Warhammer 40,000 XNUMX: Darktide Review – Zábavný týmový boj

Okdy začínáš Únik ropy, budete ponořeni do poměrně hlubokého tvůrce postav a budete si vybírat mezi třídami, domovskými světy, vzděláním a dalšími definujícími vlastnostmi, které vám nastaví velmi unikátní sbírku faktorů, díky nimž bude vaše postava vyčnívat od začátku. Ty ovlivňují vaše statistiky a preference zbraní, ale také to, jak vaše postava reaguje na ostatní ve hře.

Jedna věc, kterou budou mít všechny výsledky společné, je utlačovaný výchozí bod. Bez ohledu na to, co si vyberete, vaše postava v podstatě začíná od úplného dna své životní cesty, což je „čerstvé maso“. To vás staví do pozice, kdy musíte buď všechny překvapit úspěchem, nebo jim dát za pravdu neúspěchem.

"Únik ropy obsahuje kromě seker, mečů, kladiv a nadpřirozených předmětů i zbraně, granáty a technicky schopnější zbraně a s radostí mohu oznámit, že všechny jsou naprosto fantastické na použití.“

Po zahájení poměrně praktickým útokem na imperiální vězení je vaše postava schopna uniknout a začít si razit svou vlastní cestu. Po této úvodní misi a krátkém tréninku se hra otevře do světa centra, kde nakupujete a vylepšujete kosmetiku, zbraně a různé schopnosti, jednáte s prodejci a řemeslníky, přijímáte speciální smlouvy a celkovou misi. vyberte terminál, kde se spojíte s ostatními a zabijete nepřátele v celém herním světě.

Čtyři válečníci stojí proti hordám nepřátel a plní různé úkoly, jako je dostat předmět do určitého bodu, bránit určitou oblast a samozřejmě eliminovat zamoření. Klíčové je zde posílení vašeho týmu zvládnutím vlastních schopností, stejně jako upgradování zbraní tak často, jak jen můžete. I když hra vyžaduje, abyste dokončili jen malou část, vřele doporučuji projít si celý seznam tréninků, protože existují pohyby, které byste ve hře, jako je tato, nečekali. Například Crouch Slide je dobrý způsob, jak se na pár sekund vyhnout nepřátelské palbě a přiblížit se na dálku nepřítelem na dálku, ale následuje blokovací tlak, který vám může pomoci udělit nepříteli další poškození.

Únik ropy obsahuje kromě seker, mečů, kladiv a nadpřirozených předmětů technicky zdatnější zbraně, granáty a zbraně a s radostí mohu oznámit, že všechny jsou naprosto fantastické na použití. Stejný důraz, jaký byste očekávali od akční hry z pohledu první osoby, je zde stále a dokonce se promítá do zbraní v basovějších zvukových efektech a znatelném dopadu každé kulky na váš cíl. Díky tomu a ještě vytříbenějšímu citu pro zbraně na blízko si myslím, že je dost fér říci, že tato hra má jedny z nejlepších soubojů z pohledu první osoby. Samotné mise nemají mnoho různých typů a většinou se zaměřují na atentáty a srážení hord nepřátel, ale díky sekundárním cílům a možnostem obtížnosti každé mise jsou velmi opakovatelné a rozmanité. Přidejte k tomu čas od času výměnu agenta a za danou cenu najdete přesně tolik rozmanitých misí.

Nepřátelská odrůda je možná oblastí, kde Únik ropy může někdy připadat jako krok zpět. Ne nutně co do počtu typů nepřátel, ale jen z toho, jak se cítí v bitvě. Určitě jsem si ve své době všiml spousty různých základních humanoidních monster Únik ropy, ale málokdy jsem měl pocit, že mají různé styly útoku, aby se mnou bojovali, nebo že bych pro ně potřeboval jiné. Téměř se stejnou účinností lze odstřelit, zastřelit, rozřezat a utlouct kohokoli. To neznamená, že by mě to nebavilo, ale bylo by hezké mít tu a tam křivák.

Největším ukazatelem toho, co nepřítel udělá, není ani tak to, jak vypadá, pohybuje se nebo zní, ale to, jaké má zbraně, a pokud budete postupovat podle této metriky, základní odrůda nepřátel není to, co bych nazval. velký. Jsou tu očekávaní velcí surovci, kteří vyžadují větší týmové úsilí, aby je srazili, nepřátelé, kteří vás přitlačí a požádají váš tým, aby vám pomohl, a mini-šéfové samozřejmě, ale to je něco, co by se v tomto žánru v tuto chvíli dalo očekávat. takže tam nemůžu dát příliš velkou zásluhu.

Vizuální design Únik ropyÚrovně z této hry dělají jednu z nejvášnivějších her v této části hry Válečné kladivo vesmír, který jsem od té doby viděl Vesmírný námořník v roce 2011, a to je v mých očích docela úspěch. The Válečné kladivo Série má od té doby své vzestupy a pády, ale nenechte se mýlit, tento jedinečný svět je tam docela dobře vykreslen a vím, jak odvážné je říct, že je to jeden z nejlepších. Neustálá špína, rez a směs mříží, trubek a dalších kovových a kamenných dlažebních kostek uvnitř Únik ropy jsou jedny z nejpečlivěji a nejpečlivěji vytvořených prostředí, jaké jsem v této franšíze viděl.

Jjasně, že jsem se snažil namíchat různé barevné palety a výšky, a nakonec jsem trávil mnohem více času žasnutím nad tím, co je tady v Únik ropy než si všímat toho, co není. To znamená, že navzdory obrovskému rozsahu těchto úrovní je pokaždé, když je navštívíte, bez ohledu na cíl, začnete a dokončíte je na stejných místech, což je možná promarněná příležitost, jak zajistit, aby různé výnosy v každé oblasti byly trochu cítit. více. odlišný.

Warhammer 40K Darktide

"Jjasně, že jsem se snažil namíchat různé barevné palety a výšky, a nakonec jsem trávil mnohem více času žasnutím nad tím, co je tady v Únik ropy než si všímat toho, co není. “

Naštěstí moje hlavní obava z toho, že hra jako tato neběží dobře nebo při spuštění hodně padá, byla docela rychle rozptýlena, když všechno z větší části fungovalo. Nechápejte mě špatně, došlo k nekonzistentnímu tempu snímků a k některým podivným závadám, jak tomu u těchto druhů her často bývá. Zejména extrémně frustrující případ, kdy poslední bod extrahování nezaregistroval přítomnost mého týmu, byl docela zklamáním poté, co jsem strávil půl hodiny koordinací s mým týmem a dostal se na konec. Kromě toho hra běžela v průměru od okamžiku k okamžiku docela dobře. Žádné pády a nic, co by hru narušilo kromě této instance. Takže plně očekávám Únik ropy fungovat dostatečně dobře pro většinu lidí v době, kdy to hrají.

Únik ropy nezbavuje se nástrah tohoto osvědčeného vzorce natolik, aby se cítil jako opravdová evoluce žánru, ale jeho vynikající boj, jemně detailní svět a návykové progresivní systémy jsou to, na čem ve hře jako je tato a opravdu záleží. Únik ropy tyto věci splňuje tak dobře, jak by se v tuto chvíli dalo rozumně očekávat, zvláště u hry, která vychází za poměrně nízkou cenu. Pár občasných technických problémů a neochota opravdu vykročit mimo žánrové normy mu brání v dosažení masivních výšin, ale v rámci limitů, které si sám stanoví, je to tak dobré, jak jen to jde.

Tato hra byla testována na PC.