Recenze Warhammer 40,000 XNUMX: Darktide

Buďte první!

Zhruba dva a půl roku po oznámení je Fatshark's Warhammer 40,000 XNUMX: Darktide konečně tady. Obstojí vůči odkazu Vermintide? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte.

Věci začínají tím, že si hráči vyberou svou postavu a třídu. Existují celkem čtyři třídy, z nichž každá má jiný pocit:
– Veteran se více zaměřuje na boj na dálku, ale stále může bojovat na blízko.
– Zealot a Orgryn jsou oba bojovníci na blízko, přičemž jeden je velký statný chlap a druhý rychlý a hbitý útočník.
- Konečně je tu Psyker, verze této hry Vermintide's Fire Mage. Je extrémně silný, ale může se obrátit a srazit vás dolů.

Po výběru třídy získáte krátkou scénu a tutoriál. Byl jste vězeň, ale po útěku s některými strážci nakonec získáte práci. Namísto umírání v cele vás Císař přiměje zabíjet mutanty a další spodinu ve vesmíru. Jako člen čtyřčlenných úderných týmů cestujete na různé planety, abyste obnovili hutě, zabíjeli vysoce hodnotné cíle a sbírali výzkum v průběhu více než 30 hodin hraní.

Darktide je kooperativní hack-and-slash z pohledu první osoby. Jsou tam zbraně, ale většina akce je boj zblízka, pokud nejste veterán. A stejně uspokojivé jako praskání hlav laserovou puškou, dělat to s Warhammerem je mnohem uspokojivější. Hry, které to dělají, někdy postrádají váhu rekvizitního zásahu v boji zblízka, ale to v Darktide není problém. Když udeříte do hlavy, rozbije se jako vejce; když zasáhnete brnění, je to jako sekera zarytá do dřeva; když použijete speciál na svém Warhammeru, cítíte se jako Thor. Uspokojí na všech úrovních.

Když vstoupíte do úrovně, můžete si vybrat mezi několika obtížnostmi a dokonce i některými modifikátory, jako jsou další zplození mutantů. Každá úroveň trvá přibližně 15-25 minut – za předpokladu, že se dostanete až do konce. Pokud jste někdy hráli kooperativní hru, jako je tato, pak víte, že vždy někdo uteče zemřít sám. Naštěstí se objevují jinde v úrovni, ale buďte připraveni, že se tak stane.

Davy odpadků pohází ulice a speciální nepřátelé čekají, až se vrhnou. Většinu odpadu zabijete jedním zásahem, možná dvěma, pokud jste na nízké úrovni. Toto jsou speciální jednotky, na které si musíte dávat pozor. Trapeři, plamenomety, mutantní psi, kteří vám přišpendlí a zmrzačí obličej, mutanti, kteří vás popadnou a shodí z útesů, a dokonce sebevražední atentátníci dychtivě čekají, až uděláte jedinou chybu. Nemůžu vám říct, kolikrát jsem zahnul za roh jako první, abych našel snipera, který na mě čekal.

Recenze hry Warhammer 40k Darktide

Pokud jde o mé hráče Vermintide, tato hra není stejná. Vstoupil jsem do Darktide s očekáváním, že se vrhnu za rohy, napadnu nepřátele a useknu hlavy. Místo toho má Darktide mnohem více jednotek na dálku a sežerou vás zaživa, pokud se na ně budete neustále vrhat. Dokonce i jako zealot na blízko jsem musel použít své zbraně na dálku, abych jich pár sebral, než se nabil. Budete muset přehodnotit, jak hrajete, ale úsilí stojí za to.

Mezi misemi navštívíte centrum zvané The Mourningstar. Zde můžete získat nové smlouvy, koupit nové vybavení a zbraně, změnit svůj vzhled a dělat řemesla. Některé craftingy jsou stále mimo hru, ale stále můžete upgradovat zbraně na vysoké rarity. Zbraně se mění každou hodinu, takže vždy můžete najít nový díl, který můžete vyzkoušet. Kontrakty jsou týdenní mise, které obvykle zahrnují zabití určitého počtu nepřátel, plnění úkolů nebo sbírání předmětů pro bonusové mise.

Kontrakty vám poskytnou druhou měnu, kterou lze použít pouze v obchodě Contract. Tyto položky se mění každých 24 hodin, ale jsou obvykle velmi vzácné. Jsou také drahé, takže neplánujte, že si jich v brzké době pořídíte spoustu. K dispozici je také přepravka, z nichž mnohé nabízejí kosmetické předměty. Zdá se, že tyto prvky se také mění každý týden; Přišlo mi to divné a nakonec jsem to nepoužil.

Když už jsme u toho divného, ​​systém misí Darktide je zvláštní. Mapy se například otáčejí každých 15 minut, ale jedna mapa se může změnit za dvě minuty, zatímco jiná má před sebou osm. Myslím, že je to proto, aby se stejná mise neopakovala několikrát. Pro každého, kdo hrál Vermintide, to určitě na chvíli vyvede z rovnováhy.

Warhammer 40k Darktide Honest Game Review

Měl jsem pár pádů, ale žádné od spuštění. Přesto si fóra Steam stěžují na problémy s výkonem a pády. Můj kámoš se mnou hrál zápas a čtyřikrát narazil do mapy. Dokonce i zápas, než jsem to napsal, měl kluka odpojený od havárie. Upozorňujeme, že problémy jsou stále hlášeny.

Tato recenze Warhammer 40,000: Darktide byla vytvořena na PC. Vydavatel poskytl digitální kód.