Recenze: Hokko Life (Nintendo Switch)

hokko-life-title-png

"Mami, můžu mít Animal Crossing?" "Ne, máme doma Animal Crossing." Animal Crossing Home: Hokko Life. Tenhle meme mi probíhal hlavou, když jsem hrál Hokko Life.

Nebráním se tomu, aby se hry inspirovaly jinými hrami. Například Stardew Valley je inspirováno sérií Harvest Moon/Story of Seasons. Navzdory inspiraci z existující nemovitosti se však Stardew Valley daří mít svou vlastní identitu tím, že dělá věci jinak a dokonce zlepšuje určité aspekty původní inspirace. Nemyslím si, že mohu říci totéž o Hokko Life.

Stejně jako v Animal Crossing jste osamělý člověk v antropomorfním zvířecím městě a máte za úkol to opravit a vdechnout mu nový život. Zvířata mě trochu odradí, zvláště žirafa Moss; vypadají jako Animoji nebo animatronická zvířata. Také neoplývají velkým šarmem nebo zajímavými osobnostmi. Postupujete pomalu při plnění úkolů, jako je štípání dřeva a rozdávání předmětů lidem. Někdy může být těžké říct, co byste měli udělat, abyste pokročili v hlavním příběhu. Takže jsem jen mluvil s lidmi a dělal domácí práce, dokud se nestalo něco zajímavého.

Jednou z velkých věcí v Hokko Life je crafting. Budete muset naštípat dřevo a udělat z něj řezivo, abyste ho mohli použít k výrobě nábytku pro ostatní nebo pro sebe. Montáž je velmi pomalá a špatně se ovládá, díky čemuž je téměř nesnesitelná. Nábytek můžete natřít a umístit do svého domu nebo do mazlíčků vesničanů. Budete také muset zasadit HODNĚ stromů, abyste jich měli dost na pokácení, abyste mohli pokračovat v příběhu.

Mezi další aktivity, které můžete dělat, patří chytání, rybaření a farmaření. I když jsem nemohl vyzkoušet farmaření, protože je to funkce uprostřed hry, zkusil jsem další dvě. Chytání brouků je první, které odemknete; stisknete tlačítko A, abyste chytili brouka, ale vaše postava houpe sítí ze strany na stranu, na což si může trochu zvyknout. Rybaření je pro mě jednou z nejúžasnějších funkcí, protože nejen že musíte čekat, až se vám rybí stín zakousne do vlasce, ale zahrajete si malou minihru, jakmile jej zaseknete. Analogovou páčkou musíte pohybovat nahoru, dolů, doleva nebo doprava, jak je znázorněno, ale také musíte být opatrní, abyste na ni netlačili příliš silně a nevytvářeli napětí, abyste přerušili čáru.

Celkově je Hokko Life nevýrazná skořápka, která chce jezdit na culících Animal Crossing, aniž by dělala cokoli, aby vynikla nebo byla jedinečná. Hra by mohla být vypilovanější, s prodlevami a zvláštními možnostmi přiblížení kamery, ale ne tak hrozná, aby se na ni naštvala. I když vizuální stránka není špatná, hudba je zapomenutelná. Přinejlepším průměrná hra, její zaváděcí cena 19,99 $ znamená, že ji opravdu nemohu doporučit.