Playstation

PC recenzenti Round Up: Midnight Suns říkají, že je to jedna z nejlepších her od Marvelu

round-up-půlnoční-slunce-pc-recenze-say

Marvel's Midnight Suns je jedním z největších vydání PS5, PS4 tento týden spolu s Callisto Protocol a Need for Speed ​​​​Unbound a prodejny začínají zveřejňovat své recenze strategického titulu. Aby bylo jasno: tyto verdikty jsou založeny na PC verzi. Kontrolní kód pro PS5 ještě nebyl zpřístupněn, takže budete muset chvíli počkat, než zde budeme moci doručit své vlastní myšlenky Push Square.

Přesto se můžeme podívat na to, co říkají ostatní webové stránky, a zjistit, zda je hra dobrá nebo ne. První kolo PC recenzí naznačuje, že je tomu tak, se spoustou pozitivních verdiktů zveřejněných online. V současné době má Metacritic hodnocení 83 a je považováno za jednu z nejlepších her od Marvelu.

Marvel's Midnight Suns kombinuje hlubokou a návykovou strategickou hratelnost s obsazením postav, díky kterým jsou chvíle mimo akci stejně bohaté a zábavné jako ty uvnitř. Dlouhá kampaň plná misí k dokončení a navazování vztahů s nejmocnějšími hrdiny Země dělá z Marvel's Midnights Suns moderní strategickou klasiku a jedno z největších překvapení roku 2022.

Marvel's Midnight Suns předčila má očekávání, že bude jednou z mých nejoblíbenějších her roku. Díky dobrému příběhu Marvel a schopnosti spřátelit se vedle vynikajících tahových taktických bojových systémů je Marvel's Midnight Suns skvělým zážitkem.

Na Marvel's Midnight Suns je toho hodně co milovat. Combat poskytuje odměňující taktický zážitek se systémem karet pro vytváření balíčků, který zajišťuje, že náhoda hráče vyzve a nebude ho frustrovat. Navíc rozmanitost misí a obsazení různorodých hratelných postav udrží boj svěží po desítky hodin. Ale hlavně jsem si užíval prvky hraní rolí a dal jsem The Hunter šanci spojit se s členy Midnight Suns a Avengers, navázat přátelství, která vyústila ve silné schopnosti, které jsem mohl vrátit na bojovou stranu.

IGN - 8/10

S Marvel's Midnight Suns se Firaxis zařadil do ligy RPG vývojářů jako BioWare, Obsidian, Bethesda a Larian. Jeho inovativní tahový bojový systém hrdinů zabere trochu času, než začnete, ale jakmile se tak stane, skvěle využívá mechanismy karetních her, aby byly bitvy čerstvé, vyvíjející se a nepředvídatelné za pochodu. věci ke zvýšení poškození jsou nekonečně zábavné. Příběh o nadpřirozené apokalypse nese emocionální váhu prostřednictvím rodinného vztahu mezi hrdinou a padouchem, který je jeho jádrem. Budování intenzivních přátelství se slavnými superhrdiny Marvel, které vídáme v komiksech, filmech a hrách po celá desetiletí, má tendenci se cítit nuceně a divně, ale naučit se všechny jejich příběhy a konflikty se spoluhráči může být zajímavé. a skutečnost, že téměř vše, co Když budete dělat mimo boj, budete v dalším boji silnější, znamená to, že to všechno stojí za to.

Marvel's Midnight Suns je skvělý taktický RPG zážitek. Byly tu některé aspekty, které tu a tam otupovaly můj zážitek, ale jeho nejdůležitější prvek mě uchvátil během mého hraní. Je to hra, kterou by si fanoušci strategických her neměli nechat ujít, i když přiznávám, že přitažlivost Midnight Suns závisí na tom, jak otevřené je vaše patro ke karetním hrám. Nelze popřít, že velká část Midnight Suns se točí kolem rozbalování, vylepšování a vypouštění karet, které způsobují zkázu na nepřátelích, a pokud je to něco, co vás nepřinutí okamžitě se odvrátit, pak to rozhodně stojí za váš čas.

Přesvědčily vás tyto PC recenze, abyste si vybrali Marvel's Midnight Suns před PS5? Dejte nám vědět v komentářích níže.