Recenze: BIOMOTOR UNITRON (Nintendo Switch)

biomotorická vlastnost-obrázek-png

Toto sci-fi dungeon procházení RPG je závan čerstvého vzduchu. BIOMOTOR UNITRON je vzácná hra Neo Geo Pocket Color, která přichází na Nintendo Switch, který není stíhačkou. Ještě lepší je, že je to opravdu dobrá hra.

Příběh pojednává o meteoru zanechávajícím celou řadu krystalů – s neomezenou silou – rozmístěných po planetě Elscea. Ty vedly k vývoji bojových robotů (Unitronů), kteří pomohli ukončit válku. Ale v dobách míru se neztratili; používají se při každoročních turnajích.

Příběh moc nepřesahuje intro, ale víc příběh nepotřebuje. Různé přátelské městské postavy dodávají barvu, gratulují vám k vítězstvím a postupně se představují nové. Je to hratelnost BIOMOTOR UNITRON, která řídí tento titul, a háček bude určovat, jak moc si ho užijete.

Brzy se ocitnete ve slepé uličce, vyhrajete svůj první turnaj v aréně a budete postupovat dungeony. Nakonec pro vás nepřátelé zesílí. Tady se vrátíte do města a připravte se.

Můžete si koupit mince, navštívit hospodu a podívat se na další oblasti známé hráčům dungeon crawlerů. Přesto je to nejdůležitější váš přítel, který vám pomůže upgradovat vašeho robota na základě peněz a předmětů, které jste nasbírali při procházení dungeonu. Obojí je hojné, ale pozor na prázdné truhly. Je zábavné vyvíjet nové, výkonnější části pro vašeho robota, abyste viděli, jak dříve hroziví nepřátelé srážejí dolů s malými obtížemi. Je škoda, že je zakázána výměna coinů, i když to lze očekávat v portu eShopu za 7,99 $. Vzhled vašeho robota se mění podle toho, jak získáváte nové součásti a zvyšujete úroveň.

Kobky jsou docela rozmanité, lesní kobka ze stromů, vodní jeskyně na dně moře, plovoucí ruiny na obloze a další. Bojováním s různými nepřáteli získáte dostatek zkušeností. Mnoho z nich má jména končící na y (Spidey, Viney, Crabby, Beasty), ale jejich návrhy vynahrazují nedostatek kreativity při pojmenovávání. Je zábavné je sledovat a odměňovat je porazit.

Každý dungeon má sedm oblastí, což by bylo pravděpodobně ideální, až na vysokou míru střetnutí. I když můžete naštěstí utéct před nepřáteli na nízké úrovni v prvních patrech, stále je tu spousta opakujících se blábolů bez odpuzujícího předmětu, jako byste viděli ve hře Pokémon. Alespoň randomizace udržuje tyto bludiště podobné dungeony poněkud svěží a estetika je určitě plus.

Působivé umění, jasné barvy, poutavé postavy a nostalgický soundtrack BIOMOTOR UNITRONS, to vše se efektivně kombinuje, aby využilo svou konkrétní značku nostalgie - kapesní hry konce 90. let. vzhledy, filtry a zoom, tato hra určitě osloví starší hráče. nebo ti, kteří mají rádi desítky let staré hry.

Je snadné pochopit, proč je to kultovní klasika. BIOMOTOR UNITRON je kvalitně zpracované retro RPG. I když to může být trochu složité, nabízí větší hloubku, než byste čekali. A vzhledem k tomu, že originální vozík NGPC má trojcifernou cenu, je tato verze pro eShop výhodná za pouhých 7,99 $. Takže pokud jste fanoušky dungeon crawlerů, tento sci-fi snímek by vám neměl uniknout.