Recenze: Parkasaurus (Nintendo Switch)

parkasaurus-feature-image-png

I když to zní jako nízkorozpočtový film z The Asylum, Parkasaurus je ve skutečnosti „simulátorem managementu dinosauřího magnáta“. Pokud jste nadšenci do her pro správu magnátů, je to docela velký problém a také slušný. Ale pokud ještě nejste fanouškem, pravděpodobně je zde příliš mnoho nedostatků, které vás přesvědčí.

Režim kampaně funguje jako rozšířený návod. Splníte cíle a úkoly, odemknete upgrady prostřednictvím stromu ve stylu play-off a přesunete se do dalšího parku ve snaze dosáhnout zisku. Zatímco park, se kterým začínáte, je malý, budete se posouvat na větší a větší plochy. S každým postupem přichází další získané znalosti, takže se můžete vrátit do předchozích parků a provádět vylepšení.

Samozřejmě nemůžete pracovat s těmito různorodými úkoly, pokud nemáte příslušné informace. Navzdory mnoha tutoriálům budete mít zpočátku pravděpodobně otázky, na které hra neodpovídá. Ale pomocí pokusů a omylů a přidáním zaměstnanců zjistíte, že věci budou lépe zvládnutelné. Všimněte si, že schopnosti těch druhých jsou spojeny s jejich platem. Opět budete chtít vydělat.

Lukrativní výsledky se dostaví pouze tehdy, budete-li si dávat dobrý pozor na návštěvníky svého parku, kteří vyžadují velkou pozornost. Pokud se jen snažíte „postarat se o své dinosaury“, možná budete chtít hledat jinde, zejména s pomalejším otevíráním, alespoň ve srovnání s většinou her. Ve srovnání s ostatními simíky je to vlastně poměrně rychlé. A i když to pro nezkušené hráče může být ohromující, pro vás to může být uklidňující, pokud se hra propojí.

Mám pocit, že sandboxový režim je to, co nakonec upoutá pozornost většiny hráčů parkasaurů. Jakmile se naučíte lana, budete mít možnost nekonečných finančních prostředků! Výběr neomezených peněz znamená, že můžete hrát na svých vlastních zařízeních.

Nezdá se, že by Parkasaurus byl pro Nintendo Switch příliš dobře optimalizován. Neexistuje žádná podpora dotykové obrazovky, což je škoda, protože by to mohlo nabídnout přesnost při určitých kreativních aspektech. Text je malý, i když je čtení v doku, s plýtváním místem na obrazovce. Nabídky v nabídkách v nabídkách zobrazují bílý a šedý text v bílých a šedých polích; co si vývojáři mysleli? Kdyby tam byla zvuková režie, dalo by se to omluvit.

Když už mluvíme o zvuku, doprovodná hudba mi dodává Animal Crossing vibrace, i když to je zjevně vedlejší. Ani to ne vždy sedí a jemnost znamená, že je přehlušena vysokými zvukovými efekty. Veselí patroni jsou protivní a skoro mě nutí zkrachovat parky, když je nenechám sežrat řádícími dinosaury!

Vizuálně je grafika na dálku slušná. Při zvětšení se mohou neživé polygony vzájemně prolínat a snímková frekvence může být zasažena. Více detailů a živosti by pomohlo, zejména u samotných dinosaurů. Existuje více než tři desítky druhů, ale pouze šest skupin. V této verzi Switch chybí slibovaný pohled z první osoby.

Parkasaurus může být únavný, zvláště při hraní tohoto portu Switch. Nezaujme hybridní hráče, kteří již nejsou fanoušky žánru. Ale instruktivní režim kampaně v kombinaci s režimem sandbox znamená, že je tu spousta obsahu, takže je to nakonec slušná (ale rozhodně ne skvělá) hra.