Recenze: The Breakers Collection je zručný, hloupý a napínavý bojovník

sbírka jističů

Kolekce Breakers spojuje dvojici arkádových bojovníků 90. let, jističe et pomsta rozbíječů, v jednom balení, které je skvělé prozkoumat. Díky vstupům, které budou fanouškům bojových her okamžitě povědomé, bizarnímu odhozu míčů s divoce odlišnými pohyby a úhlednému systému kombo rozbíječů, je to něco, co můžete rychle pochytit, ale pro hraní her se do toho opravdu dostanete hluboko. I když se může zdát, že se od svého propuštění bezostyšně inspiroval jinými bojovníky, splyne tak dobře a způsobem, který působí jedinečným způsobem, že je těžké se ho zbavit.

Je tu však něco, co potřebuje vyjasnit. Pokud hry neznáte, možná si myslíte, že dostáváte dvě různé bojové hry. Kromě několika drobných uměleckých změn, některých vyvažujících vylepšení a dvou dalších hratelných postav, pomsta rozbíječů je v podstatě stejná hra jako jističe. Alespoň mně to tak připadá, kdo má s bojovými hrami jen pár let zkušeností.

Tyto přírůstky do soupisky, Bai Hu a Saizo, hodně přidávají hře (ačkoli Bai Hu je více než překonané) a znamenají, že se pravděpodobně budete chtít přiklonit k pomsta rozbíječů. jističe je vizuálně trochu jasnější, takže přiznávám, že v některých ohledech vypadá trochu hezčí, ale každý den natočím více postav na krásném pozadí. Takže pokud si myslíte, že dostáváte dvě zcela odlišné hry, ve skutečnosti dostáváte dvě různé verze stejné hry Kolekce Breakers.

Ne, že bych s tím měl problém, protože hra byla neuvěřitelně zábavná z různých důvodů. Za prvé se mi moc líbí pohyby postav. Dokonce i něco jako základní kopnutí do tlačítka mohlo udělat něco překvapivého, jako když se za ním zhoupl kop nad hlavou Alison III. Je to trochu pomalé, ale když si myslíte, že soupeř vyskočí z vašeho rohového tlaku, můžete ho zasáhnout, když skáče, a vrátit ho na zem. Za každým stisknutím tlačítka se skrývá spousta energie a kreativity, kromě pouhého úderu a tvrdšího úderu. Díky tomu máte mačkání tlačítek jako průzkum, a i když musíte trochu více přemýšlet, abyste přišli na to, jak postavu použít, díky tomu jsou zcela unikátní.

Vstupy speciálních pohybů jsou většinou stejné pohyby kvadrantu plus tlačítka, které jste viděli v jiných bojových hrách, takže je lze snadno uhodnout. Opět zde vidíte opravdu zábavné věci. Condor Heads má tolik různých a divokých vrhů, že vás přinutí listovat vzduchem na několik sekund. Pielle se bude točit kolem celé obrazovky se svým mečem, růže z něj létají. Maherl se promění v obří kouli a pokusí se vás rozdrtit. Postavy mají ve svých pohybech spoustu osobnosti Kolekce Breakerscož přidává tolik zábavy k jejich porozumění.

V práci je zde také faktor zábavy. Mám rád bojové hry, které jsou trochu hloupé, a tyto tituly mají rozhodně praštěné prvky (jako většina výše uvedených pohybů). Jejich přehnaná a jedinečná povaha dodává hře trochu smíchu nebo ty překvapivé momenty, kdy ji poznáte. Nafouknout se jako nafouknutá ryba a udeřit na svého nepřítele byla nečekaná lahůdka vyzkoušet rychlou kombinaci tlačítek. Ne že by všechny jeho pohyby byly hloupé, protože existuje spousta skvělých útoků, jako jsou Shoovy ohnivé kopy nebo Tia sevření Psycho Crusher. Hra prostě zasáhla ten skvělý mix směšného a úžasného, ​​že mě opravdu bavilo učit se hrát každou postavu a vidět, jak fungují.

