Recenze: Potion License (Nintendo Switch)

313400893_10226564418244050_1308525081101375415_n-jpg

Potion Permit je dobrodružná hra na hraní rolí vyvinutá společností MassHive Media a publikovaná společností PQube. Obsahuje vše, co potřebujete, v pohodlném názvu. Mezi hledáním potravy, léčením obyvatel města a bojem s nepřáteli se nikdy nebudete nudit.

Potion Permit Nintendo Switch Game Review | PureNintendo.com

Vaše postava je chemik, který cestuje do Moonbury, aby pomohl vyléčit starostovu dceru. Problém je v tom, že obyvatelé se nestarají o alchymii a preferují tradiční léčebné metody. Takže nejen že musíte léčit obyvatele pomocí lektvarů, ale musíte si také cestou získat jejich důvěru.

Jedna věc, která se mi na této hře líbí, je, že není zpočátku pomalá. V podobných hrách nemáte peníze a než budete moci něco udělat, musíte si zvýšit příjem. V Potion Permit to není problém. Můžete prodávat lektvary, které vytvoříte, prodávat ingredience, které sklidíte z divočiny, a vydělávat peníze léčením místních obyvatel. Rychle se přidává a umožňuje vám snadno upgradovat vaše nástroje, dům a kotel.

Hra je poměrně jednoduchá a dobře vyvážená a vždy je co dělat, abyste postoupili. Když jsem například v sobotu ráno poprvé zapnul hru, mrkl jsem a už uběhlo osm hodin. Tak snadné je nechat se nasát do Potion Permit.

V této hře je mnoho pohyblivých částí. Největší z nich je průzkum a výroba lektvarů. Vaše postava má ve svém domě kotel, kde si může vyrobit různé lektvary, které prodá nebo použije k léčení, když obyvatel onemocní. Když někdo onemocní, diagnostikujete mu rychlou minihru, jak říká Simon, nebo rytmickou hru. Pak uvaříte lektvar, který je vyléčí.

Výroba lektvarů je také poměrně jednoduchá. Lektvary je puzzle, kde musíte přidávat přísady, abyste vyplnili tvar. Každá součástka má specifický tvar, podobný blokům ve stylu Tetris. Chcete-li vyrobit lektvar, musíte pochopit, jak skládat části dohromady. Pro začátek se do vašeho kotlíku vejde pět ingrediencí, ale u kováře ho můžete několikrát vylepšit, takže kotel pojme až deset kusů.

Jakmile je lektvar vytvořen, můžete jej přinést zpět obyvatelům, abyste je vyléčili. Máte asi čtyři herní dny na to, abyste je dostali zpět, než ve vás ztratí důvěru. Naštěstí byly hádanky docela snadné a ingredience se daly snadno najít, takže jsem své obyvatele vždy okamžitě vyléčil a získal maximální důvěru a peníze.

Ale jak získat ingredience v Potion Permit? Prozkoumáte divokou přírodu kolem města! Mapa je poměrně velká a je rozdělena do čtyř částí, z nichž jedna je samotné město. První oblastí, kterou odemknete, je lesní biom. Chcete-li získat přísady, můžete pokácet stromy, keře a další rostliny. Kromě toho jsou zde monstra a divoká zvířata, se kterými je třeba bojovat. Budou také padat předměty, které můžete použít na lektvary. Kromě toho lze tyto předměty také prodat nebo použít k plnění rezidentních questů. Všechny zdroje se vrátí druhý den, takže si můžete snadno naskladnit určité zásoby.

Rezidentní questy jsou jako vedlejší příběh, který pomáhá posílit vaše přátelství s každým člověkem. Každý člověk ve městě má svůj vlastní příběh, který se odehrává v zákulisí. Pokud s nimi budete mluvit jednou denně, nakonec zaplníte metr a odemknete cutscénu, kde se dozvíte více o jejich příběhu. Upřímně řečeno, tato funkce mě tolik nezajímala, za nic z toho nebyla velká odměna a bylo tam hodně cutscén. Takže to bylo, jako by přerušili tok hry.

Hra vás však zaměstnává. Vždy je co dělat, ať už jde o pomoc obyvateli, zásobování zásobami, rybaření, poflakování se v arkádě (ano, existuje minihra s krtkem) a další. Moje jediná stížnost je, že povolení k lektvaru je příliš snadné. Ale na druhou stranu jsem byl úplně vtažen do hry a bylo pro mě těžké se na ten den zastavit. Pokud hledáte pohodlnou hru s nízkou údržbou, podívejte se na tuto.