Recenze Super Dungeon Maker

Indoorlands nyní ve službě Steam Early Access

Celkově – 75 %

75%

Super Dungeon Maker's Fink sice nemá rodokmen The Legend of Zelda's Link, ale vydláždit cestu jeho vlastnímu dobrodružství je slibné. Sada možností je v době psaní tohoto článku trochu omezená, ale tato sada nástrojů má dost na to, aby jeskyňářům poskytla dobrý čas.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Být mistrem dungeonů už není jen pro D&D – FIRECHICK a Super Dungeon Maker od rokaplay umožňují dobrodružným jeskyňářům vytvořit kampaň svých snů. Vyniká tento nástroj pro digitální tvorbu, nebo série The Legend of Zelda od Nintenda uzavřela žánr?

Recenze Super Dungeon Maker

Pokud byste to nevěděli lépe (nebo jste hladověli při čekání na nový titul v sérii The Legend of Zelda před The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom), přísahali byste, že Fink je reinkarnací Nintendo's Link. I když tento opeřený muž možná nevypadá, má meč, umí zvedat bomby jako nejlepší z nich a dokonce má šikovný hák. Je nedílnou součástí repliky hrdiny času, ale v tomto dobrodružství je jeden klíčový rozdíl: může si naplánovat svůj vlastní kurz.

Super Dungeon Maker dělá čest svému jménu tím, že umožňuje hráčům vytvářet dungeony podle jejich přesných specifikací. Hráči již nebudou muset bezcílně bloudit, aby se dostali na konec každé oblasti a porazili bosse; ovládání je zcela v sadě nástrojů hráče.

A jaká je to sada nástrojů. Hráči mohou upravovat spínače, spawny, nepřátele, předměty a dokonce i dveře. Na výběr jsou také různé styly, od ledu přes oheň až po les – hráči budou nepochybně znát cvičení. Systém, který zde najdete, je docela intuitivní a využívá funkci přetahování v poměrně snadno pochopitelném uspořádání mřížky. Zmizni? Není třeba se obávat; lze stejně snadno přepsat jakoukoli funkci a pro každou nastavitelnou položku jsou k dispozici podrobné popisy, které jsou přístupné po najetí myší na možnosti.

Jakmile hráči vytvoří správné rozložení rozbitných zdí, nepřátel, pohyblivých bloků a místností s bossy, je čas závodit. Hráči mohou stejně snadno resetovat své umístění, vrátit se přímo na časovou osu nebo hrát ve svém volném čase. Existují dokonce malé vtípky, kterých by si hráči měli být vědomi; koneckonců, jak lze vidět ve tmě nebo očekávat, že srazí nepřítele, když se předtím neudělají náležité přípravy?

Jeho inspirace má však také desetiletí času na Super Dungeon Maker a je to vidět. S pouze hrstkou vzorů, třemi bossy a omezenými předměty série The Legend of Zelda absolutně převyšuje množství možností, které se nacházejí v její sadě titulů. Přestože tým má v úmyslu věci neustále aktualizovat, množství věcí, se kterými si zde můžete hrát, je poměrně omezené. Ostatně s pouhými třemi typy bossů (z nichž jeden je kopií nepřítele z The Legend of Zelda: A Link to the Past) může rychle mít pocit, že toto dobrodružství je o něco menší.

Nechte však na kreativitě ostatních, aby Super Dungeon Maker trochu nohy. Hráči mohou sdílet své dungeony online, které pak mohou být seřazeny podle Hot, Top a New. K 5. květnu bylo ve Steam verzi 332 stránek po osmi dungeonech; i když to může vyžadovat trochu třídění, tituly jako "Lis' Beach Minigolf", "Probuzená věž" a "Kuřecí probuzení" jsou naprosto slibné.

Tato recenze Super Dungeon Maker byla vytvořena na PC. Vydavatel poskytl digitální kód.