Recenze: Rumble Fish 2 (Nintendo Switch)

rumblefish2d-jpg

Aaaaaa tady je další pokračování, ke kterému se můžu vrátit, aniž bych hrál originál. Nevýhodou je, že neznám příběh za názvem a možná mi chybí pár perliček. Výhodou je, že mohu poskytnout poctivou recenzi hry jako samostatné dílo. Jak uvidíme níže, tato hra stojí velmi dobře sama o sobě, protože vás praští po zádech.

Rumble Fish 2 pokračuje cestou 2D arkádové stíhačky. Existuje příběh na jedno použití, který je snadné ignorovat. Lepší je soustředit se na akci, které dobře slouží kreslená grafika. Mezi postavami a pozadím nabízí hra spoustu vizuálního zájmu prostřednictvím tvaru a barvy a také pohybu.

Bojovníci se pohybují celkem plynule, jen s mírným zaváháním, když zásah omráčí postavu. Pro ty z nás, kteří hráli tento styl bojovníka, je toto malé přerušení pohybových schopností vaší postavy něco, čeho se obávat. Toto malé otevření je vše, co další bojovník potřebuje, aby se mohl pohnout vpřed a zahájit jeden z nesčetných speciálních útoků, které vám skutečně vysávají život. Rychlá poznámka, tato hra je hodnocena jako T pro dospívající. Vydělává si to několika způsoby. Prvním je zjevně násilný charakter akce. Druhým je, řekněme, reprezentace určitých silných stránek, zvláště když dojde k bitevnímu poškození.

Když už jsme u speciálních útoků, tato hra poskytuje hráči nabídku, kde lze útoky mapovat podle vlastních preferencí. Pokud rádi trávíte čas procházením těchto nastavení, dávejte pozor na komba a speciální pohyby; je jich hodně a hra není moc dobrá v poskytování těchto informací.

Naštěstí existuje cvičná oblast, kde můžete hrát s tak nízkým nastavením, že váš soupeř nikdy neprojde protiútokem. Můžete jít do města porazit svého soupeře a procvičovat si komba a speciály podle svého. A budete to potřebovat. Trénink až do nevolnosti se může zdát jako fuška, ale bude to stát za to, když toto kombo dokonale provedete v boji.

Mezi další herní režimy patří Arcade, Survival, Time Attack a Vs Mode. Nově máte samozřejmě k dispozici také online a lokální multiplayer. Pojďme se podívat na Arcade Mode. Jakmile začnete hrát, hra spustí odpočítávání pro výběr bojovníka ze seznamu možností. Pokud si nevyberete bojovníka, výběr bude proveden za vás. Hra pak vybere náhodného soupeře ze stejného seznamu. Ano, je možné mít kolo, kde budete bojovat sami se sebou. Pokud a kdy k tomu dojde, hra změní barvu oblečení vašeho protivníka. Navíc, jakmile začnete hrát, hra vám neprokáže žádné slitování. Cvičil jsem s několika postavami a pomyslel jsem si: „To je zábava; Pojďme!" které se rychle změnilo v „Kde se to sakra vzalo? !“ Některá komba a speciality se pohybují od otravných až po přímo zničující, což je skvělé, pokud je umíte používat, než si na vás zvyknou.

Hra obsahuje pár metrů, které musíte mít na očích. Toto je silná i slabá stránka hry. Máte metry, které ukazují vaši energetickou úroveň pro útok, obranu, ochranu a životy. Je dobré vědět, kde jste se svými životně důležitými statistikami, ale rozložení může být v zápalu boje o něco snazší strávit.

Jak jsem již zmínil, hra Rumble Fish 2 vás nakopne tak silně, že přistanete příští úterý. Pokud jste dobří v tomto typu her, budete se bavit a mít dobrou výzvu. Pokud nejste v tomto typu her tak dobří (jako já), strávíte spoustu času sledováním toho, jak se vaše postava znovu zvedne a nakonec bude vyřazena. Ale o to jde, ne? Cvičení a zvládnutí načasování a komba je součástí zábavy v akčních arkádových hrách a Rumble Fish 2 dělá dost pro to, aby vás bavil, když se šplháte ze zad na vrchol.