Recenze: SpiderHeck (Nintendo Switch) –

spiderheck-1-jpg

Jako by pavouci nebyli dost děsiví, tato hra jim dává zbraně a světelné meče!

SipderHeck je superrychlý rváč, kde bojujete jako pavouk, proti pavoukům, ve fyzikálních prostředích. Vaše pavučina (a meč) se houpá, abyste se vyhnuli nepřátelským útokům a zabránili vám, abyste vypadli z hranic a okamžitě zemřeli.

SpiderHeck lze hrát v PvP nebo PvE, což umožňuje neustálou zábavu proti kamarádovi, náhodnému soupeři na internetu nebo počítači. Všechny jsou zábavné a chaotické jako každý jiný. Když hrajete sami proti počítači, stanete se nepřítelem číslo jedna a máte za úkol čelit vlně po vlně pavouků vybavených noži, světelnými meči a někdy i raketomety! Je to divoké.

To, co na SpiderHecku nejvíce září, je schopnost ponořit se do boje a málokdy to trvá směšně dlouho. Samotná hra je rychlá a můžete si přizpůsobit, kolik kol je nebo kolik bodů dosáhnout, přičemž výchozí nastavení je „od prvních deseti bodů“. Pro ty, kteří chtějí být „SpiderHecking“ celé hodiny, jsou k dispozici také nekonečné režimy offline hordy.

Silně pochybuji, že někdo vejde do SpiderHecka a okamžitě se hladce rozmáchne a bude střílet a řezat protivníky jako pavoučí zabiják, protože schéma ovládání může být zpočátku trochu rafinované. Úvodní tutoriál je však úžasný a kdo má to štěstí a projde jím (moje snoubenka), získá náskok před svým protivníkem. Po ztrátě čtyř bodů jsem se nakonec naučil brát zbraně a následně je používat, v čemž zápas skončil šest – deset v můj prospěch! Je neuvěřitelně uspokojující převzít kontrolu přirozeně a pak spojit (chápete?) dohromady ošklivá komba, jako je houpat se úplně kolem plovoucího kamene a pak zastřelit pavouka na druhé straně pódia!

Navíc, jakmile zvládnete ultra plynulou hru, pak se vizuální stránka dostane na zcela novou úroveň. Minimalistické (no, černé) pozadí dává pavoukům, zbraním a plošinám vyniknout a skutečně zazářit. Jasné neonové barvy, které vybuchují ze zbraní a světelných mečů, jsou ohromující, a ještě více, když se střetnou dva meče – je to skutečná situace Luke Skywalker versus Darth Vader, ale jako s pavouky. Další věc, která mě vždy vzrušuje, je, když se herní vizuály dokonale hodí pro hraní z ruky na přepínači OLED, a tohle je rozhodně jedna z nich. Tyto barvy se na handheldu jednoduše projeví a vzhledem ke zjednodušenému designu a přístupu hry je ideální pro přenosné dobroty. Vzhledem k tomu, že si můžete také přizpůsobit své pavouky konkrétními klobouky a barvami, můžete si vytvořit vlastní vibrační estetiku, abyste mohli bojovat s ostatními.

Jedna zábavná oblast, která však velmi rychle stárne, je hlavní menu. Nechápejte mě špatně, je to jedinečné a je to skvělý způsob, jak se naučit ovládání nebo si trochu procvičit. Udělat z hlavního menu fázi, ve které se musíte rozmáchnout a propracovat se k možnostem, nabídce přizpůsobení a různým bitevním režimům, může být trochu otravné, když se chcete jen ponořit.