Recenze Street Fighter 6

95%

Street Fighter 6 je kompletní balíček s desítkami let zdokonalování, které je hrdě vystaveno. Ať už letíte sólo nebo vyrážíte do ulic s ostatními, tohle je definitivní zážitek ze Street Fighteru.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Král bojovníků (ne ten) je zpět na další kolo s vydáním Capcom's Street Fighter 6. 18 World Warriors čeká na další bitvu – má tento titul, co je potřeba k vítězství?

Recenze Street Fighter 6

Ti, kteří zahodili od dob Street Fighter II: The World Warrior, rychle vyzvednou základní nájemníky Street Fighter 6. Hráči budou nadále snižovat své zdraví pomocí šestitlačítkového nastavení, výměnou úderů, úderů, nohou, speciální pohyby a okázalá super umění, která používají určený žeton. Série zažila desetiletí vylepšování a Street Fighter 6 obsahuje dosud nejvybroušenější mechaniku. Nováčci samozřejmě mohou vzít věci do svých rukou s mnohem shovívavějším moderním ovládacím schématem – volba je na vás.

Nový hák Street Fighter 6 je dodáván s ukazatelem jízdy. S ním mohou hráči provádět útoky Drive Impact, které mohou absorbovat dva útoky a prolomit nejtvrdší obranu. Pro ty, kteří hrají levně, výrazně mění dynamiku a podporuje fair play. Mezitím ti, kteří byli odstaveni ze série her Street Fighter III, mohou používat Drive Parry, které lze použít jako obranný tah. To však zdaleka nejsou univerzální pohyby; některé pohyby jsou náchylné k házení a zneužití může vést k vyhoření.

Někteří se mohou zdráhat při myšlence na další měřidlo, které by bylo možné spravovat, ale Drive Gauge se rychle stane druhou přirozeností. Tím se mění zápasy podle toho, zda jste v útoku nebo v obraně. Jednoduše řečeno, systém Drive Impact mění hru.

Stejně jako předchozí položky budou mít hráči spoustu příležitostí otestovat tyto mechaniky. The Fighting Ground obsahuje režimy jako Arcade, Training, Versus a Online (s občasnými a prakticky bez zpoždění hodnocenými bitvami), které hráči poznali a milovali, ale věci byly zesíleny více, než se Zangief a nováček Marisa znovu sešli. Týmové bitvy umožňují více bojovníkům sestavit řadu The King of Fighters, zatímco Special Match přidává zvraty, jako je běh býků a odstraňování mechanik. Dokonce i režim Arcade umožňuje hráčům vyladit své zkušenosti s příběhovými cutscénami na konci každé úspěšné hry.

Bojové hry byly základem arkád v 90. letech a Street Fighter 6 stylově napodobuje zážitek díky režimu Battle Hub. Není třeba zamířit do Round1 nebo Dave & Busters; existuje spousta způsobů, jak se zde hráči mohou stát společenskými.

Po vytvoření avatara jsou hráči vedeni hostitelem Eternity, aby prozkoumali svět plný arkádových automatů a sociálních prvků. Je to však více než jen vanilkový náboj; hráči mohou vydělávat Drive Tickets (nebo utrácet skutečné peníze za Fighter Coiny), získávat přátele, vidět nejlepší bojovníky týdne nebo se jen dívat. Povzbuzuje hráče, aby se vrátili s živým, dýchajícím světem, který na hráče nabalil to oh-tak návykové sevření. Navíc, když hráče omrzí akce, mohou si užít klasiky jako Final Fight.

Vše završuje režim World Tour pro jednoho hráče. Jako učedníci Luke's Buckler Academy si hráči upraví svou vlastní postavu a budou se toulat ulicemi Metro City. Tento režim obsahuje pouliční rvačky, předměty a systém EXP, který hráčům umožní být ještě silnější, jak se věci vyvíjejí.

I když je tento režim robustní a má spoustu práce (a pantomimy, které je třeba odstranit), jistě neosloví každého kvůli mírné změně pohlaví. Hráči série Yakuza od SEGA ocení, jak je vystřižená ze stejné látky, ale její neustálé bitvy mohou být trochu ohromující.

Tato recenze Street Fighter 6 byla vytvořena na PC. Vydavatel poskytl digitální kód.