Recenze: Sports Story je hra, která potřebuje více času

Při hraní určitých her jsou problémy s vývojem téměř hmatatelné. Můžete cítit, jak těžké museli realizovat určité nápady. Je možné vidět, kdy byly spěchány, kvůli chybám, které vám brání v dokončení určitých úkolů. Možná si dokonce uvědomíte, jak diverzifikace znamenala, že to, co bylo dobré v předchozích hrách, už podruhé tak dobře nefungovalo. To bohužel platí pro sportovní historie, pokračování hry Historie golfu. Zatímco osobnost zůstává nedotčená, je neuvěřitelně zlomená. Zdá se, že to ještě není připraveno na publikum.

Na rozdíl od originálu Historie golfu, sportovní historie příběh je dost nejasný. Začíná tiskovou konferencí s PureStrike ohledně jejích investic a zasnoubení sportu a jeho potenciálním zákazníkům. Poté se objevíte na pláži se strýčkem trenérem a využijete výhody jeho syna Douga k provedení plánu. Nakonec se na této cestě vydáte na nejrůznější sportovní i nesouvisející questy, abyste viděli vše, co společnost může nabídnout.

Ale opět je to tím nejvolnějším možným způsobem. Existuje několik výukových programů nebo úvodů, které by vysvětlily, co děláte sportovní historie, což ve hře není skvělé. Najednou můžete mít pocit, že golf může být znovu v popředí a najednou vás poslat do hry volejbalu. Než budete moci získat sportovní licence nebo se zúčastnit her, možná se přistihnete, že děláte úkol, jako je výroba pomerančového džusu, hledání vlajek v obchodním centru za určitou dobu, získání putteru nebo chytání včel. To také znamená, že můžete mít pouze obecnou představu o tom, co dělat dál, i když je úkol po ruce jednoduchý. S množstvím sportů, které existují, a tím, jak jsou věci nastaveny, mám pocit, jako by to byl nafoukaný pocit, který se staví do cesty a poskytuje těsné, stručné a příjemné dobrodružství jako originál. Takže i když kromě golfového původu vidíte baseballové pálkovací klece, závody BMX, kriketové výzvy, rybaření, závody RC aut, fotbalové výzvy, tenis a volejbal, mnohé z nich nejsou dobře řízeny.

To je způsobeno dvěma hlavními problémy se sportem in sportovní historie. První je, že někteří se zdají být odhozeni říct, že tam jsou. Tři nejrozvinutější a nejdefinovanější jsou golf, tenis a rybaření, z nichž všechny jsou do značné míry svázány s vývojem. BMX táhne dvojnásobný čas jako způsob, jak obejít určité prostory nebo projet určité tratě. Ale pro sporty, jako je baseball a fotbal, existuje jen stěží nějaké zastoupení kromě toho, že děláte věci, jako je střelba na základny pro výzvy nebo návštěva pálkovací klece.

Hry na postranním panelu

Všechny tyto sporty však také spoléhají na dobu odezvy a přesnost. Tenis je toho dobrým příkladem. Potřebujete, aby hra vhodně reagovala nejen k zábavě, ale také ke hře. Existují problémy s obnovovací frekvencí, což je zvláštní vzhledem k povaze této hry založené na spritech, což znamená, že občasné zadrhávání nebo zpoždění vás může úplně rozhodit. Je to zklamání, protože i když je sport zvládnutý dobře, doba odezvy může zkazit zážitek.

Mnohokrát také máte pocit, že nemůžete postoupit ve hře, ne proto, že cesta vpřed je nejasná nebo že neexistuje návod k vysvětlení předmětu, ale protože sportovní historie je evidentně zlomený. Například důvod, proč tato kontrola trvala tak dlouho, je jak kvůli pádům, tak kvůli tomu, že jsem potřeboval restartovat hru poté, co jsem byl zablokován v postupu na questu. Nejpozoruhodnější je, že během mise v Tenisové akademii jsem nakonec mluvil s recepční. Když jsem poté nemohl postupovat, šel jsem online a zjistil jsem, že to spouští chybu, která mi brání v pohybu vpřed. Protože jsem se nemohl pohnout vpřed a nevěděl jsem, kdy se objeví oprava, restartoval jsem. Při druhém běhu jsem se začal setkávat s více pády. sportovní historie havaroval při výrobě mého pomerančového džusu. Zřítil se, když jsem chytal včely. Zhroutilo se to, když jsem se chystal navštívit zmíněnou Tennis Academy.

Což je škoda, protože jsou chvíle, kdy sportovní historie může být zábava. Příběh může být docela vtipný. Práce skřítků je fantastická. Koncept je obecně pevný. Historie golfu, jen více se zdá jako vítězná vyhlídka. Příliš ambiciózní zde negovalo jakoukoli dobrou vůli. Také bych se nedivil, kdyby z toho všeho byl nějaký prvek, který je uspěchaný, s tím, že nezbytně nutnou dobu nestrávíte vyžehlením problémů a soudržnějším spojováním všeho dohromady. S těmi nášivkami by tu něco mohlo být! Přestože nedosahuje výšek Historie golfuMyslím sportovní historie stále to může být příjemná hra. Bude to trvat jen dva měsíce nebo déle, než se to stane.

sportovní historie je k dispozici pro Nintendo Switch.