Recenze: Toy Soldiers HD (Nintendo Switch)

toysoldiershd3-jpg

Je čas dostat ven své vojáky a svůj přepínač a zahrát si Toy Soldiers HD. Zatímco tato hra vychází na Steamu od dubna 2012, plně funkční redesign byl pro Switch vydán po mnoha odkladech. Poslední věcí, kterou vývojáři připravili, byla funkce pro více hráčů, takže nyní jsme připraveni hrát sami nebo online.

Toy Soldiers jsem nehrál na žádné jiné platformě, takže jsem neznal název. Myslel jsem, že je to jako hrát si s malými plastovými zelenými armádními chlápky na herním plánu, ale v tomto jsem se mýlil. Je to opravdu tower defense hra s pár doplňky.

Zajímavou variantou Toy Soldiers HD je, že začínáte se spoustou pěšáků, ale zdá se, že jsou odhodláni zaútočit na nepřátelskou linii a už je nikdy nikdo nespatří (příliš přesné). Co vám zbylo, jsou rozmístění kulometů a minometů, abyste zajistili, že váš tábor přežije několik vln nepřátelské pěchoty, kavalérie, brnění a dalších. Po několika vlnách se dokonce můžete postavit šéfovi.

Na začátku každé úrovně získáte přehled o bojišti. To vám ukáže cesty, po kterých budou nepřátelské jednotky následovat, a body umístění vašich zbraní. Na začátek máte rozpočet a nějaký čas na přípravu, než na vás dorazí první vlna nepřátel. Hra vám dá vědět, jakému typu nepřítele se chystáte čelit, a dokonce vydá zvuk polnice, když zahájí útok. Pokud jste připraveni na další vlnu před plánovaným spuštěním, můžete jim dát zelenou a nabijí se brzy; tím získáte bonusové body.

Umístění dělostřeleckého kusu stojí zdroje a jeho vylepšení stojí další. Začnete s úctyhodným Vickersem a minometem a věci budou jen zajímavější. Ve hře je několik skvělých funkcí, které můžete vyzkoušet, včetně vašeho standardního nosiče (chlapa s vlajkou na vaší straně), který posiluje vaši stranu, a odstřelovací věže, kde můžete přiblížit a přijmout kritický zásah. Další funkcí, která se mi líbí, je, že můžete převzít kontrolu nad jedinou zbraní a sami řídit funkci míření a střelby místo čekání, až si hra poradí s nepřátelskou jednotkou.

Jak postupujete do vyšších úrovní, můžete odemykat nové zbraně. Dávejte pozor na své zdroje, protože možná budete muset držet minci, abyste získali další novou hračku (zamýšlená slovní hříčka). Existují zbraně jako hořčičný plyn, plamenomety atd., takže si vezměte své díly a připravte se na experiment. Trocha smíšené reality a fikce ve hře, která je zajímavá i užitečná, je, že vaše minometná palba může porážet stromy. Je smutné vidět naprosto zdravého Larche, jak uhýbá a padá, ale nyní můžete nepřítele lépe zacílit. Fikce je, že jakmile strom dopadne na zem, ponoří se do země a zmizí.

V režimu pro jednoho hráče je Toy Soldiers HD velmi dobrá Tower Defense hra s novými úrovněmi a rozvržením, novými zbraněmi a typy zbraní k použití, silnými bossy a dobrou znovuhratelností; můžete pracovat na vítězných úrovních rychleji, abyste získali více bodů. I když jste to už hráli, je tu nový obsah, včetně „experimentálních“ úrovní, aby vás věci bavily.

Online hraní je pro tuto hru novou úrovní zábavy a frustrace. Nebojte se, frustrace, kterou jsem cítil, byla malá, ale byla trojnásobná. Za prvé, přihlašování pro soukromé online hraní je trochu nešikovné a chvíli nám trvalo, než jsme na to přišli. Všimněte si, že existuje možnost místního multiplayeru, ale je to rozdělená obrazovka. Za druhé, hodně jsem ztratil kvůli dalšímu zaměstnanci Pure Nintendo, Kirkovi Hinerovi, který je jeho vlastní malou potupou. Třetí byl skok do sezení, kde musíte věci řešit za pochodu, což vede k hrozným a hrozným následkům... jako prohra s Kirkem (ach, ta bolest).

Po pravdě řečeno, online sezení bylo vlastně hodně zábavné a naučili jsme se pár věcí. Například musíte spustit své vlastní útočné vlny a to stojí herní měnu. Musíte to vyvážit náklady na nastavení vašich obranných pozic. Jednou z výhod je, že je to Anglie proti Německu, takže můžete použít nové zbraně, včetně bombardéru. Buďte opatrní se svými bojovými prostředky, některé z nich jsou „jednou a hotovo“.

Toy Soldiers HD má zajímavý vzhled, který téměř realisticky staví vedle sebe snímky dětské herny/krabice na hračky. Je to barevné a jasné, aniž by se příliš snažilo být fotoreálné nebo hloupé.

Je tu určitá nostalgie, ale ta je velmi omezená; už není nikdo, kdo by si pamatoval první světovou válku, ale stále dokážeme ocenit rozmarnost prostředí jako protipól k hrozné situaci Velké války. Ovládání není při nastavování věží tak rychlé jako klávesnice a myš, ale vše funguje docela dobře.

Teď musím trénovat s tímto bombardérem. Jdu pro tebe, Kirku.