Recenze: Terror of Hemasaurus (Nintendo Switch)

Terrorofhemasaurus-screen-jpg

Teror Hemasaura je uspokojující. Konkrétně: „Tato hra je opravdu uspokojující,“ jak řekl můj syn, když jsme byli asi 15 minut od našeho prvního setkání s ním. Pokud jste někdy měli stejný pocit z arkádové klasiky Rampage, budete se chtít podívat na toto.

To záleží na vašich politických názorech. Anti-vakcíny a popírači změny klimatu se mohou i nadále dívat jiným směrem.

Příběh Terror of Hemosaurus je podobný příběhu „Godzilla: King of the Monsters“ z roku 2019 a nespočtu katastrofických filmů před ním. Země umírá a lidem je to jedno, protože nemohou přijmout nic, co je nezasáhne do tváře. Tady ta facka přichází přes daikaju rozmrazené z polární ledové čepice a pohlcené náboženským kultem šťastné oběti, který je vycvičí, aby zničili život na Zemi a zachránili ho.

Monstra tedy začala řádit, ničit budovy a vozidla a zabíjet lidi. Mrtví jsou tentokrát praštění krvaví, ulicemi protéká spousta pixelované krve. Můžete jíst lidi, pálit je a dokonce je poslat do ostří helikoptér. A je jich tolik. Přestože vás Rampage omezuje na jeden blok, Terror of Hemasaurus prochází celou lokací. To umožňuje destrukci krásně budovat. Jaká je legrace na pouhém zřícení budovy, když ji můžete převrátit o jinou?

Existuje tolik zábavných způsobů, jak přivodit destrukci lidstva, že je budete objevovat ještě hodiny poté.

A jak již bylo zmíněno, Terror of Hemasaurus rozhodně stojí na straně, proč si to lidstvo zaslouží. Na začátku hry jsou moderátoři zcela na palubě procedury, protože a.) násilí a ničení jsou skvělé pro hodnocení, b.) dosud byli zabiti pouze chudí a c.) pouze několik stovek lidí zemřel, zatímco chřipka zabila miliony. Zní povědomě? Smrt je nakonec pro ekonomiku dobrá! Dokonce i náboženský kult, který cvičí monstra, je příliš cool na to, aby zabíjel lidi, včetně jejich vlastních členů, aby dosáhli svých cílů.

Ale co to všechno příšerkám (a potažmo hráčům) záleží? Důležitá je hratelnost a ta je hodně zábavná. Uprostřed chaotické destrukce jsou prvky boje, které byste očekávali. Vylézt na budovy, rozbít je a kopat lidi do oken. Narážení do země ze střech způsobující těžké ničení. Chytit občany, aby je hodili. Jezte je, abyste doplnili své zdraví.

Terror of Hemasaurus vás také zadává některým úkolům. K postupu obvykle musíte způsobit určité množství destrukce a zabít určitý počet lidí, ale někdy jsou věci konkrétnější. Například nemůžete dokončit úroveň, dokud nezabijete 10 lidí tím, že je hodíte nebo je kopnete do čepelí vrtulníku. Pro kaiju je to těžší, než si možná myslíte, ale zcela nově definuje koncept týmové práce.

Navzdory těmto přímým ovládacím prvkům se hra poměrně rychle opakuje. Terror of Hemasaurus je krátký, ale stále je možné ztratit zájem, pokud nehrajete s kamarádem nebo třemi. Až čtyři hráči mohou vládnout kooperativní destrukci na jediném systému Switch, přičemž si mohou vybrat mezi Hemasaurem (v podstatě Godzilla), Autonomním Hemasaurem (Mechagodzilla), Salamandrahem (řekněme Gorosaurus) a Clocksloth (pouze Clocksloth). Každé z těchto monster přichází s vlastním speciálním útokem. Čím více hráčů budete mít, tím bude destrukce chaotičtější a hra bude zábavnější.

I přes veškerou rozpixelovanou krev a reálné důsledky, kterých se příběh dotýká, se Terror Hemasaurus nikdy necítí násilněji než 8bitová polštářová bitva. Je to v souladu s arkádovými hrami, které ji inspirovaly, ale ve skutečnosti to může být kontraproduktivní vzhledem ke svému tématu. Má být konec naší planety tak zábavný? Řekl bych, že ne, ale jen proto, že to pravděpodobně neurychlí obří monstra, která žerou bohaté (naši přednášející byli trochu krátkozrací, zdá se).

Budu nyní bojovat, abych zabránil konci tohoto skutečného světa, ale v okamžiku, kdy se objeví Hemasaurus nebo jeho ekvivalent, budu chlápek připravený k sežrání, abych obnovil zdraví nestvůry...za předpokladu, že jeho dalším cílem je, že „Guns Guns Guns “obchod v New Yorku.

Uspokojující.