Recenze LEGO 2K Player – Mine Kart

Recenze LEGO 2K Drive - Mine Kart

Oklobouk, pokud si vezmeš Forza Horizon et mario motokára, a dát je dohromady ve verzi Legofied? To je v podstatě otázka, na kterou se Visual Concepts a 2K pokusily odpovědět Přehrávač Lego 2K. Na papíře byste si mysleli, že hra jako je tato nebude nic menšího než vynikající – a samozřejmě několik aspektů Přehrávač Lego 2K jsou oprávněně zábavné, od volné jízdy přes barevný a dynamický svět až po mechaniku přizpůsobení. Zároveň také trpí významnými problémy, které jsou v rozporu se zkušenostmi způsoby, které je těžké ignorovat.

Přehrávač Lego 2K obsahuje čtyři jedinečné biomy, z nichž každý je slušně velká mapa otevřeného světa, jeden je menší výukové místo, a pokud jde o rozmanitost prostředí a naprostý vizuální design, každý biom se hodně líbí, s umístěním od písečných pouštních plání do zelených údolí a další. Okamžitý zážitek z jízdy každou oblastí je také neodmyslitelně zábavný, a to díky herní kombinaci jednoduchých, přímočarých vstupů a klamné hloubky. Díky schopnosti skákat, driftovat a rychle se otáčet přes stůl máte vždy pocit, že máte velkou kontrolu nad tím, jak chcete s vozidlem manévrovat, a to navzdory tomu, jak rychlá a snadná je každá akce.

„Hra neklade takový důraz na dovednosti jako na něco podobného Crash Team Racing nebo dokonce Mario Motokára ano, ale samotní řidiči jsou nepopiratelně zábavní.“

Zážitek z jízdy jako celek je ve skutečnosti příjemně plynulý, protože hra dělá jen velmi málo, aby přerušila váš celkový tok nebo dynamiku. V pravém Lego módu je naprostá většina věcí, které můžete vidět v prostředí, zcela zničitelné, zatímco vaše vozidlo se také automaticky promění v pouliční závodní auto, terénní vozidlo nebo loď v závislosti na typu terénu (nebo vody), na kterém se nacházíte. řídí. Jako takové je velmi málo, co by narušilo vaši hybnost, protože věci, jako jsou dropy a trailové běhy, jsou z rovnice do značné míry vyloučeny.

Přidejte k tomu posilovací mechaniku, která je docela velkorysá s tím, jak rychle se váš měřič dobíjí a pokud jde o základní komponenty, jako je smysl pro rychlost a hybnost, Přehrávač Lego 2K úspěšně dodržuje základy. Podobně jako u mnoha motokárových závodníků hra také na svých drahách rozhází různé sběrače předmětů, které vám umožní vybavit se různými zbraněmi proti vašim soupeřům, a přestože je implementace této mechaniky docela povrchní, zde je alespoň trochu zábavná. vrstvu nad hlavní herní smyčkou. Samozřejmě způsob, jakým je jízda téměř neustále nepřerušovaná, znamená, že hra neklade takový důraz na dovednost jako na něco podobného Crash Team Racing nebo dokonce Mario Motokára ano, ale samotná mechanika jízdy je nepopiratelně příjemná.

Je však škoda, že věci, které Přehrávač Lego 2K kolem tohoto jádra skončí zklamáním. Vezměme si například závody, kde AI tak často jde ze všech sil, aby s vámi zuřivě závodila po drtivou většinu závodu, aby nakonec tápala a prohrála. Pokud jsou vaši soupeři před vámi, bude často překvapivě snadné je chytit a předjet v pozdějších fázích závodu, a naopak, pokud jste příliš daleko před nimi, narazí do vaší zadní části, když se blížíte k cílové čáře. cílová čára. Chápu, že je to hra určená primárně pro děti, jako skoro všechny Lego hry, ale to už zachází příliš daleko. Bez skutečného pocitu výzvy během zážitku se pomocní mechanici, jako jsou statistiky vašich vozidel nebo výhody, kterými je vybavíte, nakonec budou cítit nedoceněni. To zase znamená, že je také často velmi málo důvodů měnit vozidla, která používáte. Vzhledem k tomu, že je budete vybírat z velké části podle toho, jak vypadají, ztrácí lesk i celý aspekt kolekce vozidel.

"Bez skutečného pocitu výzvy během zážitku se pomocní mechanici, jako jsou statistiky vašich vozidel nebo výhody, kterými je vybavíte, nakonec budou cítit nedocenění."

