Recenze: Ace Angler: Fishing Spirits (Nintendo Switch)

317549014_10226758564417583_590726925614161981_n-jpg

Ace Angler: Fishing Spirits je simulační hra vydaná společností BANDAI NAMCO Entertainment. Tato hra toho má hodně a dokáže vás na chvíli zabavit. Novinka se však po chvíli opotřebuje.

Tento titul neobsahuje typické hlavní menu, kde si vybíráte režim, který chcete hrát. Místo toho jste v zábavním parku s názvem Marine Medal Mania. Vaše postava se může volně procházet, sbírat medaile a mluvit s NPC. Každá atrakce je jiný herní režim.

Jedním z režimů je Ace Angler+, což je čistý rybolov. Ze všech věcí, které můžete ve hře Ace Angler: Fishing Spirits dělat, to byla moje oblíbená část hry.Byla dostatečně odpočinková a poutavá, že jsem se nenudil. Jednoduše nahoďte vlasec (arkádový styl vkládání medailí) a naviňte rybu. Když chytíte ryby, získáte více medailí, abyste mohli pokračovat ve hře. Dokud máte medaile, můžete lovit, jak dlouho chcete. Existuje také přes 250 druhů ryb. Jsou rozděleny do kategorií Regular, Super, Rainbow, Gold, Mega a Monster. Různé typy prutů vám pomohou je všechny chytit, pokud je to vaším cílem.

Měl jsem problém nahodit bobber a namotat rybu. Hra postrádá směr, pokud jde o ovládání a hratelnost. Ace Angler: Fishing Spirits je pokračování hry Ace Angler, vydané v roce 2019. Pokud jste hráli předchozí hru, možná pro vás bude snazší porozumět ovládání.

Hru můžete hrát v kapesním nebo dokovaném režimu. Raději hraji co nejvíce handheld, ale většinu času jsem tento titul hrál zakořeněný. Bylo snazší vidět vše na větší obrazovce. Navíc můžete hrát s pohybovým ovládáním nebo bez něj. Jsem jeden z mála, koho baví pohybové ovládání, takže takhle hraju většinu času. Naštěstí, ať už v doku nebo z ruky, ovládání bylo hladké.

Další atrakcí zábavního parku je Legend of the Poisoned Seas, což je příběhový režim. Tento režim není nic vzrušujícího. Příběh je jednoduchý a úkoly, které plníte, jsou rybaření. Navíc je tu Shark Fever, což je další režim, kde můžete získávat medaile bez rybaření. Je to podobné jako ve hře v zábavním parku, kde házíte medailemi, abyste srazili jiné medaile z jejich podstavců. Nakonec je tu režim miniher s 12 hrami, ze kterých si můžete vybrat. Bohužel žádný z nich nebyl nezapomenutelný. Poté, co jsem je jednou prošel, byl jsem připraven vrátit se k pravidelnému rybolovu a sbírání mořských tvorů.

Ace Angler: Fishing Spirits umožňuje místní a online kooperativní hraní. Nebyl jsem často doma, abych mohl hrát lokálně se svými sestrami, a tak jsem zkusil hru otestovat online. Bohužel jsem to nikdy neměl možnost zažít, protože nikdo jiný nebyl online, když jsem byl já. Pokud bych se však bavil rybařením sám, určitě bych si užil více zábavy s minihrami a zbytkem hry s kamarádem.

Celkově je Ace Angler: Fishing Spirits dobrý čas. Mám rád sběratelské závody, takže rybaření bylo mou oblíbenou částí hry. O zbytek režimů jsem se příliš nestaral, takže po chvíli rybaření otupěl. Nevím, jestli se ke hře ještě někdy vrátím, ale byla to zábava, dokud to trvalo.