Recenze: Neobvyklé objevy (Nintendo Switch)

neobvyklé nálezy5-jpg

Vinny, Nick a Tony chtějí jen sledovat kabelovou televizi. Vzhledem k tomu, že šprt ve skupině má dekódovač signálu, měli by být schopni sledovat zajímavé programy. Škoda, že jsou všichni potrestáni. Vplížit se a dívat se s přáteli na televizi je dobrý pocit. Co by se mohlo pokazit?

Všichni víme, že tato slova jsou přesně tím druhem věcí, které spouští Murphyho poplašné zvony. Když však vyjdou z domu, aby se podívali na televizní pořady, na které se teenageři chtějí dívat, narazí na mimozemskou invazi a možný konec světa se zdá být přehnanou reakcí, dokonce i na Murphyho zákony. Ale jsme tady.

Recenzi začnu vizuálem a zvukem, protože to jsou první věci, kterých si hráč všimne. Obvykle si v tomto bodě stěžuji na nadměrné používání 8bitového pixelačního efektu vývojáři; Switch umí ohromující grafiku, ale tady se díváme na rok 1987. V tomto případě se hra odehrává někde poblíž roku 1987, takže pocta je správná. Kromě dobového námětu hry se Unusual Findings vyhnulo dalšímu úskalí, do kterého tento vizuální styl obvykle spadá. Velikost a proporce postav a předmětů jsou zde vykresleny takovým způsobem, že není těžké rozlišit, co má předmět nebo osoba být. Stále si myslím, že vizuál by mohl být plynulejší, ale tato hra vypadá dostatečně pixelově na to, aby ji prošla. Zvukové efekty jsou také vhodné pro období a dobře provedené. To, co by mělo být v pozadí, zůstává v pozadí a dialog je veden jasně.

Vzhledem k tomu, že se jedná o dobrodružství typu point-and-click, získáte spoustu akcí Joy-Con pro výběr předmětů, ale ne pro skutečný pohyb postav. Jakmile vyberete místo na obrazovce, stisknutím tlačítka pošlete vaše tři kamarády pochodovat do vybraného bodu; kluci se postarají, abyste se tam dostali.

Když už mluvíme o sbírání věcí, je tu jedna vlastnost, o které vám hra neřekne, ale je pro tento typ her docela běžná; pokud stisknete "nahoru" na d-padu, hra identifikuje všechny objekty, se kterými můžete interagovat. Toto je nejblíže nápovědě, kterou ve hře získáte.

Nejde jen o to chodit, dívat se na věci, sbírat věci a používat věci k řešení hádanek a posouvání příběhu. Ach ne. Můžete komunikovat s ostatními obyvateli města a vést zajímavé rozhovory. Tím myslím, že musíte vybrat otázku/prohlášení z nabídky možností, abyste se pokusili získat informace od ostatních lidí ve vaší ospalé vesničce. Některé jsou užitečnější než jiné, ale alespoň na chvíli vás to zabaví. Hlasové herectví je místy docela povedené, místy trochu skřípající, ale vždy zajímavé.

První úroveň Neobvyklých objevů vás nutí závodit po městě, abyste si popovídali se zajímavými postavami, včetně materiálu pro setkání, který této hře přináší hodnocení T (teen). Existuje několik zajímavých hádanek, které lze poskládat dohromady, a tím zajímavým myslím tupé a nemilosrdné.

Je tu spousta tam a zpět a experimentování s předměty a oblastmi výzkumu, abyste se ujistili, že máte vše, co můžete udělat, abyste měli ten poslední kousek potřebný k tomu, abyste to skutečně udělali, o čem už víte, že chcete udělat. Nastavení řešení hádanek je někdy zřejmé, ale dostat se k řešení může chvíli trvat. Pokud se vám to v dobrodružné hře nelíbí, počítejte s tím, že budete frustrovaní. Pokud máte rádi esoterické hádanky, kde jednoduchá logika nestačí, tato hra by vás měla na chvíli zabavit.

V určitém okamžiku dokonce získáte hru ve hře. Stejně jako pravěká dobrodružství, která zobrazuje, budete pravděpodobně muset hrát několikrát, abyste se dostali tam, kde potřebujete být, abyste získali odpověď na vodítko, které potřebujete. seznam informací, které potřebujete k odemknutí věci, která...

Získáte obrázek.

Jedním z roztomilých prvků hry je nostalgie z 1980. let 80. století. V soundtracku, na oblečení našich hrdinů a ve vizuálních aspektech světa kolem nich je určitá použití hudby XNUMX. let. Odkazy (řádně zakryté, aby se předešlo problémům s autorským právem/ochrannou známkou), pro ty, kteří si pamatují, budou do očí bijící. Některé z těchto mírně pokroucených kulturních odkazů stojí za vědomý úsměv nebo dva.

Pamatujte, že to, že Unusual Findings je adventura, neznamená, že bude rychlá; s tímhle si budete muset dát na čas. V době tisku je hra k dispozici na Nintendo eShopu za 19,99 $. Takže udělat si čas, abyste to překonali, je dobrá věc.

Pamatujte, že byste měli být potrestáni.