Recenze: Mosaic Chronicles Deluxe (Nintendo Switch)

mosaicchroniclesdeluxe1-jpg

Mosaic Chronicles Deluxe pro Nintendo Switch vás má uvolnit. Samozřejmě za předpokladu, že skládání puzzle považujete za relaxační. Pokud ano, a pokud vám nevadí přenést proces na obrazovku, najdete zde spoustu hádanek (ale i zábavných příběhů), které vás pobaví.

Toto jsou příběhy, které pomáhají Mosaic Chronicles Deluxe odlišit se od ostatních virtuálních logických her pro Switch. Je to důležité, protože toto obecné nastavení a vizuální styl jsme již viděli. Čím jsou vitrážové mozaiky vhodné pro skládání puzzle? Obrys ? Výrazná barevná separace? Nevadí. Když se podíváte na tyto screenshoty a pomyslíte si: „Nehrál jsem to předtím? berte to jako pozvání, ne jako odstrašující příklad.

Hádanky jsou hlavním lákadlem a budete jich mít 50, které vám zaberou čas. Na rozdíl od podobných her je však spojují dva příběhy po 25 hádankách: A Bit of Horoscoping a The Lucky Knot. Dozvěděl jsem se, že příběhy jsou inspirovány díly Olgy Gromyko, běloruské autorky fantasy. Baví mě tento přístup k vývoji her, protože mě vždy baví představovat autory, které jsem nikdy nečetl. Zdejší příběhy Olgy jsou chytré a představuji si, že někteří, kdo hrají Mosaic Chronicles Deluxe, budou její práci neustále kontrolovat, aniž by se přerušilo skládání puzzle.

Úrovně začínají krátkým vyprávěním, poté se vám zobrazí mozaikový obrázek, který můžete sestavit.

Složitost hádanky bude určována vaším výběrem obtížnosti před hrou, od velmi snadné po těžkou. Vaše volba určuje faktory, jako je počet dílů, které je třeba sestavit, kolik je třeba otočit, aby správně seděly, a jak dlouho trvá, než vám bude nabídnuta stopa. Hádanky nemají žádné časové omezení, takže obtížnost skutečně určuje dobu trvání; můžete je protlačit nebo to můžete vzít pomalu. Na karetním stole preferujete puzzle po 1 dílcích nebo stačí 000? Mosaic Chronicles Deluxe splní vaši úroveň trpělivosti.

Bohužel existuje několik herních prvků, které tuto trpělivost otestují, bez ohledu na vaši úroveň obtížnosti. První je umístění dílků, které je u Joy-Conu trochu nešikovné. Všechny mince jsou naskládány do sloupce na levé straně obrazovky, takže jich najednou vidíte jen několik. Procházíte místnostmi, abyste si vybrali tu, kterou chcete, a poté použijte pravou páčku, abyste se dostali na místo. X a B jej mohou v případě potřeby otočit. Toto je zjevně uživatelské rozhraní vyvinuté pro hraní na myši a ve skutečnosti neexistuje žádný jiný způsob, jak to udělat s gamepadem.

Nelíbí se mi, jak se sloupec mincí resetuje pokaždé, když se vrátíte a vyberete jinou položku. Pokud hledáte díly v konkrétní sekci, znamená to, že procházet stejnými díly vícekrát, abyste se dostali k těm, které chcete. Pokud hrajete na vyšší obtížnost s velkým množstvím mincí, je to spousta ztraceného času.

Je to také spousta času stráveného posloucháním stejných hudebních smyček. Hudba je v pořádku, ale dokončení těchto hádanek může trvat dlouho. Bylo by těžké, aby něco jiného než ambientní zvuky v takovém případě nenudilo, takže ambientní zvuky by byly tou správnou cestou.

Vývojáři se také rozhodli pro zvláštní herní volbu, kdy kousky skládačky do sebe zaklapnou, ať už jsou připojeny k jinému dílku nebo hraně. To znamená, že můžete chytit minci a náhodně s ní pohybovat po obrázku, dokud nezaklapne. Musí být samozřejmě správně orientovaný, ale i tak je příliš snadné podvádět cestou.

Ve skutečnosti kombinace nemotorné správy dílků a zachycování umístění nakonec určovala, jak jsem hru hrál. Jednoduše jsem uchopil horní díl, přetáhl hotový snímek pomocí tlačítka R, abych určil jeho umístění, a pak ho přetahoval, dokud se nerozbil. Další díl, hotovo. Další díl, hotovo.

je to podvádění? Myslím, že ne, protože mi vývojáři tuto možnost dali. Také to znamenalo méně hudebních smyček a pomohlo mi to posouvat příběhy rychleji. Po dokončení jsem si příběhy přečetl znovu bez hádanek, abych získal plný literární efekt.

Mosaic Chronicles Deluxe je proto zvláštní doporučení. Skutečný herní zážitek by se dal rozhodně utáhnout; Myslím, že fanoušci hádanek poznají, že ve virtuální sféře hráli lepší hry. Ale způsob, jakým každá hádanka podává příběhy – oba dobře vyprávěné – je dostatečně unikátní, aby tato hra stála za to. Určete, kolik času vám zbývá a úroveň obtížnosti.