Recenze: Growbot (Nintendo Switch)

growbot-feature-image-624x351-png

Growbot je point-and-click adventura, která uspěje díky vizuálu a (nejčastěji) hádankám. Nyní, pokud hledáte příběh, který by vás udržel v kontaktu s robustním soundtrackem, můžete se místo toho podívat na některé z dalších titulů vyvinutých nebo vydávaných ASH Games. Ale pokud máte rádi pastvu pro oči a stálý proud jedinečných hádanek, pokračujte ve čtení.

Hra se odehrává na vesmírné stanici, kde ovládáte robota, nebo spíše growbota. Všichni roboti vypadají, jako by měli na hlavách zvonové kopule s vegetací pro mozek; Jsem si jistý, že zelené palce z toho získají extra podporu. Ale zatímco postavy jsou z velké části roztomilé a jedinečné, příběh má takové tempo, že váš zájem může opadat. Takže tyto postavy musí vytáhnout extra váhu prostřednictvím zábavy a někdy i hippies interakcí. Ale hej, co jiného byste čekali od hry, ve které vás léčí „síla květin“.

Vrcholem této hry je opět její krásný vizuální efekt. Hra má velmi atraktivní a elegantní vzhled. Tmavé pozadí vyzdvihuje odlišnou flóru a stroje se skutečnou živostí. Animace, pohyby kamery a osvětlení oživují vesmírnou stanici.

Hudba si tolik chvály nemůže získat. Může být ambientní hudba příliš jemná a jemná? I když hudba neruší, není ani úplně uklidňující, pokud nepovažujete zvláštní okamžik, kdy se snažíte zůstat vzhůru, za uklidňující. Přistihl jsem se, že sahám po klikru, abych zvýšil hlasitost. Jsem si jistý, že část mého zklamání pramení z toho, že vývojáři tuto hru srovnávali s klasickým LucasArts Loom. Tato hra má hudbu z Čajkovského Labutího jezera, která zvedla laťku vysoko, laťku, ke které se Growbot ani nepokusil přiblížit.

Ve skutečnosti, kde Growbot „bere inspiraci z klasických adventur, jako je Loom“, je jeho hratelnost. Mnoho, ne-li většina, jeho hádanek je založeno na zvuku. Během dobrodružství získáváte zvuky květin a používáte je v různých pořadích k postupu hlouběji do vesmírné stanice. Není to nejjednodušší popsat s omezeným počtem slov recenze, ale svědčí to o její relativní jedinečnosti. S Joy-Conem v ruce to cvaká.

Problémy s hlasitostí (vážně, kde jsou možnosti zvuku) a divné bludiště stranou, hádanky jsou dostatečně náročné, aniž by byly frustrující. Pokud však uvíznete, možná budete chtít někoho s hudebním sluchem, protože stopy mohou být sporadické. To, jak dobře identifikujete jednotlivé poznámky, může znamenat rozdíl mezi poražením hry za tři nebo čtyři hodiny a za pět nebo šest hodin.

Vrátím se k mému dřívějšímu komentáři o tempu, ačkoli to vypadá, že hra může skončit v různých časech, pokračuje ve vývoji. Takže skutečný konec může být náhlým překvapením. I když to účinně uzavírá věci, chápu, proč mohou být někteří zklamáni. Opět, i když vám chybí hudební sluch, Growbot není příliš dlouhá hra. Což samo o sobě není špatné, ale tato hra stojí 19,99 dolarů.

Rád bych viděl delší pokračování se soundtrackem, ale Growbotovy zábavné postavy a jedinečné hádanky se hodí, i když jde o budoucí prodej.