Recenze Evil West

Indoorlands nyní ve službě Steam Early Access

Celkově – 75 %

75%

I když si nemyslím, že Evil West je pro někoho hrou roku, v dnešní době je vzácné sehnat tak čistou akční hru. Pro ty, kteří hledají čistý upírský úder, je toto vaše hra.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Po prvním odhalení na The Game Awards 2020 jsou Flying Wild Hog a Evil West společnosti Focus Entertainment konečně tady. Stojí tato akční hra kovboj vs. upír za váš čas, nebo byste měli zůstat u God of War?

Recenze Evil West

Hráči vstoupí do představení lovce upírů/příšer Jesse Rentiera. Věci začínají tím, že vy a váš kámoš Edgar vyhodíte do povětří vlak a získáte přístup k upírovi uvnitř, abyste zjistili, že vlak přináší krev příšerám jinde. Není to nikdo, kdo by si věci odnášel vsedě, vy a Edgar zkontrolujete místo, kde se nachází pán upírů a jeho dcera. Porazíte vládce a vrátíte se na základnu, abyste oznámili, co se stalo.

Váš otec je vedoucím Institutu, kde vy a Edgar pracujete. Bohužel věci naberou rychlý spád na jih, když Felicity D'bana (dcera pána upírů) zaútočí na Institut. Většina agentů je zabita a vy jste nuceni uprchnout. Vaším úkolem se pak stane přeskupení, zapnutí a pomsta během 10 hodin hraní.

Combat kombinuje útoky na blízko a na dálku, aby se vypořádal s různými nepřáteli, přičemž hráči udeřili pěstí, uhýbali a kontrovali vaším kopem. Pro ty otravné létající nepřátele a ostřelovače budete samozřejmě potřebovat vaši věrnou šestirannou, pákovou pušku. Buďte varováni – hra na vás ráda hází několik nepřátel, což znamená, že o akci není nouze.

Jedním z nejlepších aspektů hry je její bleskový štít. Zatímco chrání, může být také použit k rozbíjení nepřátel, lákání létajících padouchů a dokonce i omračování bossů. Když je nepřítel omráčen, můžete provést kombinaci rychlého zásahu pro vysoké poškození a pokaždé to uspokojí.

Recenze hry Evil West

Evil West je se svou herní smyčkou docela přímočarý. Vstoupíte do úrovně, trochu se proběhnete, budete bojovat s nepřáteli, tento proces několikrát zopakujete a poté se postavíte šéfovi. Ke konci se to však začíná opakovat, zvláště poté, co se dostanete z God of War.

Zatímco jste v úrovni, můžete udělat malý kousek průzkumu. Najdete tam peníze navíc, truhly a další znalosti o světě a postavách. Peníze se v obchodě používají k upgradu různých zbraní a předmětů. Kromě toho mohou truhly obsahovat hotovost nebo dokonce další výhody nebo body. Hra je dost dobrá na to, aby vás zvyšovala a posilovala, aniž byste museli všechno prozkoumávat. Přesto tam je, chcete-li.

Čestná recenze hry Evil West

Jedna věc, která může řídit takovou hru, je rozmanitost nepřátel. Bojujete s tunou, takže samozřejmě často uvidíte stejné nepřátele. To znamená, že Evil West má slušný počet nepřátel, protože kombinují lidi a monstra. S předchozími bossy nakonec budete bojovat jako minibossové, což může být nepříjemné, ale alespoň jsou slabší. Byl bych také v pořádku, kdyby úplně odstranili létající nepřátele; jsou opravdu nejhorší.

Souboje s bossy mohou být náhodné, protože kop a štít jsou tak silné. Pokud správně načasujete svůj kop, můžete přerušit nepřátele, včetně bossů. To znamená, že pokud to uděláte správně, můžete bossovi čelit a poté k němu přidat omráčení. Jakmile je plně omráčíte, způsobíte vysoké poškození a opakujete. Většina bossů má navíc nepřátele navíc, kteří se množí ve vzduchu a před vámi, což rychle naštve.

Tato recenze Evil West byla vytvořena na PlayStation 5. Vydavatel poskytl digitální kód.