The Quarry Review – klasický horor

Kariéra – 13 detailů, které potřebujete vědět

Ssupermasivní hry jsou známé tím, že poskytují jedny z nejzábavnějších, skutečně filmových herních zážitků. Až do svítánía pokračuje ve svém tempu s ambiciózními Antologie temných obrazůSupermassive se v mnoha ohledech vrací ke svým kořenům Kariéra. Nedávno jsme u hry strávili několik hodin, ale nyní, po jejím odehrání, jsme konečně připraveni o tom mluvit Kariéra.

z Kariéra je především příběhová hra, uděláme vše pro to, abychom spoilery omezili na minimum.

to kariéry Prostředí je jednoduché: skupina mladých dospělých – táborových poradců – se rozhodla strávit další noc v Hackett's Quarry – letním dětském táboře – poté, co všechny děti odešly a oslavily začátek svého nového života. na úsvitu dospělosti. . V Hackettově kariéře se však skrývá něco zlověstného a s naší skupinkou nebojácných hrdinů se to rychle začíná zvrtnout.

Střídavým hraním za každou z postav ve stejném časovém rámci – což vám umožní zažít stejný příběh z více úhlů – si prorazíte cestu tajemstvím Hackett's Quarry, a co je důležitější, pokusíte se přežít celou noc.

„Vyhrát hodně slávy Až do svítánía pokračuje ve svém tempu s ambiciózními Antologie temných obrazůSupermassive se v mnoha ohledech vrací ke svým kořenům Kariéra. "

Je to neuvěřitelně snadné srovnávat Kariéra s Až do svítání, protože obě hry představují situace pro skupinu mladých protagonistů a podobně Až do svítáníneexistuje žádná záruka, že některá z postav Kariéra zážitek přežije. V realitě, Kariéra je o této skutečnosti tak otevřený, že nabízí režim Movie, který vám umožní prožít celý příběh hry jako film a předem se rozhodnout, zda protagonisté přežijí události Kariéra nebo ne.

Na rozdíl od jeho nedávné Antologie temných obrazů řady her se Supermassive rozhodl tentokrát zaměřit na mnohem menší rám. Hackett's Quarry není jen místo na světoběžnické dobrodružství. Studio spíše chce, abyste se s prostředím opravdu sblížili, abyste nakonec pochopili, kde co je vzhledem k mapě. Tato změna na menší rozsah pomáhá Kariéra trochu, protože důvěrně známé prostředí vetřelců poskytuje mnohem lepší hororový zážitek, než zakopnout na děsivé místo, o kterém nic nevíte.

Kariéra nedoufá, že bude stěžejním dílem psychologického hororu ve srovnání s klasikou tohoto žánru Silent Hill 2 ou Resident Evil. Spíše, Kariéra jde za zábavnou atmosférou teenage hororu. I když se jedná o plně propracované postavy, všichni protagonisté docela snadno spadají do kategorií, které se mohou zdát zřejmé každému, kdo viděl klasický horor. za tímto účelem Kariéra zanechává za sebou mnoho nejexperimentálnějších pokusů o vyprávění vytvořených v Antologie temných obrazůzvolí jednodušší příběh.

Pokud si po přečtení toho všeho stále říkáte, jaký příběh můžete čekat Kariéra, už samotný prolog vám dá přesně vědět, co můžete po zbytek hry očekávat, mimo jiné představí dvě postavy, které prolog evidentně nepřežijí, ducha a strašidelného policistu. Místo toho, aby se cítil jako absurdní klišé, jak by tomu bylo jinak, Kariéra dokáže vytvořit překvapivé napětí ještě před začátkem hlavního příběhu.

"S ústředním konceptem nutnosti přežít noc v potenciálně strašidelném lese plném nestvůr a podivných lovců se tempo z dlouhodobého hlediska dělá docela dobře."

