Recenze: Winter's Wish: Spirit of Edo je jako stvořená pro fanoušky Hakuoki

Recenze: Winter's Wish: Spirit of Edo

Pokud jde o další hry Otomate Switch, které jsme viděli, často mají tendenci spadat do určitých žánrů a kategorií. Některé tituly, např Birushana, jsou dobové kousky, které obsahují bojové prvky. Tituly jako Dairoku přinést nadpřirozený obchod. Hakuoki je známý tím, že míchá obojí. Nyní existuje Zimní přání: Duch Edokterý následuje v Hakuokipředstavením nadpřirozených válečníků v historickém období, kteří si také vytvoří pouto s hrdinkou považovaná za „zvláštní“.

Suzuno je izolovaná mladá žena, která vidí „nitky“ kolem krku lidí a formfolků. Formfolk jsou entity, které se v podstatě rodí z milovaného předmětu člověka a žijí vedle lidí. Po smrti svého otce je vypovězena ze svého města, protože varovala lidi před černými nitěmi, které jsou předzvěstí zkázy. Šógun Yoshimune Tokugawa však tento dar zoufale potřebuje, což ji označí za potomka mocného klanu a pošle dva členy své oniwabanské síly, aby ochránili Eda před stvořeními, která se objeví, když jsou tato temná vlákna nejsilnější. Jak byste mohli očekávat, vzhledem k tomu, že se jedná o otome Switch hru, jsou členové Oniwaban také způsobilými nezadanými, kteří se k ní mohou přiblížit, když chrání město. Nicméně, ve zvratu, oni jsou v podstatě zvláštní typ Formfolk známý jako Vessels. Tito zvláštní jedinci tvoří Oniwabany díky svým schopnostem správně vysílat mor. Jejich povaha však znamená, že pokud získají pocit sebe sama nebo emocí, musí být popraveni kvůli rizikům, která to představuje.

Snímek obrazovky přes Siliconera

Tradice je opravdu fascinující Zimní přání: Duchové Edo. Je zajímavé vidět životy lidí, Formfolk a Vessels se prolínají. Stejně tak povaha popálenin a negativní emoce, které je vyvolávají, jsou poměrně dobře zvládnuté. Zvlášť když vidíte různé případy a jak ovlivňují padouchy a oběti. Funguje zde dobré budování světa, což pomáhá celkovému příběhu.

V jistém smyslu, Zimní přání: Duchové Edo trasy se mohou zdát trochu podobné. V každé cestě čelíte popálení. Máte milostný zájem, který je nádobou, a proto se předpokládá, že jste amnesičtí bez emocí. Existuje určitý vzorec, který má každý příběh tendenci následovat, pokud jde o interakce s "monstrem týdne" a odhaluje. To neznamená, že jednotlivé cesty nejsou zajímavé nebo postavy nepřesvědčivé. Jde jen o to, že existuje postup, který mají tendenci dodržovat. Skutečnost, že po zavedení společné trasy si vyberete jednu ze tří „cest“, které zahrnují dva členy Oniwabanu a nakonec vedou k trase s jedním člověkem, znamená také trochu protektorování.

Recenze: Winter's Wish: Spirit of Edo

Screenshoty přes Siliconera

To však znamená, že některé trasy mohou vyčnívat více než jiné. Například cesty Genjuro, Yoichi a Ohtaro se mi velmi líbily. Je zde dobrá rovnováha emocí, stejně jako vhled do lodního života a příběhů. Mezitím mi Kunitaka připadala trochu nevýrazná. I když je Tomonari skvělé pro lore a backstory, očekával jsem více vzrušení a emocionálního spojení, než jsem nakonec viděl. Opět platí, že tato situace nastává, když hrajete jakoukoli jinou hru na Switch. Itineráře navržené tak, aby více rozvíjely tradice, mohou někdy trochu pokulhávat, pokud jde o vyvážení romantičtějších okamžiků. Jiné, které jsou méně přeplněné, mohou nabízet více příležitostí ocenit pouto mezi postavami.

Ale zároveň to, že dochází k takovému rozvoji emocí s uzavírajícími se postavami, může svým způsobem vyprávění trochu pomoci. Existují určité pruhy, kde se zdá, že Suzuno může náhle rozvinout pocity příliš náhle. (Upřímně řečeno, toto může být běžný problém v mnoha otome hrách.) Nicméně skutečnost, že vidíme lodě růst a rozšiřovat se s tím, jak příběh postupuje a jak se vyvíjí vztah, slouží k tomu, aby byly romantické prvky dobře rozvinuty.

Recenze: Winter's Wish: Spirit of Edo

Snímek obrazovky přes Siliconera

Zimní přání: Duch Edo je jednou z her Switch otome, která dobře pokrývá mnoho různých témat. Máte rádi vintage kousky? Tady je tohle. Máte rádi příběhy s nadpřirozenými prvky? Každá cesta má nebezpečí pádu, které je třeba překonat. Tam na romantiku? Určitě doporučuji jít cestou Yoichi! Vzhledem k hraní tolika drah jednu za druhou jsem měl pocit progrese trochu jako já, ale myslím, že někdo, kdo to hraje odměřenějším způsobem, jak bylo zamýšleno, by se skvěle bavil.

Zimní přání: Duch Edo vyjde na Nintendo Switch 18. května 2023.