Recenze Best of NeoGeo Pocket Color Selection Vol 2 Games

Existuje mnoho způsobů, jak popsat něco jako nejlepší. Mohlo by to být úžasné, protože je to prostě fenomenální. Je možná nejlepší, protože se odváží být jiný. NeoGeo Pocket Color Selection Vol 2 je nečekaná sbírka her, která přináší jak velké triumfy, tak některé z nejpodivnějších titulů systému. Myslím, že máme SNK vs. Capcom: střet karetních bojovníků et Mega Man bitva a bojovníci vedle Ganbare Neo Poke-Kun.

Jo a sportovních her je spousta.

Ať tak či onak, je to všechno o pozdravu „nejlepších“ her v této kompilaci. Užívat si!

Nejlepší hry, které vynikají NeoGeo Pocket Color Selection Vol 2

SNK vs. Capcom: střet karetních bojovníků

Buďme na chvíli skuteční: SNK vs. Capcom: střet karetních bojovníků je nejlepší hra NeoGeo Pocket Color Selection Vol 2. Je to fantastický CCG. Vzdává hold neuvěřitelným a nezapomenutelným postavám z Capcomu a SNK. Obsahuje aktualizaci Code Mystics, která vám umožní obchodovat a bojovat pomocí systémových uložení, takže můžete získat všechny karty. Je to velmi dobře promyšlené, a ať už to dostanete v této kolekci nebo si to vezmete po kouscích za 7,99 $, stojí to za váš čas.

Unitron Biomotor

Unitron Biomotor

Unitron Biomotor je další NeoGeo Pocket Color Selection Vol. 2 hra dostupná po částech nebo v této kolekci. Je to zajímavé tahové RPG o stavění a bojování s mechy, které přidává trochu více rozmanitosti portům NGPC Switch SNK. Teď to není a Final fantasyepická úroveň. I tak nabízí zasvěcené ohlédnutí a zajišťuje rozmanitost této kompilace. Toto je „neočekávaná“ sbírka, ve srovnání s první, která je plná bojovníků, a zahrnutí RPG pomáhá věci změnit.

Recenze To nejlepší z NeoGeo Pocket Color Selection Vol 2 Mega Man Battle and Fighters Games

Mega Man: bitva a bojovníci

Zatímco my máme spad jako Mega mužský fotbal ve světě, který nemáme Rockman bitva a bojovníci celosvětově. Mega Man: bitva a bojovníci toto napravit. Neexistuje žádná anglická lokalizace, ale je docela snadno pochopitelná. Zejména proto, že existuje anglický manuál, do kterého se lidé mohou kdykoli při hraní odvolat. Toto je bojová hra s postavami jako Mega Man, Proto Man, Bass a řadou Robot Masters. Je fascinující získat funkční demaky Mega Man: Bitva o moc hry a umět je hrát. Zejména proto, že jsou docela zábavné a zahrnují určitý stupeň dovednosti! Je k dispozici v kolekci nebo samostatně.

Nejlepší bizarní hry NeoGeo Pocket Color Selection Vol 2

Ganbare Neo Poke-Kun

Nejsem úplně přesvědčený, že Poke-kun není šváb. Antény. Tendence jíst jídlo ze země. Kousání dveří jako divoké zvíře. Přežijte věci, jako jsou ničivé záplavy a masivní zranění hlavy.

To znamená, že jde o úhledný importní doplněk, kterému nebrání nedostatek překladu! Chce to čas a trpělivost. V podstatě čekáte, až se věci stanou, a vyvoláte určité podněty, abyste udrželi Poke-kun spokojeni a pracovali na minihrách. Je pravda, že může trvat hodiny, než se vše odemkne. Ale i tak je to fascinující.

Puzzle Link 2

Puzzle Link 2

Dokonce i když odkaz na puzzle je docela jednoduchá logická hra, mám chuť NeoGeo Pocket Color Selection Vol 2Hlavní mechanismus pomáhá usadit se v „divné“ sekci. To proto, že zatímco přiřazujete barevné tvary, děláte to s trubkami. Můžete je umístit pouze určitými způsoby, což vás nutí přemýšlet o spojeních k odstranění kusů. Scénu také nevymažete, dokud nenajdete způsob, jak spojit dva bloky C, když se objeví. Rozhodně se to stane taktickým. Jen se neočekávaným způsobem přibližuje mechanismu shody.

NeoGeo 2 Pocket Color Selection je k dispozici pro Nintendo Switch a PC.