Recenze: Tear Down and Build Classic (Nintendo Switch)

Vítejte v nádherném světě stavebního managementu. V této akci nabité části prozkoumáme taková fascinující témata, jako je Hammer Swinging 101, Nákup nemovitosti pro začátečníky, Smlouvy: Sheldon není jediný, kdo může být nudný a Řízení buldozeru bez převracení.

Ve skutečnosti se první věc, kterou se v Demolish & Build Classic naučíte, je, jak mávat kladivem. Jste vysazeni v malém městě uprostřed ničeho a musíte zbourat některé části staré kanceláře. Nebuďte všichni nadějní se všemi akcemi dostupnými v boonies; město ve hře připomíná spíše zneklidňující tábořiště slasher filmu.

To stranou, pojďme si promluvit o tom, jak se hra hraje na Switch.

Ovládací prvky jsou většinou takové, jaké byste u takové hry mohli očekávat. Získáte poměrně standardní rozložení levé páčky pro pohyb a pravé páčky pro změnu úhlu kamery. Při řízení vašeho kamionu levý joystick řídí a ovládá plyn. Toto je začátek stížností.

Pokud se dostanete dostatečně daleko od úvodní obrazovky, můžete najít seznam příkazů, ale žádný skutečný tutoriál neexistuje; jde hlavně o to "zjistit to za pochodu". Váš asistent back-to-office se na videu objeví nebo vám zavolá, aby vám dal nový cíl nebo smlouvu. Značky mají nad sebou ikony, ale hra vám špatně říká, jak s nimi vlastně interagovat. Když se budete pohybovat při hledání svého dalšího pracovního místa, rekvizity se objeví, když se přiblížíte na přibližně 50–100 virtuálních yardů. Úroveň detailů nekritických herních prvků je také nízká. Pokud se přiblížíte k budově, na které nepotřebujete pracovat, obraz vypadá jako kůže asi před 20 lety. Dokonce i kritické prvky hry jsou, řekněme, graficky nedostatečně vyvinuté.

Pokud se chcete svézt, můžete tak učinit. Nevýhodou je, že zážitek z jízdy je dost špatný. Levá páka hraje dvojí roli pro řízení a akceleraci. Tam, kde byste mohli očekávat, že tlačítko ZR poskytuje plynový pedál, ve skutečnosti dostanete klakson. Se ZL získáte také rohy. Kdo věděl, že váš klakson je tak důležitý, že potřebuje dvě tlačítka joysticku?

Kromě neohrabaných ovládacích prvků je až příliš snadné narazit do předmětů, převrátit se s kamionem nebo ho dokonce zachytit o zábradlí. Když už jsme u toho zaseknutí, dá se to zvládnout i pěšky. Jako zvědavý chlap jsem prostě musel vidět, co by se stalo, kdybych běžel skokem z kopce někam za zeď na hranici pozemku. Ke svému překvapení jsem našel místo, kde jsem mohl skočit. Jakmile jsem byl na druhé straně zdi, mohl jsem projít mezi stromy. Zní to hezky, že? Ne. Se zdí za mnou a nepřekonatelnou horou přede mnou, jediné, co jsem mohl udělat, bylo jít doleva nebo doprava. Každý ze dvou směrů, kterými jsem se mohl vydat, mi umožňoval zajít dostatečně daleko, než jsem narazil na neviditelnou hraniční zeď. Bohužel mi to nenechalo žádný způsob, jak se vrátit na hratelnou mřížku. Seškrábni tento profil.

Když se pustíte do práce, je to snadné – stačí stisknout Y a máchat kladivem na věci. Je tam malý kruh, abyste věděli, kde bude dopad. Správný úhel joysticku/kamery lze použít k seřazení na malé cíle. Hra je opět trochu měkká. Míření vašeho kladiva není moc dobré. Se zarovnaným zaměřovacím bodem můžete udělat spoustu švihů a trefit se do vzduchu, a to až příliš často. Věci nemusíte jen rozbíjet, můžete věci i nosit a lézt na ně.

Když dokončíte úkol, váš spolupracovník vám řekne, kam jít a co dělat dál. Pamatujte si pokyny, protože mapa ve hře není příliš dobrá ve zdůraznění vašeho dalšího cíle. K dispozici je také jakýsi přiřazovací radar, který můžete použít k odhalení zajímavých předmětů nebo cílů, na které klade kladívko pozornost.

Demolish & Build je vizuálně zastaralý a většina audio komponent je hraničně neohrabaná. Prostředí a provedení prvních cílů je řídké až nudné. Nutit to všechno absolvovat, než jste se vůbec dostali k jednomu ze skvělých demoličních vozidel, bylo velmi demotivující.

Zbývající herní body, jako je nákup pozemků, smlouvy a údržba vozidel – nemluvě o rozbíjení věcí nebo stavění věcí – mohou být skvělé pro některé oddanější hráče, kteří si opravdu užívají správu tohoto žánru. Podrobnosti, ale tato hra není příliš zábavná. I když opravdu oceňuji úsilí, které vývojáři her vynaložili na to, aby nás bavili, Demolish & Build Classic padá.

Dokonce i název vykazuje známky problémů pro hru.Na stránkách Nintenda je oficiální název hry Demolish & Build Classic, ale zdá se, že hra se jmenuje Demolish & Build Company. Zdá se, že v této hře probíhá nějaká krize identity, a to více způsoby. Opravdu smutné na tom je, že problémy v této verzi hry jsou velmi podobné předchozí verzi z roku 2018. Zřejmě tedy nebylo vynaloženo téměř žádné skutečné úsilí vylepšit starou verzi. Poškození.