Tempo se však může zdát trochu mimo, protože se věci zpomalí hned po prologu a je to jen v několika kapitolách, kde Kariéra začne řadit na vyšší rychlostní stupeň. S ústředním konceptem nutnosti přežít noc v potenciálně strašidelném lese plném příšer a strašidelných lovců je tempo z dlouhodobého hlediska docela dobré. Jen to začíná pomaleji, než bychom si přáli.

Co se týče hratelnosti, pokud jste hráli jakoukoli jinou hru od Supermassive, budete se cítit jako doma. Kariéra je silně skriptován, a proto je interaktivita značně omezená. Sem tam se najde pár částí, které vám umožní prozkoumat okolí, a možná budete mít i zbraň, se kterou se budete bránit, ale ty jsou vzácné. Většina z Kariéra je tiché zkoumání, kontemplace, rozhovory s jinými postavami a rychlé události.

Spíše než líná volba herního designu jsou rychlé události primárními metodami Kariéra dodává jeho situacím napětí nebo pocit nebezpečí. Nejsou to složité rychlé akce; budete často muset například při běhu lesem uhýbat větvi nebo se chopit zbraně hozené jinou postavou. Naštěstí hodiny to kariéry rychlé akce jsou docela velkorysé. Neúspěch však neznamená okamžitou smrt. Selhání v rychlých událostech je považováno za volbu Kariéraa může to mít následky.

Vzhledem k zaměření na jeho historii, Kariéra musí spoléhat na sílu hereckých výkonů, aby od svých hráčů získal co nejemotivnější reakce. S hvězdným obsazením, včetně bývalého mistra světa WCW v těžké váze Davida Arquetteho a dalších hvězd jako Ariel Winter, Brenda Song a Ted Raimi, Kariéra v hereckém oddělení nijak zvlášť nechybí. Ve skutečnosti museli herci nejen vymyslet zachycení pohybu obličeje, ale také působivé hlasové herectví.

Kariéra

„S omezenou úrovní interaktivity se umělecký tým může soustředit na vytváření krásných obrazů v téměř jakékoli scéně Kariéra. Toto je dost možná dosud nejlépe vypadající vydání od Supermassive Games."

Čímž se dostáváme ke grafice. Je zřejmé, že styl hry, na který se Supermassive Games zaměřuje, ponechává grafickému oddělení mnohem více možností. Kariéra je krásná hra s fenomenálním zachycením obličeje a pohybu a také vynikajícím osvětlením. S omezenou úrovní interaktivity se umělecký tým může soustředit na vytváření krásných obrazů v téměř jakékoli scéně Kariéra. Toto je pravděpodobně nejlepší vydání Supermassive Games k dnešnímu dni, což není snadný úkol s ohledem na kvalitu jakékoli hry antologie temných obrázků S pozdravem.

Všechny ty grafické zvonky a píšťalky však stojí za víc než jen za to, aby hra vypadala dobře. Díky profesionálnímu herectví a motion capture se postavy cítí naprosto lidsky. Kariéra dokáže zachytit menší nedokonalosti svých postav a umožní vám vidět drobné obličejové tiky a to, jak se mimika může za obtížných okolností docela věrohodně měnit. Tyto malé detaily pomáhají Kariéra cítit se skutečně naživu; buduje empatii pro zúčastněné postavy a podporuje hlubší zapojení do příběhu. Pokud se postavy cítí lidsky, začnete je povzbuzovat. Chcete, aby uspěli.

Nakonec, Kariéra nezkoušejte dělat nic nového. Naopak to pro studio vypadá na návrat k základům. Necháme za sebou experimentální vyprávění, na které se Supermassive během své činnosti zaměřil Antologie temných obrazů, Kariéra se soustředí na menší příběh, který však nakonec působí poutavějším a lidštějším dojmem, a to z velké části díky fenomenálním hereckým výkonům a nádhernému vizuálu. I když její hratelnost nezapálí svět, plní svou práci tím, že přidává správné množství napětí a poskytuje správnou úroveň interaktivity, aby se dobře bavili i nehráči. Kariéra je skvělý čas pro každého, kdo miluje dobrou hororovou hru, zejména pro fanoušky klasického hororu.

Tato hra byla testována na PC.