Recenze Capcom Fighting Collection - Hledá se dárkový kůň v hubě

Recenze Capcom Fighting Collection – Pohled dárkového koně do tlamy

jeBěhem svých desetiletí v herním průmyslu byl Capcom průkopníkem nebo silně ovlivnil a ovlivnil několik hlavních žánrů v tomto médiu. Žánr, který však ovlivnili nejvíce – ve skutečnosti by nebylo přehnané říci, že vynalezli a pokračují v průkopnictví uvedeného žánru – by byly bojové hry. S Street Fighter II, Capcom pro všechny záměry a účely vynalezl žánr bojových her, jak jej známe dnes. Během let, které následovaly, vypilovali své řemeslo a truchlili tolik neuvěřitelně bojových duchů, že když jste se chvíli poflakovali v arkádách a hráli bojovou hru, bylo téměř zaručeno, že něco hrajete. Něco, co měl Capcom v rukou na.

Na toto dědictví a bohaté dědictví, které spojuje Capcom s bojovými hrami, se v moderním kontextu často zapomíná. Dnes je Capcom nejznámější a oslavovaný Resident Evil et Lovec příšeret bien que pouliční rváč zůstává jednou z největších a nejuznávanějších franšíz v oboru, přičemž éra Capcomu nabízí doslova desítky bojových her, všechny v různých příchutích a estetice, aby v podstatě monopolizovaly žánr prostřednictvím kvality hrubé síly. et množství, je už dávno za námi. Moderní hráči, kteří jsou odstaveni na dietě her Capcom z posledních několika desetiletí, si možná ani neuvědomují, jak velkou část jejich dřívější produkce tvořily žánr definující a vedoucí bojové hry – zejména proto, že tolik z těchto her je ve všech záměrech a účelech. , ztracen v čase. a dnes nedostupné.

„Zřejmě zveřejněno k 35. výročí pouliční rváč IP, tato sbírka je spíše záminkou k tomu, aby byly některé z méně známých bojových her v katalogu Capcomu široce dostupné, včetně několika, které nebyly nikdy předtím vydány mimo Japonsko.“

Nebo to bylo donedávna. Ke cti Capcomu patří, že pracovali na zpřístupnění svého starého katalogu bojových her na moderních systémech, což nás přivádí k Capcom Battle Collection. Vydáno zřejmě k 35. výročí pouliční rváč IP, tato sbírka je spíše záminkou pro zpřístupnění některých méně známých bojových her v katalogu Capcomu, včetně několika, které nebyly nikdy předtím vydány mimo Japonsko. On rozumí Darkstalkers: válečníci noci, Night Warriors: Revenge of Darkness, Vampire Savior: Lord of the Vampires, Vampire Hunter 2: Revenge of the Darkstalkers, Vampire Savior 2: Lord of the Vampires, Kapesní stíhač: Super Puzzle Fighter II Turbo, Mini Mix Super Gem Fighter, Cyberbots: Full Metal Madness, rudá země, et Hyper Street Fighter II: The Anniversary Edition. Ano, jak jste si pravděpodobně všimli, pouze dvě z deseti zahrnutých her jsou pouliční rváč Hry. Ve skutečnosti je jich většina Temní stalkeri Hry. To je mimochodem naprosto v pořádku – tyto hry jsou skvělé a příliš nedoceněné a je to příliš dlouho, co jsme je měli k dispozici na současných systémech.

La Capcom Battle Collection je oslavou deseti her, které obsahuje, a historie bojových her Capcom jako celku a je to opravdu vidět. Je nabitý možnostmi a klávesami, které jistě potěší každého fanouška jedné z těchto her, IP nebo žánru obecně. Schopnost hrát anglicky ou Japonské verze všech her (kromě dříve pouze japonských verzí, kde samozřejmě nemáte k dispozici jiné než japonské možnosti), možnosti pro různé typy filtrů (pro replikaci toho pěkného CRT vzhledu, který si možná pamatujete z arkády) , od hromady koncepčního umění a hudebního přehrávače, úspěchy ve sbírce, stavy uložení, mnoho typů úvodních obrazovek na pozadí pro orámování vaší hry, pokud se rozhodnete hrát ji správným způsobem (tj. neroztaženou na celou šířku), fanoušky a nadšenci zde najdou něco, co uspokojí své chutě.

