Recenze: Sherlock Holmes: The Awakened (Nintendo Switch)

Přiznám se, že nejsem největší fanoušek Sherlocka Holmese. Knihy, filmy, televizní pořady a hry, na které jsem nikdy neklikl, a byl jsem do slavného detektiva. Hry Sherlocka Holmese mě vždy fascinovaly, protože mnoho fanoušků adventur pravidelně sdílelo svou lásku k sérii her od Frogsware. Takže jsem se těšil, až si zahraju Sherlock Holmes: The Awakened, až budu mít příležitost. Sherlock Holmes: The Awakened, kompletní remake hry z roku 2007, odvádí skvělou práci při vítání lidí do světa Sherlocka Holmese. Je to trochu smíšený zážitek, který se nakonec na Nintendo Switch rozpadne.

Sherlock Holmes: The Awakened nabízí skutečně unikátní koncept pro hru Sherlock Holmes. Slavný detektiv zkoumá jeden z nejbizarnějších případů, na který si vzpomenete, mýtus Cthulhu. Při vyšetřování toho, co si myslí, že je jen další případ rutinní vraždy, Holmes narazí na tajemný kult a spiknutí, které má probudit temné vesmírné božstvo, a také na apokalypsu. Ve hře Sherlock Holmes: The Awakened musíte nejen sbírat důkazy, ale také je poskládat dohromady. Příklad toho je v úvodu hry, kde se musíte dozvědět o místním účetním a po odhalení řady stop se musíte rozhodnout, zda je to jen workoholik, nebo se možná zapojil do spiknutí proti detektivovi. Nebudu spoilovat konec této úvodní záležitosti, ale byl jsem ohromen tím, jak interpretace důkazů ovlivnila vývoj určitých událostí. Zapůsobilo na mě, že tyto případy jsou něčím, co vás intelektuálně a morálně testuje.

Celkový příběh je trochu nahodilý. Všechno na The Cthulhu Mythos je naprosto cool a trvale strhující. Zdá se, že ostatní případy, kterých se Holmes ujme, se vlečou a upřímně řečeno jsou nudné a nejsou dobré. Pacing v Sherlock Holmes: The Awakened je zdaleka jeho největším problémem. Kdykoli jsem zkoumal záhadné okolnosti kolem kultu a mýtů Cthulhu, tuto hru jsem miloval. Jakmile jste se však vydali na cestu, abyste se o kultu nebo Cthulhu dozvěděli více, hra vás od ní náhodně odvedla a požádala vás, abyste se vrátili k "normálnějšímu", tedy nudnému, detektivnímu případu Sherlocka Holmese. Proč se to děje, prostě nikdy nedávalo smysl a byl to neustálý problém.

Nakonec je největším problémem Sherlock Holmes: The Awakened to, jak špatně běží na Nintendo Switch. Hra sice není převratná, ale téměř v každém okamžiku vypadá a hraje se špatně. Většina postav a prostředí je dost rozmazaná a řekněme, že to nevypadá dobře. Hra se neustále snaží vykreslovat svá prostředí, přičemž časté vyskakování vás naruší. Přidejte k tomu nízkou obnovovací frekvenci, která je tak znatelná, a máte funkční, i když velmi špatný zážitek ze Switch.

Stojí Sherlock Holmes: The Awakened za hraní na Switch? Uh, vlastně ne. Sherlock Holmes: The Awakened je vynikající adventura, která dodává Sherlocku Holmesovi jedinečný nadpřirozený nádech. Hra je nejlepší, když se soustředíte na nadpřirozený příběh, a je nejnudnější, když po vás chce, abyste dělali jiné věci. Celkový port Switch je docela špatný, se špatnou grafikou, neustálými problémy s vykreslováním a špatnou snímkovou frekvencí, která kazí zážitek. Fanoušci zarytého Sherlocka Holmese, kteří vlastní Switch, zde mohou najít nějakou zábavu, ale pro všechny ostatní možná hledejte zábavné dobrodružství jinde, než abyste si vybrali Sherlock Holmes: The Awakened.