WoW Dragonflight Review Probíhá - Alexstrasza přináší nový život

Pro mě bylo psaní této WoW Dragonflight recenze dlouho. Během posledních několika měsíců jsem odložil některé z nejlepších počítačových her, abych se mohl ponořit do tajemného světa Dračích ostrovů, projít každou oblastí a splnit každý úkol ve snaze přivést nejnovější antagonisty MMO, Primalisty. , na kolenou.

Jeden z mých prvních příspěvků na PCGamesN byl můj alpha náhled na WoW Dragonflight, ve kterém jsem tvrdil, že rozšíření je závan čerstvého vzduchu, který World of Warcraft potřebuje po několika podprůměrných splátkách. Jelikož jsem uvízl ve skutečné expanzi, zdvojnásobím toto prohlášení. Dragonflight je přesně to, co WoW právě teď potřebuje, a zatímco budu aktualizovat tuto recenzi, když budu pokračovat v prozkoumávání mlžných hor The Waking Shores, Thaldraazus, Azure Span a Ohn'ahran Plains, už jsem přesvědčen, že Dragonflight byl vytvořen pro hříchy bitvy o Azeroth a Shadowlands.

Skvělý nový svět, ohromující nová třída

Jedním z problémů, na který jsem narazil, když jsem poprvé hrál Dragonflight, bylo řešení Dracthyr Evoker. Třída je úžasným doplňkem hry se spoustou možností přizpůsobení, unikátní mechanikou schopností a možností přepínat mezi lidskou a dractyrskou formou. I když jsem byl nadšený, že si je vezmu na projížďku, lhal bych, kdybych řekl, že vzrušení nebylo okamžitě utlumeno, protože jsem absolutně nasát na všechny věci střední třídy.

Po vydání jsem se však do těchto šupinatých kouzelníků opravdu zamiloval. Dracthyr přichází s hrstkou nových mechanik, včetně nabitého sesílání kouzel a létání. Každý z nich je vysvětlen krok za krokem pomocí přívětivého uživatelského rozhraní a směrování NPC. Létání zamlženými kruhy na obloze mi připomnělo staré dobré hry Harryho Pottera, kde jste museli během famfrpálového tréninku proletět každým kroužkem, a naplnilo mě to nostalgickou radostí, díky které jsem se do třídy zamiloval ještě víc.

The Forbidden Reach, nová výchozí oblast Dacthyr, obsahuje dramatické bitvy, nádherné krajiny a příběh, pro který je třeba zemřít. Nová schopnost Dracthyr Soar nabízí zcela nový pohled na nádherné výhledy Reachu a mění hru průzkumu. Vzhledem k tomu, že jsme prošli mnoha výchozími oblastmi, je to snadno jedna z dosud nejlepších - a nedá se to srovnávat s tím, když trávíte doslova hodiny hloubáním a hloubáním v Tirisfal Glades, zvláště.

Boarding for Orgrimmar – ano, po Shadowlands jsem stále hráčem Hordy, zažalujte mě – místní mě vítají zábavným zmatkem. Jedno NPC se ptá, zda by mi znovu narostl ocas, kdybych byl uříznut, zatímco další se ptá, zda si může půjčit jednu z mých šupin – samozřejmě pro vědecké účely. Když hrajete za Dracthyr, budete se cítit výjimečně - téměř královsky - a přesně tak jsem očekával, že se budu cítit jako humanoidní drak.

To je umocněno schopností Soar, která vám umožní nabíjet a vznášet se bez mounta, čímž získáte pohled na rozlehlou rozlohu Dračích ostrovů z ptačí perspektivy. Můžete jej použít ve starých i nových oblastech, přidat novou perspektivu oblastem jako Pandaria a Kalimdor a omladit oblasti, které známe a milujeme. Soar je absolutně jedna z mých nejoblíbenějších věcí na Dracthyr a přesně to mi vyhovuje. trochu více speciální.

Když nejsem vysoko, jezdím na drakovi. I když jsem byl zpočátku skeptický k tvrzení Blizzardu, že se bude jednat o zásadní novinku, jsem velmi rád, že jsem se mýlil. I když miluji procházení všemi různými kruhy mraků, abych se dostal na různé nebeské základny, nejvíce miluji to, že se volně pohybuji po obloze bez obav o svět.

Díky tutoriálu ve hře je tato funkce snadno pochopitelná pro veterány i nové hráče a dialog spojený s vašimi prvními lety také vyvolává děsivý smích (ty odkazy na Jak vycvičit draka jsou potěšením). Tohle všechno opravdu dělá cítit jako byste si vytvářeli vzpomínky jako postava a zase jako hráč.

A aby toho nebylo málo, můžete si přizpůsobit i svůj držák. Je to poprvé ve World of Warcraft a opravdu si neumím představit hry, které by vám umožňovaly tolik přizpůsobení. Ozdobil jsem svou bestii zakřivenými býčími rohy a trny ve tvaru ploutví (miluji Murloky) a dal jsem si za své osobní poslání sbírat všechny různé vzhledy mého Proto-Drake.

Je to malá funkce, jistě, ale opravdu vám dává pocit, že ovlivňujete hru.Nejste jen nevědomým účastníkem příběhu, který stojí vzpřímeně; skutečně utváříte Dračí ostrovy a pomáháte jim obnovit jejich bývalou slávu. Celkově je tu jen obecný pocit vzrušení – něco, co v posledních rozšířeních chybělo.

Miniatura YouTube

Další věc, která jak Battle For Azeroth, tak Shadowlands postrádala, je masitý a zajímavý příběh. I když jsem teprve v rané fázi své cesty, už teď mě zajímá, co se děje na Dračích ostrovech. Po smrti jedné z mých dosud nejoblíbenějších postav - žádné spoilery, nebojte se - jsem si prorazil cestu vnitřní svatyní Alexstraszy a je to naprosto ohromující (stejně jako ona, ale to je poznámka na okraj). Zemětřesení právě otřáslo celým Waking Shores a naši dobrodruzi se vydali prozkoumat zločiny těchto Primal chleby-od-za teď uvařili. Brzy se sem vraťte, abyste získali podrobnější verdikt ohledně rozšíření, jak postupuji příběhem a zažívám další nové funkce. Zatímco čekáte, nezapomeňte se podívat na náš seznam úrovní WoW Dragonflight, který vám pomůže vybrat vaši novou hlavní, a také náš seznam nejlepších doplňků WoW, které jsou užitečné zejména pro vracející se hráče.