Tento přílišný důraz na oslovení mladšího publika také ovlivňuje příběh a psaní hry, i když to zjevně není ani zdaleka první věc, pro kterou budete tuto hru hrát. Kromě několika gagů a slovních hříček, které vás rozesmějí , vtipy v Přehrávač Lego 2K mají tendenci padat na zem a naprostá většina postav, na které narazíte, nepůsobí prakticky žádným dojmem. Je to opravdu škoda, protože pokud existuje jedna věc, kterou od a lego hra, je to dětský humor, ale efektivní ve svém psaní. Je zřejmé, že s psaním toho moc dělat nemůžete, když víte, že oslovujete i mladší publikum, ale Přehrávač Lego 2K Zdá se, že Seul oslovit mladší publikum.

Komentář Přehrávač Lego 2K implementuje jeho open-world design není bez problémů. Na jednu stranu nelze popřít, že vizuální design každé zóny je neuvěřitelný, a to nejen z hlediska rozmanitosti hraní od biomu k biomu, ale také díky barvě, kouzlu a osobnosti každé oblasti. To v kombinaci se zábavnými základy řízení dělá z řízení docela příjemný zážitek – i když mapy nejsou příliš velké, takže není k vidění nekonečné množství věcí.

To, co hra s touto mapou splňuje, je ale daleko méně poutavé. Existuje samozřejmě spousta vedlejších aktivit souvisejících se závoděním, jako jsou malé výzvy, které vás provedou driftovacími tratěmi nebo vás zadají nastavováním rekordů vysílacího času, a navíc vám hra hází do cesty několik vedlejších úkolů, které jsou více předepsané a opravené. mise s jedinečnými cíli a nastavením, jako je obrana tří věží před vlnami mimozemských vetřelců tím, že jimi proběhnete a rozbijete je na malé kousky Lega. U většiny těchto vedlejších aktivit jsem se bohužel moc nebavil. Malé rasy roztroušené po otevřeném světě jsou v nejlepším případě neškodné a v horším případě nevýrazné, zatímco ovládání vedlejších úkolů prostě není zábavné, protože odvádějí pozornost od skutečného aspektu závodění, což je jedna z nejlepších částí hry. .

V konečném důsledku je kvalita obsahu v celém balíčku značně oslabena a začíná pronikat opakování. Ve skutečnosti je tento pocit opakování ještě obtížnější se vyhnout, protože Pevné disky LEGO 2K režim příběhu má poněkud drsnou strukturu. Závody na kritické cestě a postup příběhu jsou uzamčeny podle úrovně, což znamená, že hra často naruší tempo a nutí vás zapojit se do jejích vedlejších aktivit – které, jak jsem již zmínil, jsou docela náhodné. Příběhový režim není nijak zvlášť dlouhý – 8–9 hodin a většinu času pravděpodobně strávíte online závody nebo volitelným a/nebo post-herním obsahem, ale pro ty, kteří chtějí dokončit příběh, může jeho struktura frustrovat. ty čas od času.

LEGO 2K Drive_06

"Nebo Přehrávač Lego 2K klopýtá se svými závodními událostmi a mapami otevřeného světa, jednou z oblastí, kde má jednoznačný úspěch, je sada nástrojů pro vytváření a přizpůsobení.“

Ale kde Přehrávač Lego 2K klopýtá svými závodními událostmi a mapami otevřeného světa, jednou z oblastí, kde je jednoznačně úspěšný, je sada nástrojů pro tvorbu a přizpůsobení. Stručně řečeno, hra vám umožňuje stavět celá vozidla od nuly, umožňuje vám vybrat si každý kousek Lega, který chcete použít pro celou stavbu, a nabízí obrovský výběr nabízených dílů spolu s dalšími kosmetickými možnostmi, jako jsou samolepky, barvy a další. hozený nahoře. Při postupu hrou se odemykají další části, což dále rozšiřuje vaši sadu nástrojů o ještě zábavnější nové možnosti. Pokud jde o skutečnou mechaniku, je stavění aut a skládání Lego kostek nepopiratelně zábavné a v kombinaci s obrovskou škálou možností, které nabízí, je to něco, s čím můžete snadno strávit hodiny hraním.

Tvrzení, Přehrávač Lego 2K je nerovný zážitek. Je toho hodně, co se na něm líbí, a nelze popřít, že hluboko uvnitř to může být legitimně zábavné. To vše však přichází s výhradami. Zatímco řízení je zábavné, závody brzdí nekonzistentní AI. Zatímco mapy otevřeného světa jsou zábavné na pohled a navigaci, obsah, který obsahují, není nejpřesvědčivější. I když se mi líbí, jak přístupná a okouzlující hra je, je zaměřena natolik na mladší publikum, že se nakonec cítí trochu povrchní. Alespoň je tu celý aspekt tvorby a personalizace, což je oblast, kde Přehrávač Lego 2K je nekvalifikovaný triumf. Konečně, pokud hledáte závodní hru arkádového stylu, která si může právem nárokovat Mario Kart trůn, tohle vás pravděpodobně zklame, ale pokud vše, co chcete, je zábavná, příležitostná (i když všední) závodní hra, pak máte štěstí, protože přesně to Přehrávač Lego 2K est.