Recenze: Pokemon Violet a Scarlet jsou opravdu surové drahokamy

recenze pokemon purple a pokemon scarlet

Je těžké neslyšet o novém Pokémon pusťte, i když jste se aktivně snažili. Takže pokud jste tam? Vsadíme se, že o nich alespoň pár víte Pokémon Violet et pokémon šarlatový. Noví účastníci. Koncept otevřeného světa. The… tuhý technický stav. A hej, tohle všechno je pravda. Ale jak to všechno do sebe zapadá jako zkušenost a jak obtížná je technologie, když se vzdalujeme od prvního dne?

Dans Pokémon Violet et Scarlet, hrajete roli studenta, ale opravdu jen jménem. Vše ve hře se od tohoto předpokladu vzdaluje a školu využívá pouze jako centrum, ze kterého můžete začít své výpravy. Studenti? Může to být kdokoli od batolat po prošedivělé staré dospělé, jako jsme my. (Rádi bychom, aby Game Freak využil této příležitosti a umožnil starším hráčům, aby se ve hře mohli objevit tímto způsobem, ale... ne.)

Skutečné hodiny jsou z velké části ztráta času a nemusíte se jich účastnit. Nedostáváš známky! Zdá se, že nikdo neabsolvuje! A pokud je „nalezení svého pokladu“ předmětem programu, určitě se zdá, že akademie je plýtváním místem a zdroji.

Navíc předpoklad „dvou verzí“ nikdy nebyl tenký jako papír. Nevíme, proč bylo důležité mít samostatné akademie, pokud byly totožné, existovaly v oddělených realitách a měnily pouze barvu, kterou každý musel nosit. Jedinou exkluzivní verzí, kromě obsahu po hře, jsou starší stvoření; všechny nové modely jsou k dispozici v obou. Chápeme finanční pobídku tohoto přístupu, ale budoucí verze prostě potřebují ospravedlnit svou existenci lépe než to.

Struktura Pokémon Violet et Scarlettrochu jako Pokémon Legends Arceus, vás nutí "chytit je všechny" způsobem, který předchozí hry jednoduše nedělaly. Chytání je snazší a každé viditelné monstrum na světě znamená, že můžete jít k tomu, co chcete, a vyhnout se tomu, co nechcete.

Změnil se také způsob, jakým fungují bitvy na trenérech. Místo toho, abyste zavírali oči, musíte se aktivně rozhodnout někoho oslovit a vyzvat ho. Odstraní to určitou frustraci, ale nedostatek napětí znamená, že vše je čím dál více plynulé. Od té doby je to trend Pokémon X et ano! Každý vstup do hlavní řady dále zdokonalil hrubé hrany a přinesl s sebou zajímavou herní texturu. To, že The Pokemon Company je aktivně nepřátelský vůči pojmu obtížnost ve svých hrách, není nic nového, ale každý, kdo doufá ve změnu kurzu, by si to měl rozmyslet.

Přístup otevřeného světa? Ano, z velké části to funguje. Občas je to trochu bezcílné a struktura vede ke konci hry k vážným skokům na úrovni, protože udržuje většinu světa přístupnou bez robustního systému škálování úrovní, takže funguje o něco lépe. Je zábavné chodit a nacházet věci a pohyb je nakonec stejně uspokojivý jako legendy.

Zatímco samotní Pokémoni byli roztomilí a roztomilí od samého začátku, Pokémon Violet et Scarlet dokáže představit svět postav, které si naši skutečnou empatii získávají mnohem častěji než jeho nedávní předchůdci. Charakteristiky jsou stále dost tenké jako papír, ale její hlavní obsazení stále ovládá některé lidi, které máme opravdu rádi. Vyhneme se spoilerům, abyste si to mohli vyzkoušet na vlastní kůži, ale zejména jeden manažer tělocvičny byl extrémně příbuzný. A příběh Arven? Chlapec.

Nemůžeme si pomoci, ale mluvit o technických problémech. Zažili jsme úplné zamrznutí, masivní zpomalení a neuvěřitelně zřejmá vizuální downgrade, abychom zprovoznili nastavení otevřeného světa Game Freak slušnou rychlostí. Vizuální prvky představovaly podobný problém legendy, takže víte, jestli vám na tom záleží. Zde je však více prvků středního rozsahu, které způsobují spuštění neuvěřitelně pomalých animačních protiopatření.

prosím pomozte psovi hned

Havárie a tak? Je to větší problém. Alternativní vydání s outsourcovaným remakem, jako Brilantní diamant et Lesklá perla, je nastavení, které mnoho velkých franšíz používá k nákupu více času na vývoj. Ale raději? Hra Freak hotová Pokémon Legends: Arceus. Nezbývá dost času na správné vytvoření úplného záznamu, y'all! Pravděpodobně je v sázce příliš mnoho peněz, ale a legendy Holiday Expansion Pass 2022 a tyto hry posunuté zpět na příští rok mohly být tím nejlepším voláním po stabilitě.

Scarlet et Fialový načíst spoustu technických problémů, s nepřehledným prostředím a příběhovými sekvencemi. Trochu jako legendy, většina těchto her se odehrává na otevřených prostranstvích. Rozhodně mohou být řídké a nevýrazné! Ale v těchto oblastech se hra obecně hraje tak, jak chcete.

Game Freak se snažil udržet spoustu chytrých změn legendy! Stejně jako měnit pohyby kdykoli. Ale zavádění nových věcí a zachování starých věcí ve stejnou dobu? Normální bitvy v nerovném prostředí způsobující spoustu výstřižků a další vizuální problémy. Rychlé bitvy po celém světě, které vás udrží v pohybu, ale technická omezení omezují váš rozsah pohybu, než se tyto bitvy zruší a monstrum se vrátí. Je to prostě ambiciózní a není překvapením, že se tato věc tolik láme.

Pokémon Violet et pokémon šarlatový rozhodně nepředstavují své nejlepší vlastnosti. Těžce běhají. Vizuální degradace jsou jasné. Ale nakonec, jakmile jsou nainstalovány, jsou jistě plné Pokémon Hry. Doufáme, že odstranění chyb po spuštění jim pomůže lépe fungovat, ale z dlouhodobého hlediska bude možná muset The Pokemon Company implementovat plán, který Game Freak poskytne delší vývojová okna pro stěžejní sestavení.

pokémon šarlatový et Pokémon Violet spuštěna 18. listopadu 2022. Vyvinula ji Game Freak a vydala Nintendo a je dostupná na Nintendo Switch.