kolekce bojových her capcom

„Jsem si jistý, že zde zachytíte vzor – tato kolekce osloví ty, kteří už jsou na palubě. Jinými slovy, je to oslava pro fanoušky. Na tom není absolutně nic špatného, ​​uvědomte si to, zvlášť když vezmeme v úvahu, jak dlouho fanoušci tolika těchto nedoceněných bojových her Capcom čekali, až na ně přijde řada, no, To je jedno. To ale znamená, že pokud jste v těchto konkrétních hrách nováčci nebo jste dokonce jen fanouškem moderních bojových her od Capcomu, nemusí se vám tato kolekce tolik líbit.

I funkčně je tato kolekce vynikajícím překladem těchto klasik. Neexistují žádné problémy s emulací, žádná latence nebo zpoždění, vše funguje úžasně dobře a hraje bezchybně. Existují také ústupky vůči modernosti, od možnosti přemapovat ovládací prvky, přes procvičování režimů až po, ano, přidání online hraní (které funguje dobře, bez zjevných zádrhelů – skoro byste přísahali, že hrajete lokálně, na alespoň pokud hrajete příležitostně).

Jsem si jistý, že zde zachytíte vzor – tato kolekce je roztomilá pro ty, kteří již na palubě jsou. Jinými slovy, je to párty pro fanoušky. Na tom není absolutně nic špatného, ​​uvědomte si to, zvlášť když vezmeme v úvahu, jak dlouho fanoušci tolika těchto nedoceněných bojových her Capcom čekali, až na ně přijde řada, no, To je jedno. To ale znamená, že pokud jste v těchto konkrétních hrách nováčci nebo jste dokonce jen fanouškem moderních bojových her od Capcomu, nemusí se vám tato kolekce tolik líbit. Hry jsou v podstatě takové, jaké jsou – kromě Qo doplňků, jako jsou stavy uložení a kontroly rekapitulace, zde nejsou žádné další změny. Nedostanete například moderní integrační příběhový režim nebo dokonce anglické překlady předchozích her pouze pro Japonsko.

Nováčci mohou nakonec narazit na další problém – jak jsem již zmínil, většina těchto her je Darkstalker Hry. Pokud se vám nelíbí Temní stalkerinajednou zjistíte, že máte mnohem méně možností (protože doslova demi hry jsou najednou mimo obraz). Opět s ničím z toho nemám problém Temní stalkeri hry jsou zpřístupňovány moderním náhlavním soupravám a moderním systémům – ale nemohu si pomoci, ale přeji si, aby Capcom nepřestal s těmito deseti hrami. Opět, Capcom má tel bohatou historii v tomto žánru – jistě existovaly i jiné hry, které mohli aussi seskupili, kromě těch deseti, které máme.

Ale nakonec je to trochu přitažené za vlasy. To, co tu máme, je docela dobré – velmi přesné a věrné překlady těch klasických arkádových zážitků, se spoustou další kořisti pro fanoušky a některými ústupky modernosti. Ti, kteří již tyto hry milovali, nebo alespoň milují dědictví bojových her Capcom, zde najdou dost, aby se tento nákup vyplatil. Pokud nejste v těchto kategoriích buď fanouškem těchto konkrétních her, nebo historie Capcomu s tímto žánrem, nebo jste jen zvědaví na vývoj arkádových bojovníků, nevidím toho moc – něco, co je zde obzvlášť oblíbené. vy. Capcom Battle Collection je pěkný způsob, jak si připomenout výročí milníku a zpřístupnit klasiku kdysi ztracenou v čase modernímu publiku – ale na konci dne je to opravdu kázání pro sbor. Ne, že by na tom bylo něco špatného.

Tato hra byla testována na PS4.