Recenze: Melon Journey: Bittersweet Memories (Nintendo Switch)

Melon Journey: Bittersweet Memories je adventura pro Nintendo Switch. Představuje super retro styl ve světě plném roztomilých stvoření, který popírá temnou historii bublající pod povrchem. Pojďme se ponořit do dobrodružství!

Příběh sleduje Honeydew, marketingovou zaměstnankyni společnosti, která vyrábí úspěšnou značku melounové sody. Vypadá to, že Honeydew má den volna, a tak zamíří do práce, aby si věci prověřila, než se vydá do kavárny, kde se setká s přáteli. Když se její nejlepší přítel, Cantaloupe, neobjeví, je čas začít vyšetřovat.

Melon Journey: Bittersweet Memories – Nintendo Switch – Obrazovka 1

Hra se skládá z procházky po různých místech a interakce s postavami a předměty. Hraje se podobně jako interaktivní román. Cestou objevíte předměty a pomůžete vyřešit problémy některých občanů, zatímco budete hledat vodítka k záhadě, kde se Cantaloupe nachází. A to zase vede k daleko zlověstnějšímu spiknutí.

Melon Journey je plná zajímavých postav. Každý z nich má svůj vlastní příběh, od jednoduchého příběhu o strojvedoucích, kteří mají dlouhé přestávky na oběd, až po ducha, který se chce přidat k místnímu gangu. Existuje sýrový kult. Existuje někdo, kdo neustále ztrácí svého domácího mravence. Najdeme falešnou popovou hvězdu, DJe a stárnoucího a unaveného hudebníka. Aniž bychom zapomněli na starostu, který se zdá být odtržen od dnešních občanů. Existuje tolik nepředvídatelných a zábavných okamžiků k objevování.

Hra také podporuje tyto interakce tím, že je integruje s odhalováním skryté zápletky. Stojí za to vyzkoušet každého, na koho narazíte; nikdy nevíte, co se od vašeho posledního dobrodružství změnilo. A i když ne každý prvek je podstatný, pokud nebudete mluvit s každým, přijdete o část příběhu. To vede k malému opakování při hledání něčeho nového, ale obvykle se úsilí vyplatí.

Melon Journey: Bittersweet Memories – Nintendo Switch – Obrazovka 2

Obyvatelé tohoto svérázného světa jsou většinou roztomilá zvířátka. Jsou zde ježci, myši, králíci, sovy a mnoho dalších. Sama Honeydew je člověk (jsem si docela jistý), který je nucen nosit zaječí uši jako součást své práce. Ředitel společnosti na výrobu sody je přece králík.

Graficky je Melon Journey fantastická. Okamžitě je zřejmé, že hra směřuje k atmosféře ve stylu Game Boy, podbarvené zelenou barvou pro zdůraznění melounového vzhledu. Funguje to tak dobře, vezme si estetiku Game Boy, kterou známe a milujeme, a zabalí ji do pixelovaného stylu odshora dolů. Postavy překypují osobností, mimikou a pohyby, které příběh oživují. Animace a vystřižené scény jsou také vynikající, stejně jako hudba. Seznam eShopu nazývá audio styly „jazzy lo-fi“, což dokonale sedí. Je plná chytlavých elektronických melodií, které sluší retro grafice a zároveň vás ponoří do tohoto světa.

Melon Journey: Bittersweet Memories – Nintendo Switch – Obrazovka 3

Na tomto titulu je toho hodně co milovat. Kromě toho, že někdy nevím, kam jít, jedinou skutečnou stížností je náhodná závada, která způsobila restart hry. Stalo se to třikrát během pěti hodin hraní, což v podstatě způsobilo restartování přepínače. Upozornění: vždy šetřete! Vývojáři se nedávno prostřednictvím Twitteru zmínili o opravě, která tento problém opravuje, ale je těžké jej otestovat, protože je náhodný. Doufám, že patch bude fungovat, protože je to jinak úžasná hra.

Celkově je Melon Journey: Bittersweet Memories jedinečnou cestou do světa plného zajímavých postav. Je tu co objevovat a co si užívat a retro grafika je skvělá. Je to závada, kterou stojí za to zkontrolovat, i když jedna závada (která je, doufejme, je nyní opravena) věci trochu zamotává – nezapomeňte pravidelně zálohovat.