Recenze: DNF Duel má pocit, že by se mohl stát základem

Souboj DNF

Souboj DNF je další bojová hra vytvořená ve spolupráci s mocným Arc System Works. Pro ty, kteří jsou dostatečně hluboko do MMORPG scény nebo hrají hodně korejských MMO, Dungeon Fighter online zůstala základem od svého původního vydání v polovině roku 2000. Arc System Works přizpůsobil silné stránky tohoto titulu a začlenil jeho charakteristický styl do toho, co se změnilo ve vzrušující a přístupnou stíhačku.

Ark System Works se podařilo zachovat podstatu každé z původních tříd Dungeon Fighter online v Souboj DNF. Zvláště mě překvapilo, jak dobře se Ranger, který byl během mého krátkého hraní MMORPG mým oporou, převedl do bojové hry. Základní útoky MMO se objevují v jeho seznamu pohybů s animacemi téměř identickými s kopy, které dokáže provést.

Každá animace je obzvláště působivá, s živými a přehnanými pohyby, díky nimž je každá akce obzvláště dynamická. Zpětně se zdá téměř přirozené, že se bojová hra nějak projevuje Dungeon Fighter online série. Arc System Works podtrhuje celkový dojem z každé z těchto tříd. Každá postava vypadá dobře a dobře funguje. Hitman je pro mě hvězdou v seznamu. Hlavně proto, že se mi líbil jeho design, jeho schopnost vyvažovat střely středního doletu (což jsou ve skutečnosti jen krátké dávky nábojů rozdrcených jeho SMG) a dlouhé, široké seky na jeho meči.

Každá postava mi přišla poměrně snadno uchopitelná, což bylo skvělé. Upřímně, spadám mezi „průměrného milovníka bojových her“ a „někoho, kdo opravdu chce být lepší v bojových hrách, ale nikdy se mu nepovede správně“. Souboj DNF zpřístupnil každou postavu a komba byla snadno proveditelná i pro méně zkušené hráče. Nevyžaduje stejnou jemnost nebo intenzivní zaměření jako předchozí Arc System Works, jako předchozí iterace Vinná výbava ou BlazBlue. Díky tomu je hra o něco dostupnější.

Složitější aspekty hry jsou odsunuty do MP baru, který bude zpoplatněn po dobu trvání zápasu. Použití určitých útoků vymaže lištu MP, a ty jsou obvykle nejkřiklavější a nejsilnější. Naštěstí se měřidlo dobíjí poměrně rychle a až po pár sekundách spotřebování percentilu vaší tyčinky. Funguje to jako "super" bar v jiných bojových hrách, s přidanou schopností převést poškození na MP.

Souboj DNF

Navíc Souboj DNF má příběhový režim, který lidem umožňuje propracovat se příběhy přizpůsobenými každé postavě. Přehrávání Hitmanova příběhu mě přimělo pronásledovat stopy s atentátnickým úřadem, zatímco Vagabondova dějová linie mě viděla pronásledovat údajně hodného protivníka. I když je konečný výsledek v podstatě stejný, přičemž závěrečná bitva o příběhový režim vyvrcholí podobnými událostmi, jde o pěkné nakousnuté dobrodružství, které umožňuje vzájemnou interakci postav. I když to je většinou na povrchní úrovni, protože vyprávění opravdu není nic neobvyklého. Příběhový režim není tak dlouhý jako Granblue Fantasy Versus', například. Tajnou postavu však můžete odemknout tím, že poprvé porazíte režim příběhu.

Příběhový režim je místo, kde zážitek pro jednoho hráče končí, stejně jako ostatní Souboj DNF je odsunut do online nebo gaučových kooperativních bitev. Celková hráčská zkušenost se může lišit v závislosti na úrovni jejich dovedností a na tom, čeho chtějí prostřednictvím online hraní dosáhnout. Nejsem nijak zvlášť soutěživý člověk, takže mi nevadilo, že mě znovu a znovu poráží hráč, který je nekonečně zručnější než já. Byl jsem rád, že nedošlo k žádnému zpoždění. Díky tomu byly souboje alespoň v jednom ohledu spravedlivé, i když mě Strikers a Berserkers srazili k zemi.

Souboj DNF

z Souboj DNF používá stejný vizuální styl jako Snaha o vinné vybavení, hra vypadá skvěle. Umělecký styl cel-shaded skutečně přináší to nejlepší z návrhů postav a efektů. Jeho pozadí však ve srovnání s ním vypadá poněkud nudně. Existuje několik, které vynikají, jako je vřele osvětlená taverna a náměstí z bílého kamene v pobřežním městě, ale ostatní arény mají pocit, že jsou přímo tam. Co se týče partitury, nebyla tam žádná hudba, která by byla zvlášť zapamatovatelná. Což je zvláštní, vezmeme-li v úvahu historii Arc System Works s úžasnými, zřetelnými soundtracky pro hry.

překvapivě, Souboj DNF nemá možnost zvuku v angličtině. Místo toho se rozhodne pro korejské, čínské a japonské dabingy. To neznamená, že hlasové herectví není skvělé, zejména japonský dabing hry. Ti, kteří mají bystrý sluch, si budou moci zopakovat své role známé komiky.

Celkově, Souboj DNF je skvělá bojová hra. Oslovuje příležitostné hráče a zároveň nabízí trochu složitosti, aby se zkušenější hráči zabavili. Určitě je to titul, ke kterému se čas od času vrátím. Nakonec to vypadá jako hra, která by mohla vyvinout soudržné pokračování pro nadcházející roky. Pokud dostane správnou příležitost, tak ano.

Souboj DNF je k dispozici pro PlayStation 4, PlayStation 5 a PC.