosti, ošklivá vylepšení a hutný příběh o kovbojích, upírech a absurdně zničující rukavici, která Bůh války 3Nemean Cestus dostane to, za co platí.“

Dlouho jsem si uvědomoval a brečel skutečnost, že se pravděpodobně nikdy nedočkáme tmavé hodinky po. Tato hra mísila temnou westernovou atmosféru s gotickou hororovou mytologií a uvrhla ji do toho, co bylo v té době jednou z nejlepších dostupných stříleček z pohledu první osoby, a já vím, že jsme to nezískali. Pravděpodobně nikdy nedostaneme remaster, natož pokračování. . špatný západ nicméně je tomu mnohem blíže, než jsem si kdy myslel, že se dostaneme. Na papíře je to téměř totožné s tmavé hodinky se speciální ligou mimořádných gentlemanů na Divokém západě, kteří brání svět proti klasickým upírům a dalším monstrům. Je to v podstatě stejné nastavení.

Vždy, špatný západ jde s ním svým směrem. Jedná se o akční hru z pohledu třetí osoby, která je mnohem více podobná té nové Bůh války hry to nedělá nic jiného. Kompletní s nekonvenční detailní kamerou, řetězy, na které se dá šplhat pouhou silou horní části těla, truhlami s poklady, které lze roztrhat zbytečně násilným způsobem, a malými šipkami, které vám řeknou, kdy se chystáte utrpět zranění z čehokoli. věc mimo obrazovku . Ale jinak bych to opravdu k ničemu jinému nepřirovnával. Do bojového hrnce se mísí spousta různých věcí, jako je několik zbraní, které se používají s různými tlačítky místo procházení kolečkem inventáře, a také závisí na cooldownech, na rozdíl od správy munice, která ve skutečnosti vypadá překvapivě přirozeně. jakmile si na to zvykneš.

Také elektrické vodítko schopnosti podobně jako Bullet Storm's, které dokážou oddělit nepřátele od stáda a přivést je k vám, nebo vás k nim dovést přímo k rychlému úderu, a boj také někdy odměňuje trpělivost tím, že vám v klíčových okamžicích a v určitých bodech nabízí krátká okna, ve kterých můžete nepřátele střílet a v určitých bodech rozdávat navíc. poškození a získat z něj více zdraví a energie. Mít nepřátele do ostnatých sudů, hromady TNT a také navzájem je také příjemný bonus, když se naskytne příležitost, a s některými z velkých skupin, proti kterým budete stát najednou, se budete chtít seznámit s použitím těchto environmentálních rizik. Jesse má dobrý tankový pocit, který v takto nabitých hrách často nenajdete, a jakmile si na to zvyknete, může to vést k opravdu uspokojivým bitvám.

"Jesse má skvělý tankový pocit, který v takto nabitých hrách často nenajdete, a jakmile si na to zvyknete, může to vést k opravdu uspokojivým bitvám."

Přeplňování vám umožní na několik okamžiků přibližovat celou arénu a způsobovat bleskurychlou elektrickou smrt, ale kromě toho je boj docela promyšlený a stabilní, což jej v žánru skutečně odlišuje. Moje jediná skutečná stížnost je, že pomoc při zaměřování je tak agresivní, že může být obtížné střílet TNT boxy, pokud je nepřítel poblíž. Můžete to vypnout, ale zasáhnout nepřátele v těchto krátkých bonusových okénech bude mnohem těžší, takže si stačí vybrat jed. Některé docela základní stromy dovedností pro vaše různé schopnosti a zbraně dodávají věcem trochu na hloubce a umožňují vám trochu rozšířit vaši sadu pohybů, ale není to nic složitého. Z velké části to, co vidíte, je to, co dostanete špatný západje boj, a pokud jste něco jako já, pravděpodobně vám to nevadí, pokud je to zábava, což je.

Ať už dáváte přednost vytváření vzdálenosti a odstřelování nepřátel z dálky, potápění se do davů a ​​z nich pomocí velkých AOE útoků, nebo je prostě všechny jednoho po druhém bušíte do krvavých pahýlů, jakýkoli váš herní styl bude téměř stále životaschopnou možností – kromě občasných povinných sekce, kde jsou přítomny pouze určité typy nepřátel nebo souboje s bossy – ale i během těchto časů je to obecně docela flexibilní a nikdy se nezdá být příliš strnulé zaměřené na dokončení práce. Dělejte věci jedním způsobem. Někomu se to nemusí líbit, protože hra tak zřídka podporuje jednu taktiku před druhou, může způsobit, že upadnete do poněkud předvídatelného rytmu dělání stejné věci po velkou většinu hry, a normálně bych souhlasil s tím, že je to kritické. potenciál, ale v tomto případě s špatný západVzhledem k tomu, že boj je tak ďábelsky zábavný, jak je, dobrý pocit z přecházení mezi bojovými sekcemi a hra nepřekračuje své přivítání s těsnou 15hodinovou kampaní, opakování se zdálo být nikdy příliš velké. hluboké nebo příliš dlouhé na to, aby někdy opravdu pocit, že to znatelně zpomalilo zážitek.

