Živá recenze Drift86 - GamersHeroes

Pro ty, kteří jsou unaveni počáteční řadou závodníků SEGA Initial D, nabízí Drift86 od RewindApp nový pohled na sérii, která dříve zaútočila na arkády. Prudké zatáčky, kýčovitý Eurobeat a slavná 86 jsou přítomny a postaráno, ale dokáže držet krok s tím slavným doručovatelem tofu?

Živá recenze Drift86

Pokud bychom to nemohli vyčíst z názvu, hlavním cílem Drift86 je driftovat. Přenesete hráče do světa přepravních dokumentů, závodních drah, horských dálnic a zasněžených měst. Hráči se musí dostat do těchto koutů závějemi, na které bude Takumi hrdý. Čím více hráči udržují drift, tím více bodů nasbírají. Multiplikační systém navíc zajišťuje, že hráči získají velké skóre, když je vše řečeno a uděláno.

Hráčům není tato svižná hratelnost cizí – vše od Mario Kart po Gran Turismo má podobný systém. U takového ústředního prvku se však driftová mechanika Drift86 míjí účinkem. Přehnané smyky se perfektně hodí do herního světa – řada Ridge Racer je průkopníkem v této oblasti již od 90. let.V důsledku toho i sebemenší zatáčka působí jako vyjednávání s nedůtklivým dítětem, které prostě nechce poslouchat. Zkoušeli jsme použít ovladač pro Xbox One, který vám pomůže s jemností, ale ani toto schéma ovládání tento základní problém nezmírnilo.

Nicméně to, co je zde přítomno, je hraničně nehratelné - mírné otočení může hráče dostat do ocasu, pokud si nedají pozor. Nedbalé zefektivnění přepravního kontejneru nebo bariéry se rychle stane frustrujícím, když hráči ztratí kontrolu. Je snadné položit auto na bok nebo vzhůru nohama, jediným řešením je stisknout resetovací tlačítko v horní části obrazovky. Skutečnost, že něco takového bylo vůbec implementováno, ukazuje skutečný rozsah problému.

Ke zmírnění této zátěže lze vybrat řadu nelicencovaných vozů, které se liší výkonem, ovládáním a hmotností. „EG86“, „Eva X“, „SurpX“ a „BMG v93“ nikoho neoklamou, ale jejich podobnost se skutečným obchodem se vždy ocení. Všimněte si, že každé auto, které nemá maximální "kontrolu" je špatná volba - dostat se za volant "Muscle Car 1969" dělá hru mnohem těžší, než je dovoleno.

Bohužel nepomáhá ani rozložení tratí. I když jsou k dispozici čtyři různé úhly kamery a hráči mohou zpomalit, existuje řada nástrah, které mohou zničit každý závod. Spadnout do kaluže vody nebo narazit do slepé uličky z přepravních kontejnerů je frustrující zážitek a ostatní oblasti jsou jen otevřené prostory, které mohou sloužit jako nekonečné driftové zóny. Zdá se, že do každého z jejich návrhů bylo vynaloženo nedostatečné úsilí a hrstka skákavých skladeb Eurobeat nedokáže skrýt špatné rozložení každého z nich.

Kromě režimu pro jednoho hráče je v současné době ve verzi beta také režim pro více hráčů. Hráči mohou vytvářet místnosti a chatovat s ostatními, ale nenašli jsme žádné běžce, které bychom mohli vyzkoušet. I když je tato funkce vítána, nevidíme, jak je latence a celková plynulost tohoto režimu v porovnání s nabídkou pro jednoho hráče.

Pro znovuhratelnost je k dispozici šest sběratelských karet Steam, které mohou být vaše. Nejsou k dispozici žádné úspěchy, ale hráči mohou cestou shromažďovat peníze. Není to žádný dealbreaker, ale pořád nám to moc chybí.

Drift86 se snaží zachytit závodního ducha Initial D, ale špatní mechanici nabourají tento titul od startovací brány.

Tato recenze Drift86 byla provedena na PC. Hra byla zakoupena digitálně.