Recenze Star Wars Jedi: Survivor

90%

Tento záznam znovu dokazuje, že nechat Respawn zvládnout Star Wars IP je správné rozhodnutí. Star Wars Jedi: Survivor je ve velmi rušném roce uchazečem o hru roku.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Asi tři a půl roku poté, co nás Star Wars Jedi: Fallen Order ohromil, je Respawn Entertainment zpět s Star Wars Jedi: Survivor. Měli by hráči znovu cestovat s Calem do předaleké galaxie?

Recenze Star Wars Jedi: Survivor

Film Star Wars Jedi: Survivor, který se odehrává pět let po událostech v původním díle, se Cal a jeho spoluhráči rozcházejí a jdou svou cestou. Nicméně, Cal byl zajat senátorem Sejanem na Coruscantu, který vám v podstatě říká, abyste se vzdali umístění ostatních a získali svobodu. Právě včas zasáhne BD a osvobodí vás, což vám umožní pronásledovat senátora.

Ve skutečnosti jste zde, abyste sbírali informace, a senátorova loď je náhodou má. Při pronásledování lodi vás hra seznámí s novou posádkou, která na pár místech vypomáhá. Nakonec senátora dostihnete, ale vaše past se změní v past proti vám. Utečete, ale to, co najdete, musíte probrat se svou starou posádkou. Nakonec s Greezem nouzově přistanete na planetě a tam vaše cesta začíná.

Star Wars Jedi: Survivor je mnohem větší než minulá hra, s menším počtem planet s větším dosahem. Koboh je místo, kde trávíte většinu času a všemožná stvoření – přátelská i nepřátelská – to nazývají domovem. Je také domovem Bedlam Raiders a jejich starých přebudovaných válečných droidů; něco jiného, ​​na co si dát pozor kromě jednání s Impériem. Trvalo mi to něco málo přes 35 hodin, ale stále mi na mapě zbylo dost sběratelských předmětů.

Na rozdíl od minulé hry začínáte se základními silami, jako je tlak a tah, stejně jako dvojitý skok. Kromě toho stále máte oboustranný světelný meč a postoj oboustranného světelného meče. Získáte několik nových silových sil, jako je ovládání mysli, ale není to nic bláznivého jako blesk vycházející z vašich rukou. Velkými novými vylepšeními jsou nové postoje se světelným mečem, postoj Crossguard a kombo Blast Saber.

Máte vrh světelným mečem, ale dosah je minimální. S blasterem můžete zasáhnout nepřátele z dálky a získat nabitý výstřel. Použil jsem omračující úder, který fungoval opravdu dobře na velké lidské nepřátele. I v tomto postoji stále máte svůj světelný meč, takže můžete odrazit a dělat základní komba. Postoj Crossguard je mocný světelný meč, který ve většině akčních RPG připomíná velký meč. Je pomalejší a dopadá mnohem tvrději. Jsem spíš na rychlost, ale pořád super doplněk.

Boj upřednostňuje především defenzivní styl. Čím více budete blokovat, tím více zlomíte nepřátelskou stráž a otevřete ji. Po otevření může Cal způsobit značné škody. To neznamená, že je to jako Sekiro: Shadows Die Twice. Spam útočící na nejzákladnější nepřátele vám projde. Spíše jsou to jen větší chlapi, na které si musíte dávat pozor. V té se dají krájet i končetiny – opravdu vynikající.

Čestná recenze Star Wars Jedi Survivor

Smícháním vašich silových sil v boji odemknete ještě více komb, zatímco strom dovedností vám umožní upgradovat síly sil, abyste ovlivnili většinu nepřátel bez bossů. Můžete dokonce dostat zvednutí nebo zatažení dostatečně silné, abyste zvedli obrovské nepřátele. Existuje mnoho možností pro dovednosti; každý postoj má strom, Cal má strom a vaše síly Síly mají strom. Calovým speciálem je pomalý čas, kdy může trochu zpomalit všechny kolem sebe a napáchat nějaké poškození zdarma. To je skvělé, ale stále můžete dostat vzdor.

Průzkum a parkour také hrají důležitou roli ve Star Wars Jedi: Survivor. Pokud jste doufali v lepší odměny za průzkum, možná budete chtít počkat na The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Nyní získáte účesy, nové oblečení, barvy komiksů, extra balíčky HP, vylepšení statistik a někdy i části světelných mečů. Občas najdete upgrade pro BB nebo umístění na mapě, ale i tak se to nevyplatí. Je skvělé, že si svůj Cal můžete přizpůsobit o něco více; Jen si myslím, že to nestojí za tu námahu.

Existuje jeden prvek, který stojí za to objevit: výhody a sloty na výhody. Perky jsou vylepšení konkrétních statistik nebo schopností; najednou jich můžete mít jen omezený počet. Například rád házím světelným mečem, takže jsem měl perk, který toto poškození vylepšil, a další, který prošel nepřátelským blokem rychleji. Takže s mým vylepšeným hodem šavlí jsem mohl současně zasáhnout více nepřátel a zlomit více stráží. Kdyby přidali statistiky k gripům a oblečení, myslím, že by to stálo za to najít.

Recenze Jedi Survivor

Existuje spousta nových vedlejších aktivit, které je třeba udělat. Máte odměny, vedlejší mise, minihru s automatickým bojem, zahradničení, hledání ryb a nábor. V Rambler's Reach naverbujete lidi z divočiny a oni vám dají měnu, nové úkoly nebo jiné odměny. Měna se utrácí v několika obchodech ve hře, ale opět je to převážně kosmetika. Ryby jdou do akvária v obýváku, což je fantastické a opravdu si myslím, že je to dobrá odměna za průzkum. Zahradnictví je hezké, ale nedokázal jsem přijít na to, jestli nedělá něco jiného.

S tím, jak se hra stává otevřenější, existuje několik nevýhod. Jednak je titul velmi selektivní ohledně toho, které římsy mohou hráči uchopit. Je zde také mnohem více neviditelných stěn, což není nikdy zábavné. Tohle všechno by se dalo vyřešit, kdyby dali mému chlapci Calovi v příští hře jet pack. Vím, že tento kód hymny mají někde v EA. Vezměte si tento letový režim a jdeme na to. Také jsem měl pocit, že se poslední kousek vlekl mnohem déle, než by měl.

Měl jsem pár drobných chyb, ale nic převratného. Setkal jsem se i s pár dropy snímku, většinou při obrovských soubojích se spoustou nepřátel.

Tato recenze Star Wars Jedi: Survivor byla vytvořena na PlayStation 5. Vydavatel poskytl digitální kód.