Podobně jako v boji jsou příběh a postavy docela přímočaré a nemají velkou hloubku, ale na rozdíl od soubojů nemá předvídatelná zápletka nic zvlášť okázalého, co by to vynahradilo. Toto je pravděpodobně největší zklamání na celé hře, ne proto, že bych v této oblasti očekával hodně, ale proto, že jsem se na rozdíl od samotné hry stále více vzdaloval od zájmu o ni. – i to zůstalo po celou dobu zajímavé. prostě být tak zábavný. Příběh zde zjevně není hlavním středem zájmu a rozhodně jsem ho nenáviděl nebo tak něco, ale doufal jsem v něco trochu zajímavějšího, co by mohlo následovat, co by mohlo uvést to krveprolití do kontextu. Zatímco špatný západVyprávění o má svá světlá místa, která mě na krátké okamžiky vtáhla, zvláště ke konci, většinou jsem zjistil, že je těžké se o hlavního protagonistu nebo kteroukoli z jeho nepochybně dobře propracovaných kohort hodně starat a hrát.

špatný západ

"špatný západ je docela dobře vypadající hra, vezmeme-li v úvahu všechny okolnosti. S jeho pevně lineárním designem a pouze hrstkou postav a typů nepřátel na displeji si myslím, že to není nic, co by lidi strhlo, ale celkově má ​​docela dobrý smysl pro své prostředí se vším všudy. kobky a laboratoře šílených vědců, rozmanitost tu rozhodně je.“

špatný západ je docela dobře vypadající hra, vezmeme-li v úvahu všechny okolnosti. S jeho pevně lineárním designem a pouze hrstkou postav a typů nepřátel na displeji si myslím, že to není nic, co by lidi strhlo, ale celkově má ​​docela dobrý smysl pro své prostředí se vším všudy. kobky a laboratoře šílených vědců, rozmanitost tu rozhodně je. Mnoho oblastí má také agresivní smysl pro styl s extrémně přesycenými barvami, kterých je někdy až příliš, ale přesto dodávají různým úrovním her extrémně živý a výrazný dojem. Pokud máte pěkný OLED panel na hraní, možná budete chtít být připraveni na celý vizuální nápor. Celkově se mi líbí styl, ale pokud by byl intenzivnější, byl bych v pokušení to kompenzovat snížením úrovně saturace na mých televizorech. Efekty během boje jsou stejně oslnivé ve všech směrech a přidávají ten dobrý pocit magické podivnosti k různým dopadům vašich schopností v rukavicích a také k přehnaným výbuchům vašeho sortimentu zbraní. Ve srovnání s tím vším vypadají runtime animace téměř krotce, ale přesto je zábavné je vytáhnout.

Na konzolích, špatný západ má režim kvality a výkonu, oba jsou docela tvrdohlavé v tom, že režim kvality je uzamčen na 30 snímků s nativním rozlišením 2160p a režim výkonu je solidních 60, ale rozlišení je zablokováno na 1080, což je znatelné pokles ostrosti. Xbox Series S žádnou takovou možnost nemá a je spojen s tím nejhorším z obou světů. Jako vždy oceňuji možnosti na konzolích vyšší třídy, ale něco trochu dynamičtějšího by bylo hezké. Osobně jsem poté, co jsem strávil několik hodin v obou režimech na PS5, zjistil, že bych radši vzal hit v rozlišení výměnou za 60 snímků, ale oba režimy odvádějí dobrou práci a předvádějí své přednosti. Mezi další možnosti patří možnost vypnout pavouky, pokud trpíte arachnofobií, což jsem nikdy předtím neviděl, ale přesto jsem rád, že stále více her přijímá malé vylepšení, jako je tato. Čím více, tím lépe.

Lineární design úrovní může být pro někoho průšvih, zvláště pokud jste čerství God of War Ragnoarok nebo něco takového, ale je tam poměrně dost malých odboček roztroušených docela rovnoměrně. Je trochu škoda, že nevedou k ničemu jinému než k penězům nebo znalostem navíc. Bylo by hezké narazit na volitelné souboje s bossy nebo dokonce na běžné souboje, ale z toho, co se mi podařilo zjistit, se to nezdá. Téměř, ne-li všechna, smysluplná bojová střetnutí se odehrávají pouze na hlavní cestě a nikde jinde.

špatný západ

„Stejně jako souboje jsou příběh a postavy poměrně jednoduché a nemají moc hloubku, ale na rozdíl od souboje nemá předvídatelný děj nic zvlášť okázalého, co by to vynahradilo. “

Doporučuji špatný západ? No, v tuto chvíli už asi víte, jestli je to váš typ hry nebo ne. Pokud patříte k hráčům, kterým jde především o množství obsahu za dolar, možná počkejte na výprodej. Tato matematika ve skutečnosti nehraje ve prospěch hry a kromě nedodělaného kooperativního režimu, který neumožňuje hráči 2 uložit si hru, a nová hra navíc, nemá velkou hodnotu pro opětovné hraní. Ani jedno ani druhé zásadně nemění hru. Pokud vám ale jde spíše o to, užít si solidní akční hru, která se nebojí dělat své věci v mnoha ohledech a bije vás o hlavu hrstkou věcí, které dělá dobře, zatímco respektování vašeho času a balení, když je to potřeba špatný západ je výbornou volbou. Vzhledem k tomu, že se sám hlásím k druhému táboru, řekl bych, že je to jedna z nejlepších akčních her roku. Přál bych si, aby to udělalo trochu víc se svými postavami a překvapilo mě trochu víc svým dějem a designem úrovní, ale nedá se popřít neskutečná schopnost Flying Wild Hog vydělat a získat maximální možné potěšení jen z několika. skvělé nápady a tato schopnost je zde rozhodně k vidění.