Recenze: Mario Strikers: Battle League (Nintendo Switch)

switch_msbl_artwork_02-jpg

Hry Mario Strikers pro mě mají mnoho příjemných vzpomínek. Na vysoké škole jsem tyto hry často hrál a byly úžasné! S pokračováním na Wii jsem strávil o něco více času než s originálem, ale obojí jsem si užil hodně. Ovládání Mario Strikers: Charged se zdálo o něco dostupnější než to, co jsem viděl v Battle League. Je pravda, že být brankářem ve verzi pro Wii při mega úderu bylo trochu trefa do černého. Nicméně náboj/rychlost, která by se vyvíjela během přihrávek, byla skvělým doplňkem oproti původní hře a mohla udělat střelbu uspokojivější. Mario Strikers: Battle League má nějaké velké boty, které musí vyplnit, zvláště po tak dlouhé přestávce. Pojďme se podívat, jak Mario Strikers: Battle League aktualizuje tuto klasickou sportovní sérii Mario.

Mario Strikers: Battle League

Battle League staví na základech předchozích dvou her přidáním řady nových jemných herních mechanismů. Aby bylo jasno, velká část základní hry je podobná předchozím hrám. Nové schopnosti, které má hráč v Battle League k dispozici, umožňují vyladit střelbu a přihrávky. Některé věci, jako je podržení tlačítka průchodu o něco déle nebo podržení tlačítka střelby, ovlivní přesnost nebo trajektorii. Pokud jste rychlý myslitel, může to skutečně způsobit, že dynamická hra bude o něco realističtější. Můžete říct: "To zní dobře, co se děje?" No, hry od Mario Strikers byly vždy o něco arkádovější a s trochu větší hloubkou ve hře mi to přijde trochu ztracené. Je to trochu kompromis. Ano, jsou tu nějaké skvělé nové pohyby, ale myslím, že to jde na úkor přístupnosti. Spousta zápasů, které jsem hrál s přáteli, opravdu zabralo nějaký čas, než jsem si zvykl na to, jak se hra vlastně hraje. Nemá tak snadno naučitelnou a těžko zvládnutelnou hratelnost, kterou byste ve sportovní hře opravdu chtěli. Je trochu těžší se to naučit A těžší zvládnout.

Mario Strikers: Battle League

Přesuneme-li se do vizuálního oddělení, Mario Strikers měl vždy skvělý umělecký styl a verze Switch tento odkaz dovedně nese. Tlusté, útržkovité okraje kolem postav jsou živé a dobré a všechny akční sekvence vypadají tak dobře. Umělecký styl zvláště září při super střelbě z každé postavy. Arény jsou také velmi dobře navrženy, ale nevypadá to, že by tam bylo hodně obsahu. Je to docela omezená sada úrovní a docela omezená sada postav a přizpůsobení. Nyní samozřejmě budou mít další bezplatný obsah, který určitě přidá nové postavy a fáze, ale původní nabídka je trochu okleštěná. Výtvarný styl skvěle doplňuje rychlé a frenetické tempo hry.

Mario Strikers: Battle League

Žádná hra Mario Strikers by nebyla kompletní bez multiplayeru! Battle League zvýšila laťku pro neuvěřitelný místní multiplayerový zážitek pro 8 hráčů, což je docela úspěch. Super Smash Bros. Ultimate je možná jednou z mála dalších her, kde můžete hrát 8 hráčů lokálně, takže je hezké vidět, že to nabízí další hra. Měl jsem možnost hrát zápasy s 8 hráči. Experimenty nabízely zábavu, ale bylo v nich také mnoho zmatků. Může být obtížné rozpoznat vaši postavu, a když změníte hráče nejblíže k míči, může být obtížné zjistit, kde jste a co v daný okamžik děláte. Takže i když je dobré mít 8 hráčů, v provedení je to trochu problematičtější. To stále trochu platí pro Super Smash Bros. Upřímně Ultimate, takže to není ojedinělý problém, kterým Battle League trpí. Připravte se na zmatek, pokud nemáte příliš velkou obrazovku, která by chaosu vyhověla. Hra také obsahuje online multiplayer a dokonce umožňuje online turnaje. Můžete si vytvořit svůj vlastní tým a připojit se k lize v různých herních sezónách. Existuje spousta možností pro hráče lokálně i online pro multiplayer, což je fantastické.

Mario Strikers: Battle League

Na Mario Strikers: Battle League jsem se opravdu těšil a z velké části to byl důstojný nástupce, ale trochu ho brzdila složitost hry. I střílení gólů může být celkově trochu složité. Fotbal rozhodně není známý pro svůj byznys s vysokými góly, ale dávat góly ve stanoveném čase je prostě příliš těžké. Zdá se, že se liší od toho, co si pamatuji z předchozích her. Bylo o něco jednodušší dávat góly a to určitě chybí. Sportovní hry musí najít rovnováhu, ale Battle League bývá o něco obtížnější. Přesto je toho na Mario Strikers: Battle League hodně, co se mi líbí, ale skoro jsem kvůli tomu chtěl remaster prvních dvou her víc než cokoli jiného.