Kolekce jističů

Ten kousek humoru se projevuje i v bručení a efektech herních postav. Zvláště Pielle má jedny z nejzábavnějších výkřiků, jaké jsem kdy v bojové hře slyšel. Jeho různé „ooh“, když udeří svým ohnivým dvojitým střihem, jen přidává jeho postavě prvek zábavy, u kterého se budete při hraní smát. Výkřiky Alison III jsou skoro stejně zábavné, ale nic nepřekoná ty nesmyslné výkřiky od Pielle. Opět, ne všechny postavy jsou takové, ale jsou to ty divné hloupé momenty, které dávají Kolekce Breakers velmi okouzlující.

Když si pohrajete s tímto seznamem, určitě to uvidíte Street Fighter II inspirace. Rila sice vypadá jako masivní wrestlerka, ale svými útoky drápy a kousáním hraje hodně jako Blanka. Sho připomíná Ryu neuvěřitelnou rychlostí a ještě účinnějšími údery. Condor Heads svým zaměřením na hody připomínají Zangiefa nebo T Hawka. Alison III používá strečové útoky jako Dhalsim. Je to podobný pocit jako u těchto postav, ale díky hlouposti a kreativitě v jejich pohybech mají pocit, že vývojáři využili své inspirace, aby se stali něčím jedinečným. Neslevujte z této hry jen proto, že vidíte podobnosti s jinými bojovníky.

Pěknou chuť dodávají i bojové mechaniky. Můžete postavit až tři metry a dělat cokoli, včetně blokování, takže stále budete stavět tyče, abyste mohli používat své speciální pohyby. Každý speciální pohyb stojí bar, takže si jich můžete nashromáždit hrstkou a udělat jich několik za sebou. Ty také přetrvávají mezi koly, takže i když jedno kolo půjde na jih a vy je nepoužijete, budete moci provádět speciální pohyby od začátku dalšího kola. Základní pohyb můžete vrátit zpět na normální nebo speciální povelový pohyb, což vám umožní nastavit ostrá komba, pokud trefíte. Některé lze dokonce zrušit v případě selhání, opět, Kolekce Breakers vás vybízí ke hře, abyste viděli, co můžete navléknout dohromady.

Kolekce jističů

To znamená, že existuje skvělý cvičný režim, který můžete použít k hraní si s těmito věcmi. pomsta rozbíječů má cvičný režim, který vám umožní sledovat hitboxy a data poškození, takže můžete vidět, jak vaše tahy interagují s ostatními hráči a jak špatně budete mlátit lidi pomocí kombinace, kterou zkoušíte. Můžete také nastavit protivníka do několika různých stavů. Jak se naučíte, můžete po celou dobu hraní aktivovat seznam tahů na straně obrazovky (pokud zůstanete ve standardním zobrazení a pokud v nastavení zrušíte zaškrtnutí políčka pro zobrazení seznamu tahů, kupodivu ), abyste vždy viděli, jaké jsou vaše schopnosti. Je to opravdu dobrý nápad, když se učíte, a je opravdu působivé vidět hitboxy a data poškození dostupná pro tak starou hru.

Jsem rád, že existují dobré možnosti tréninku, protože jsou některé věci, které budete chtít cvičit Kolekce Breakers. Pohyby jsou věci, na které pravděpodobně přijdete během běžných zápasů (tak jsem to udělal já), ale naučit se "Breaker" je trochu složitější. Nejsem v tom moc dobrý, ale Breakering je v podstatě hledání mezer v kombech vašeho soupeře, kde je můžete zasáhnout nebo udělat něco, abyste se dostali z cesty. Během těchto intervalů můžete udělat téměř jakýkoli pohyb, ale ne všechny budou užitečné a stále můžete dostat zásah, pokud vyberete ty špatné. Neporazitelné zvraty, pohyby podobné Dragon Punch, které vám dodají trochu nezranitelnosti, nebo pár hodů s Condorem mohou rozbít soupeřův útok, pokud soupeřovy vstupy chybí.

