Recenze: Cuphead – The Delicious Last Course (Nintendo Switch)

nintendoswitch_cupheadthedlc_keyart-png

Musím být upřímný, náročnější obsah hry jako Cuphead nebyl v dohledné době na mém seznamu přání. Jak si můžete přečíst v mé recenzi na základní hru, na Cuphead je toho hodně, co se mi líbí, ale, člověče, chyběla mu prostě zábava - pro mě každopádně. Peashooter zvukové efekty okamžitě vrátily trauma z první hry 😅. Ale bez dalšího lamentování se pojďme ponořit do Delicious Last Course (zkráceně DLC — roztomilé).

Cuphead - Lahodné poslední jídlo

Pro začátek, tentokrát nebylo do herního vzorce mnoho přidáno, což není nijak zvlášť neočekávané rozšíření. Nový přírůstek, paní Chalice, může být vybrán jako hratelná postava od začátku Delicious Last Course s Cupheadem a Mugmanem. Dá se použít i v celé původní hře, což je příjemný bonus. Je tu také pár novinek, ale hlavním tahákem DLC je samotný obsah, nová sada bossů. Zde vidíme krásněji zpracované animace od Studia MDHR. Pryč jsou úrovně plošinovek, takže se připravte na to, co se rovná dost skličujícímu šéfovi. Jistě, je tu chvilkový odklad s procházením světa a sem tam i pár hádanek, ale v podstatě bojujete s bossy nalevo i napravo. Zkusil bych to pocukrovat tím, že některé vzory jsou snadné, ale nebudu vám lhát. Pro šéfy je k dispozici jednodušší režim, ale ten vám bohužel nepřinese položky, které potřebujete sbírat během příběhu rozšíření. Nebudu moc spoilerovat, ale máte víc zlověstných šéfů, než si můžete vyčítat.

Cuphead - Lahodné poslední jídlo

Multiplayer je vždy skvělý způsob, jak sdílet zátěž těchto soubojů s bossy. A určitě si budete chtít vyzkoušet různé kombinace předmětů a zbraní. Když jsem poprvé začal hrát Cuphead, snažil jsem se velmi rychle stisknout tlačítko „střílet“, ale to vás rychle unaví. Něco, co mi pomohlo, bylo držet tlačítko „střílet“ při skákání. Pokud můžete, držte jej stisknutý i při plošinování. Další velkou výhodou je použití scattershotu. Má velmi krátký dosah, ale má potenciál zasáhnout šéfa několikrát. Může také poškodit blízké nepřátele (nahoře a pod). Střelba na kruhovém objezdu je také skvělá, protože svůj cíl můžete zasáhnout i při útěku před bossem. To může být velmi užitečné pro některé bossy, kteří vyžadují hodně pohybu a zvláště když jim ne vždy čelíte. Je pravděpodobné, že od něj budete většinu času kráčet, takže kruhový objezd může být skvělý způsob, jak přistát o pár dalších zásahů.

Cuphead - Lahodné poslední jídlo

Je těžké trefit Delicious Last Course na něčem jiném, co mi prostě nepřišlo moc zábavné – jako tomu bylo u základní hry. Všechno ostatní, od provedení až po vizuální stránku a hudbu, je na špičkové úrovni. Pokud jste trochu chtiví trestu a chcete, aby bojovali ostatní bossové, může být pro vás Delicious Last Course. A za pouhých 7,99 $ je to docela snadné na peněženku.

Cuphead - Lahodné poslední jídlo