Recenze: Kukoos: Lost Animals (Nintendo Switch)

kukooslostpets1-1-jpg

Kukoos: Lost Pets je 3D plošinovka, kde hrajete za druh zvaný Kukoos. Tato ostrovní stvoření vypadají jako roztomilé malé gorily, což velmi dobře zapadá do atmosféry této zábavné a bláznivé hry.

Hra začíná cutscénou na ostrově oslavujícím „Den domácích mazlíčků“, což je den, kdy místní objímají své mazlíčky a pořádají soutěže. Během této oslavy se však obojky domácích mazlíčků zkazí, což způsobí, že se všichni zvrhnou a utečou. Gramma, jakási figurka ostrova, vás požádá, abyste překročili dveře "ve větru", které vás zavedou do různých vesmírů, kde jsou ukryti domácí mazlíčci. Vaším úkolem je vstoupit do těchto vesmírů a zachránit zvířata odstraněním obojků.

V této hře je mnoho různých vesmírů, z nichž každý má několik úrovní, které mají téma napříč vesmírem. V těchto vesmírech je také jiný mazlíček, který vám pomáhá na každé úrovni, v závislosti na tématu. Například první vesmír, do kterého vstoupíte, vypadá jako nějaký druh jeskynního systému, který je velmi tmavý. Zvířátko, které vám pomáhá, je malá létající koule, která dokáže rozsvítit prostory, abyste viděli, kam jdete.

V každé úrovni jsou nepoctiví mazlíčci, kteří na vás zaútočí. Můžete je zachránit z jejich obojku tím, že na něj skočíte nebo se na něj vrhnete. Abyste získali hvězdu, musíte na každé úrovni uložit určitý počet domácích mazlíčků. Pokud nasbíráte dostatek mincí a rostlin, získáte tři hvězdy. V každé úrovni jsou ukryty zajímavé rostliny. Obvykle jsou kolem čtyř a používají se k vytvoření kouzelných lektvarů, které vám umožní vstoupit do nových magických dveří. Specifická hra Kukoos: Lost Pets je 3D plošinovka, ve které můžete běhat, skákat a řítit se, abyste překonávali překážky. Ve hře jsou také nějaké hádanky a na konci každého vesmíru šéf.

Ovládání je docela jednoduché a na začátku hry dostanete návod, jak hrát. Jediný problém s rozhraním, který jsem měl, bylo, když se moje hra nečekaně ukončila. Naštěstí se hra po dokončení úrovně automaticky ukládá, takže jsem mohl pokračovat tam, kde jsem skončil.

Všiml jsem si také nějakých problémů s animací, ale vizuálně toho má hra hodně. Existují určité cutscény, kde je spousta domácích mazlíčků, Kukoos a animací scenérie, což může způsobit, že se kamera nebude pohybovat tak hladce. Protože vše vypadalo skvěle a zábavně, nezdálo se mi, že by mi to vadilo. Během hry jsem nezaznamenal žádný problém s animací.

V cutscénách jsou také hlasoví herci, kteří hrají Kukoos, a myslím, že odvedli opravdu dobrou práci. Hudba byla také zábavná a vzhledem k neustále se měnícím úrovním a světům hra nikdy neomrzí.

Kukoos: Lost Pets je hra, kterou může hrát každý; není to příliš obtížné a je tam roztomilá, přátelská atmosféra. Různá zvířátka, která uložíte, a různé vesmíry, do kterých vstoupíte, udržují hru v plynulém plynutí. Hraní této hry může trvat přibližně 3 hodiny a i poté můžete znovu hrát úrovně a pokusit se získat tři hvězdičky, pokud jste tak dosud neučinili. Příběh je zábavný, stejně jako hratelnost a vizuální stránka.