Udělal jsem to z velké části náhodou, protože mám pocit, že musíte mít důvěrnou znalost herních systémů a pohybu bojovníků, abyste z toho měli skutečný užitek. Tento nápad se mi však opravdu líbí, protože vás zbaví problémů, pokud vás někdo obklopuje. Pokud je mezera v rozestupu, kombo, které končí ohnivou koulí na dálku, nebo vstup není úplně načasovaný, dá vám to trochu prostoru, abyste se dostali ven. Jde to mimo mě i po pár týdnech strávených u hry, ale myslím si, že je to skvělý způsob, jak hru prohloubit a dát si dobré nástroje, jak se vypořádat s neúprosným (ale chybným) nepřítelem.

Kolekce jističů

Ačkoli online zápasy nebyly během sledovaného období dostupné (nemohu tedy komentovat, jak dobře fungují online zápasy), Kolekce Breakers má dobrý arkádový režim pro jednoho hráče. I když je to pekelně těžké, dokonce i na těch nejjednodušších nastaveních (mám pocit, že tvrdé nastavení neudělalo téměř nic, protože jsem byl neustále šikanován se stejnou frekvencí, bez ohledu na to, co jsem řešil). Vypořádat se s Shom na konci Arcade Mode může být skutečnou noční můrou. Také, jak se očekávalo, finální boss Bai Hu má nějakou absurdní sílu a útoky, které vám na nějakou dobu zabrání porazit hru.

Týmový režim je však o něco snazší na správu a přidává do hry zajímavý nápad. Místo dvou kol s jednotlivými protivníky můžete hrát v režimu, kdy vy i váš nepřítel máte každý tříčlenný tým, se kterým můžete pracovat. Je mnohem snazší porazit Bai Hu pouze jednou, takže jsem zjistil, že tento režim je mnohem méně stresující. Navíc můžete experimentovat s více postavami, což do každého zápasu přidává mnohem více těch zábavných pohybů. Vzhledem k tomu, že váš metr pokračuje mezi postavami, můžete vytvořit několik pruhů pro druhou postavu, která se použije, když vaše první padne, a připraví vás na některé kruté návraty.

Dalším pěkným dotekem je, jak jsou týmy řešeny Kolekce Breakers. Nemůžete volat o asistenci nebo něco podobného, ​​ale když porazíte jednoho ze tří protivníků, vaše zdraví vydrží až do dalšího kola (s určitým léčením). Takže pokud se vám podaří přimět jednu z jejich postav téměř k smrti, pravděpodobně je můžete dokončit svým dalším bojovníkem. To vedlo k několika vzrušujícím soubojům s něčím, co vypadalo jako jednoduchý přepínač režimu. Je také méně skličující téměř zabít tvrdou postavu a prohrát, protože na začátku dalšího kola budete vždy v lepší pozici.

Kolekce Breakers může to být opravdu jen hra s určitými odchylkami, ale tato hra je opravdu dobrá doba. Zdánlivě neinspirovaný malý seznam má spoustu rozmanitosti a kreativity ve svých postavách, které odměňují vaše experimentování s divokými útoky, které objevíte. Jeho Breaker systém znamená, že budete i nadále nacházet spoustu hloubky, jak ho budete poznávat, a jeho smysl pro humor (záměrný nebo ne) smíchaný s úžasnými pohyby znamená, že při hraní budete křičet smíchy nebo vzrušením. Je to tak nádherná hra a skutečný dar, když ji můžete hrát na moderních konzolích.

Kolekce Breakers je k dispozici 12. ledna 2023 na Nintendo Switch, PlayStation 4/5, Xbox One, Xbox Series X/S a PC.