Recenze: Běž! Jít! Pogo Girl (Nintendo Switch)

go-go-pogogirl-nintendo-switch-hrdina-jpg

Vím, že bychom neměli soudit knihu podle obalu, ale já to tak dělám pořád a za ta léta se mi podařilo vybrat slušné romány. Platí stejná logika i pro hry? Na povrchu jsem předpokládal Go! Jít! PogoGirl by byla roztomilá a barevná plošinovka. S radostí mohu říci, že jsem měl pravdu.

Předpoklad je extrémně jednoduchý; hrajete jako dívka na pogo stick. Minimální příběh sleduje naši hrdinku ve všech čtyřech ročních obdobích, když pronásleduje jinou dívku na pogo stick. Nejsou zde žádné dialogy ani vystřižené scény, ale nejsou nutné. Jít! Jít! PogoGirl je od začátku v pohybu.

Jít! Jít! PogoGirl - Nintendo Switch - Obrazovka 1

Hratelnost je podobná klasickým plošinovkám, když skáčete skrz jámy a hroty, uhýbáte nepřátelům a pohybujete se po pohyblivých plošinách. Rozdíl je v pogo stick. Neustále dokola poskakujete, což dodává zajímavou dynamiku, aby se žánrové veterány, jako jsem já, udržely v záběru.

Odrážení je automatické, i když v rukávu máte ještě pár triků. Ty jsou představeny jemnými dopravními značkami během první úrovně, která slouží jako trochu tutoriál. Můžete stisknout A chvíli ve vzduchu a udeřit tvrdě pogo holí; B rozmáchne vaši hůl, abyste omráčili nepřátele v dosahu; a přidržením D-padu bude účtován vyšší odraz pro lezení na těžko dostupných místech. Je to zábavná dynamika, která se snadno učí a zaujala mě od začátku.

Jít! Jít! PogoGirl - Nintendo Switch - Obrazovka 2

Na rozdíl od většiny ostatních platforem se pozadí úrovní neliší podle umístění. Zde se neprobojujete různými světy. Místo toho je to celé prostředí definované měnícími se ročními obdobími. Ty poskytují dostatek scenérie, aby bylo každé prostředí vizuálně odlišné. Je to také pixelová lahůdka, pokud máte rádi 16bitovou grafiku, s něčím, co připomíná křížence mezi původními verzemi Mario a Sonic.

Každý svět (nebo sezóna) má pět úrovní, přičemž poslední slouží jako souboj s bossem. To nám dává pouze 20 úrovní, takže byste měli správně předpokládat, že dobrodružství za pár hodin skončí. To znamená, že úspěchy a sběratelské předměty poskytují důstojný důvod k opětovné návštěvě, přičemž každou položku zaškrtáváte na virtuálním kontrolním seznamu. Je to uspokojující zážitek pro druhé místo a stojí za jeho cenu 4,99 $.

Jít! Jít! PogoGirl - Nintendo Switch - Obrazovka 3

Existují další jemnosti, které mě během mého dobrodružství přiměly k úsměvu. Vodní sekce poskytují nejen příjemnou změnu tempa, ale hudba je také tlumená, když jste pod vodou, jednoduchý, ale účinný dotek. Nepřátelé jsou roztomilé malé kuličky, z nichž každá se pohybuje jinak, aby věci zůstaly čerstvé. Některé také vydávají rozkošné zvuky. To vše přispívá k zážitku z dobře promyšleného titulu, který se snaží hráčům přinést něco zábavného. A uspěje.

Zkrátka do toho! Jít! PogoGirl je jednoduchá plošinovka se skákacím zápletkem. Je to krátké, sladké a trefuje se do správných rytmů, pokud jde o vyvážení obtížnosti a zábavy. Boje s bossy a sběratelské předměty pomáhají rozbít akci a poskytují určitou znovuhratelnost, díky čemuž má toto dobrodružství delší životnost, než se na první pohled zdá. Hej, myslím, že vzhled nakonec může klamat.