Recenze: Get Packed: Couch Chaos (Nintendo Switch)

getpackedcouchchaos_keyart_square-2-jpg

Když jsem poprvé spustil Get Packed: Couch Chaos, musel jsem se zeptat: "Potřebujeme další hru v tomto žánru party/puzzle?" Už máme skvělé hry jako Moving Out, Good Job! a Převařené. A aby soutěžil s těmito fantastickými hrami, musí Get Packed udělat něco tak odlišného, ​​aby vyčníval z konkurence. A moje první odpověď je ne, nepotřebujeme další z těchto typů her. Get Packed nedělá nic ohromujícího, ale má své momenty.

Příběh je posunutý. Zkorumpovaná společnost na těžbu soli přebírá město a je na vás a vaší pestré posádce, abyste si sbalili kufry a vyhnali všechny obyvatele města. Jak hra postupuje, zvyšuje se také motivace vaší postavy, která nejprve pracuje pro společnost a poté aktivně pracuje proti společnosti. Cutscény mezi jednotlivými úrovněmi jsou dobře provedené.

Kampaň se skládá z pěti fází plus epilog. Každá etapa má tři různé úrovně k dobytí. Chcete-li postoupit v příběhu, musíte odemknout alespoň jednu hvězdu. Vydělat hvězdu je docela jednoduché; čím více hodnotných věcí zabalíte do dodávky, tím více se metr zaplní směrem ke hvězdě. Za úroveň můžete získat až tři hvězdičky, což by vás teoreticky mělo motivovat ke snaze o vyšší skóre. Na rozdíl od Overcooked, kde jsou fáze uzamčeny, dokud nezískáte tolik hvězdiček, není důvod je znovu hrát. Proto, jakmile jsem dokončil úroveň, nechtěl jsem ji znovu hrát, abych zjistil, zda mohu získat lepší skóre.

Je to částečně proto, že každá úroveň se od té předchozí příliš neliší. Ano, jsou pro ně témata. Jeden je například bankovní loupež, další sbalí strašidelný dům (což se zdálo být trochu nemístné) nebo vyloupí muzeum. Ale strategie je v každé fázi stejná: zabalte si nejdražší věci. O moc víc toho není. Dokonce i aktiva hry působí povrchně, jako by byla koupená v obchodě místo ruční výroby.

Vaše postava vypadá trochu jako hadrová panenka a jsou chvíle, kdy jsem spadl bez zjevné příčiny. Chápu to, čeho se snaží dosáhnout, hru založenou na fyzice, která způsobuje chaos. Ale hraní kampaně v režimu pro jednoho hráče prostě není moc zábavné.

Poté, co jsem většinu úrovní odehrál sám, požádal jsem svou dceru, aby se zapojila do kampaně. A tehdy jsem si uvědomil skutečné kouzlo hry, režimu pro více hráčů, a tedy i titulu “Couch Chaos”. Smáli jsme se množství destrukce, která se stala při společném hraní. Moje dcera byla v slzách smíchu, když kamion narazil do vany, kterou převážela. A protože cíle je poměrně jednoduché dosáhnout, nikdy jsem se necítil frustrovaný, když byly objekty, kterými jsme se pohybovali, zničeny. Na rozdíl od Overcooked nebo dokonce Moving Out, kde musíte spolupracovat na dokončení cíle, Get Packed nikdy takový pocit nepociťoval. A svým způsobem je to osvěžující. S dcerou jsem se o strategii nehádal; prostě jsme se bavili.